Alepa poistatit jo kolmannen kerran mun aloituksen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kaunis nainen tuli eilen kadulla yhtäkkiä pieremään eteeni. Hän käski minun haistella hänen farkkupeppuaan. No tein työtä käskettyä ja painoin naamani hänen pepulleen. Nainen päästeli pitkiä oikein pahanhajuisia rutisevia pieruja suoraan naamaani. Minä kiltisti imppasin nuo polttavat päästöt. Oli kyllä erikoinen kokemus. Haluaisin kokea sen uudestaan. Tuntuu, että olen hänen kaasuistaan vieläkin päihtynyt.

Kaunis nainen tuli eilen kadulla yhtäkkiä pieremään eteeni. Hän käski minun haistella hänen farkkupeppuaan. No tein työtä käskettyä ja painoin naamani hänen pepulleen. Nainen päästeli pitkiä oikein pahanhajuisia rutisevia pieruja suoraan naamaani. Minä kiltisti imppasin nuo polttavat päästöt. Oli kyllä erikoinen kokemus. Haluaisin kokea sen uudestaan. Tuntuu, että olen hänen kaasuistaan vieläkin päihtynyt.
Saman kokemuksen saat kun huikkaat asiasta mummollesi.
Hän päästää naamallesi sankan pierupilven ja laittaa kännykäsi lukkojen taakse. Mammapalstoilla sekoilusi loppuu siihen.
Osanottoni kaikille jotka ovat Pierupetrin kaltaisten omaishoitajia.

Eikö Anniesta saa kysyä? Aika erikoista ottaen huomioon miten paljon hehkutit teidän suhdetta tällä palstalla.
Joka aamu oli pitkä sepustus mitä missä ja miten tehtiin mitäkin. Kirjoittaja on ehkä kaatunut jossain, ja sen jälkeen jutut ovat vain pissi- pieru- ja kakkatarinointia.
Tänään hän mesoo MM- kullan suurella vaivalla rehkitystä maalista. Pienet on ilot suomipojilla.

Joka aamu oli pitkä sepustus mitä missä ja miten tehtiin mitäkin. Kirjoittaja on ehkä kaatunut jossain, ja sen jälkeen jutut ovat vain pissi- pieru- ja kakkatarinointia.
Tänään hän mesoo MM- kullan suurella vaivalla rehkitystä maalista. Pienet on ilot suomipojilla.
Osaisitko yhtään kertoa, että miksi kuvittelet noiden kirjoittajien olevan sama henkilö?

pieruterapia auttaa niin mielenvikaisia kuin terveitäkin...

pieruterapia auttaa kaikkia. Kun polttavat kaasut rutisevat ja kurahtelevat suoraan suuhun, niin siinä unohtuu kaikki murheet.
T. Tohtorismies

Yhteistyössä