P
pohdin
Vieras
Jos saisitte käteen palkkaa n 2000? paljonko olisitte valmis maksamaan siitä vuokraa? (yksin asuvana?)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja m-70:Hankkisin omistusasunnon ja maksaisin lainasta tuon 700EUR
Alkuperäinen kirjoittaja pohdin:muut?
(hassua että itse olin ajatellut juuri samaa eli 700?, mutta sillä ei hääppöistä asunto pk-seudulla saa)
Alkuperäinen kirjoittaja pohdin:muut?
(hassua että itse olin ajatellut juuri samaa eli 700?, mutta sillä ei hääppöistä asunto pk-seudulla saa)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja pohdin:muut?
Meillä helsingissä 4h+k, vuokra 740e![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ärvee:En enempää ku nytkään. 500? maksimi vuokranmaksussa.
Alkuperäinen kirjoittaja pohdin:Ilmeisesti kukaan 500-600 vastanneista ei asu pk-seudulla...
Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:Alkuperäinen kirjoittaja pohdin:Ilmeisesti kukaan 500-600 vastanneista ei asu pk-seudulla...
Niin, minä asun helsingissä neliössä ja vuokra 580 e.
Alkuperäinen kirjoittaja pohdin:Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:Alkuperäinen kirjoittaja pohdin:Ilmeisesti kukaan 500-600 vastanneista ei asu pk-seudulla...
niin ja ilmeisesti siis kaupungin vuokra-asunnossa? Onko sun tulot verojen jälkeen 2000? ja asutko yksin!??!?!??!?!
Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:Alkuperäinen kirjoittaja pohdin:Ilmeisesti kukaan 500-600 vastanneista ei asu pk-seudulla...
Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:Alkuperäinen kirjoittaja pohdin:Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:Alkuperäinen kirjoittaja pohdin:Ilmeisesti kukaan 500-600 vastanneista ei asu pk-seudulla...
niin ja ilmeisesti siis kaupungin vuokra-asunnossa? Onko sun tulot verojen jälkeen 2000? ja asutko yksin!??!?!??!?!
kyllä, kaupungin asunto ja kaksi lasta lisäksi. Mun tuloni ovat hieman pienemmät, töissä käyn.
Alkuperäinen kirjoittaja pohdin:Ilmeisesti kukaan 500-600 vastanneista ei asu pk-seudulla...
Alkuperäinen kirjoittaja pohdin:Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:Alkuperäinen kirjoittaja pohdin:Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:Alkuperäinen kirjoittaja pohdin:Ilmeisesti kukaan 500-600 vastanneista ei asu pk-seudulla...
kyllä, kaupungin asunto ja kaksi lasta lisäksi. Mun tuloni ovat hieman pienemmät, töissä käyn.
siis hieman eri asia, saada kauoungin vuokra-asunto, yksin kahden lapsen kanssa ja pienemmillä tuloilla kuin minun yksin, mutta onneksi olkoon sulle.
Olisi kai pitänyt muotoilla aloitus niin että kaikki tajuaa...
Alkuperäinen kirjoittaja pohdin:Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:Alkuperäinen kirjoittaja pohdin:Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:Alkuperäinen kirjoittaja pohdin:Ilmeisesti kukaan 500-600 vastanneista ei asu pk-seudulla...
siis hieman eri asia, saada kauoungin vuokra-asunto, yksin kahden lapsen kanssa ja pienemmillä tuloilla kuin minun yksin, mutta onneksi olkoon sulle.
Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:Alkuperäinen kirjoittaja pohdin:Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:Alkuperäinen kirjoittaja pohdin:Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:Alkuperäinen kirjoittaja pohdin:Ilmeisesti kukaan 500-600 vastanneista ei asu pk-seudulla...
no kyllä sen voi yksinkin saada... ja lisäksihän on esim sato ja vvo mistä voit kysellä!!!