Enkeliini meillä on tapahtunut muutakin kun nuo herran juoksemiset paikasta toiseen.. ne mä oon koittanu jaksaa kestää, mutta en jaksa enään herra oli 8kk vankilassa ja kehtaa sanoo mulle vielä et sen on pakko päästä kotoo 4 pvä sen jälkee ku vapautu eli eilen.. tuuppii ja tönii jolloin mua rupee pelottaa lapsen puolesta.: / eilen kyllä huomas et pelkäsin ku sillä käsi aikas kipeä.
Huomenna tulossa kotiin ja tahtoo kuulemma yrittää vielä.. ja tää päivä sillä oli aikaa päästä kotii tai kamat on pakattuna.. siitä ei enään ota selvää.. ei puhu ikinä tästä tulevasta muksusta vaan puhuu aina sen aikasemmasta pojasta kuinka se on VAIN sen mielessä.. mua haukkuu koko aika ja valittaa aamusta iltaan et mikään ei oo hyvä.. mä tiskaan, pesen pyykit, hoidan elukoit, siivoon, teen ruuan jne.. mut kaikesta saa aina vaan paskaa niskaan..
Sen takia mulla moinen päätös mielessä. :|