Kolmannen kerran naimisiin ja kirkossa vihkiminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Naimisiin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Naimisiin

Vieras
Mitä ajattelisit jos joku menisi kolmatta kertaa naimisiin ja vihkiminen olisi kirkossa?

Tuli tämä mieleen kun luin Iltasanomista juttua Kirsin pihan avioitumisesta kolmannen kerran ja lukijoiden kommenteissa joku kritisoi sitä, että kolmas kerta ja vihitään kirkossa.

Mun mielipide on, että jokaisen oma asia. Ei kuulu muiden asiasta nuputtaa mitään. Itse olen kihloissa miehen kanssa joka on ollut aiemmin kaksi kertaa naimisissa. Itse en ole ollut kertaakaan naimisissa ja miehenkö aiempien avioliittojen takia mäkään en saisi nyt sitten haluta kirkkohäitä. :D No joo, eipä tuota asiaa muut meidän puolesta päätä ja meidät kyllä vihitään kirkossa.

Enpä kauheasti uskois liittoon, oli kirkossa vihkiminen tai ei.
Miksi et? Ethän sä tiedä toisten taustoja. Takana voi olla puolison kuolema, väkivaltainen puoliso jne. Ei eroaminen sitä tarkoita etteikö voisi myöhemmin onnistua parisuhteessaan ja se suhde voisi kestää loppuelämän. Eikä puolison kuoleman jälkeen tarvitse enää loppuelämää leskenä ja yksin.

Ajattelisin että ompa lunttu nainen
Voi äly hoi taas. :D Joillakin naimattomilla voi olla paljon enemmän petikumppaneita kuin tällaisella joka menee kolmatta kertaa naimisiin. Avioliittojen määrä kun ei automaattisesti kerro sitä montako petikumppania on ollut.

Ja voihan se kolmannen kerran avioituva olla mies, onko hänkin sitten lunttu?

Ilkeilkää vaan jos se saa teille paremman mielen, kuulostatte vain melko katkerilta ja tyytymättömiltä omaan elämäänne. Eipä ole teidän valinta kenen kanssa menen naimisiin. Menemme miehen kanssa naimisiin vaikka te kuinka vittuilisitte.

Voi äly hoi taas. :D Joillakin naimattomilla voi olla paljon enemmän petikumppaneita kuin tällaisella joka menee kolmatta kertaa naimisiin. Avioliittojen määrä kun ei automaattisesti kerro sitä montako petikumppania on ollut.

Ja voihan se kolmannen kerran avioituva olla mies, onko hänkin sitten lunttu?

Ilkeilkää vaan jos se saa teille paremman mielen, kuulostatte vain melko katkerilta ja tyytymättömiltä omaan elämäänne. Eipä ole teidän valinta kenen kanssa menen naimisiin. Menemme miehen kanssa naimisiin vaikka te kuinka vittuilisitte.
Miksi kysyt mielipiteitä jos et kestä niitä? Lapsellista alkaa kiukutella tuohon tyyliin.

Onhan se noloa. Eri asia tietysti jos takana puolison kuolema tm vakava juttu. Useimmilla kuitenkin eron syy on "ei vaan enää huvittanut panostaa siihen suhteeseen joten se kuoli".

Tuskin tulis se kolmaskaan liitto kovin kauaa kestämään.

Näitä on meijänkin suvussa ja aina vaan etinen vaihtoon ja uutta tilalle. Muutamien kihlajaisiin en ole menny, koska en jaksa sitä alun teeskentelyä ja lässytiläätä kattoo ja kuunnella, jotenkin kuvottavia tapauksia. Sit nää menee naimisiin ja n. vuosi kestää sitä hekumointia ja sit ilmottaavat, että ovat eronneet. Hohhoijjaa, pitääköön jokainen ne omat kauniit ja rohkeat touhunsa, kuhan mun ei tarvii olla sitä typeryyttä todistamassa ja juhlimassa aina uudestaab ja uudestaan.