V
vierailija
Vieras
8 vuotta maksanut pillulla vuokran, opiskelen gynekologiksi, jotenkin pillu on niin arkipäivää että tulee muutenkin nussittua sinkkuna aina kun vaan joku haluaa, kumin kanssa tietenkin
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jotkut puhuvat myös avioliitostaItse maksoin myös 80 l lopulla alivuokralaiskämpän vuokran osittain luonnossa. oli iso säästä köyhälle opiskelijalle.
Matkakorvaus.
Ajelin kesäyönä erään tanssipaikan ohi ,sinkku kun olen yksinäni ajelin.
Linja-autopysäkillä oli nuori nainen yksinään peukalokyytiä vailla. Pysäytin auton ja matka oli samaan suuntaan, hänellä 50 km ja minun taloni oli melkein matkan varrella
Jatkettiin matkaa ja puheltiin niitä näitä, kunnes hän sanoi että on nälkä. Sanoin mennään meille niin kyllä sieltä jotain suuhun löytyy.
Menimme minun talooni ja syötiin vähän välipalaa, siinä syödessä tämä nätti nainen otti lompakkonsa ja kaivoi bikinikuvan itsestään rannalla. Istuttiin vierekkäin ja ihasteli kuvan muotoja ja samalla näin jonkinlaisen henkilökortin josta sain tytön iän selville, oli 16 ,5 vuotta.SItten yllätyksenä tyttö kysyi haluanko koittaa hänen tissejä.
Sanoi jotta kyllä noin upeita tissejä haluan aina koittaa. Tissit oli nätit ja kiinteät--- aivan taivaallisen ihanat.
Moni luulee mitä sitten tapahtui, itsekin olin yllättynyt.
Tämä nuori kaunis neito sanoi:: Olen hyvin kiitollinen kun saan kotimatkan ja ruokaakin, tälläisenä sateisena kesäyönä ja haluan korvata sen sinulle.
Tytön teki varmaan mieli panoja kun alkoi vähentämään vaatteitaan ja otti minua kädestä ja suuntana sänky. Suureksi yllätykseksi tyttö sanoi että ehkäisypillerit käytössö ja haluaa paljasta. Kyllä teki mukavaa molemmille panna paljaalla nuorta naista. Vein tytön kotiinsa ja annoin pusun poskelle.
Ikimuistoinen kesäyö.
Maksan verotkin luonnossa. Annan pari kertaa vuodessa jollekin satunnaiselle.Verottaja tulee ja antaa mätkyt kun et maksa veroja kun kerran otat maksun luonnossa