U
Unelma
Vieras
Haaveeni on pitää 6 kk vuorotteluvapaata.
Talous tietty mietityttää kun olen pienipalkkainen yh. Yksi lapsi.
Saan nyt käteen noin 1800 ( +lasilisä 146, elari 170 )
Asuntolainaa on 22 000. Lyhennän nyt 600/ kk, vuorottelun aikana maksaisin vain korot ( eli noin 40/ kk ). Vastike on meillä kallis 220.
Mielipiteitä ?
Säästöjä on, mutta en niitä käyttäisi. Autokin pitäisi vaihtaa.
Elämiseen jäisi noin 1100-1200
Talous tietty mietityttää kun olen pienipalkkainen yh. Yksi lapsi.
Saan nyt käteen noin 1800 ( +lasilisä 146, elari 170 )
Asuntolainaa on 22 000. Lyhennän nyt 600/ kk, vuorottelun aikana maksaisin vain korot ( eli noin 40/ kk ). Vastike on meillä kallis 220.
Mielipiteitä ?
Säästöjä on, mutta en niitä käyttäisi. Autokin pitäisi vaihtaa.
Elämiseen jäisi noin 1100-1200