Vuorotteluvapaalle ?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Unelma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

Unelma

Vieras
Haaveeni on pitää 6 kk vuorotteluvapaata.
Talous tietty mietityttää kun olen pienipalkkainen yh. Yksi lapsi.
Saan nyt käteen noin 1800 ( +lasilisä 146, elari 170 )
Asuntolainaa on 22 000. Lyhennän nyt 600/ kk, vuorottelun aikana maksaisin vain korot ( eli noin 40/ kk ). Vastike on meillä kallis 220.

Mielipiteitä ?
Säästöjä on, mutta en niitä käyttäisi. Autokin pitäisi vaihtaa.
Elämiseen jäisi noin 1100-1200

 
Hei jos sulla asumisen jälkeen jää käteen toi 1100 - 1200 nii jää ihmeessä. Vaikka tosta vähentäis ton asumiset niin hei haloo 900 ekeä on suht. paljon. Toteuta haavesi. Raha on vain rahaa ja vähemmälläkin tulee toimeen jos on rahaa kattoon ja ruokaan.
 
Kiitti !
Kerranhan sitä vaan eletään ja totta; raha on vain rahaa...
Työmatkakulutkin jäisivät pois ja päivähoitomaksu....joten hyvin kai pärjätään.
Aika on arvokkainta elämässä, niinhän se on !
 

Yhteistyössä