Mies kolmantena pyöränä - kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itse olen ollut parhaan ystäväni ja mieheni kanssa muutaman kerran. Se on ollut aivan taivaallista! Suosittelen. Jotenkin kun olen ystäväni kanssa ollut tämän jälkeen vaikka kahvilla kaksin, niin on siinä sellainen pieni pilke silmäkulmassa, katselen ystävääni eri tavalla, takapuolta ym.. hän on mielestäni todella seksikäs ja luulen ystävänikin katsovan minua eritavalla...kertoi hän viimeksi himoitsevan juurikin minua.. Tämä on vilkastuttanut meidän seksielämää todella.

Himoa toisiaan kohtaan pitää olla niin nautinto on täydellinen.

• Tykkää
Reactions: Fransiscus
Löysittekö toisen miehen samalta paikkakunnalta vai pitääkö hänen matkustaa luoksenne? Joitain sopivia oltais mekin löydetty, mutta yleensä se on kaatunut pitkiin välimatkoihin.

Meillä on välimatkaa vain alle puolikilometriä.
Poikkean miehen luona välillä kaupassa käydessäni.
Mies tietää minun käyneen vakkarin tykönä kun kotiudun suihkun raikkaana kaupasta.

• Tykkää
Ollaan pitkään yhdessä ollut pariskunta, ja joskus rakastellessamme kerromme toisillemme fantasioita jne. Yksi suosikeista on kolmas pyörä juttu, toinen mies minun lisäkseni. Vaimoni kiihottuu tästä kovasti ja vaikka hän kieltää tiedän että hän haluaisi kokea tämän. Itseänikin tämä kiihottaa kyllä vaikka jonkun verran myös askarruttaa.

Onko kokemuksia, etenkinkin naisilta, miten tämä toimii? Oliko mies tuttu vai tuntematon? Miten vaikutti suhteeseen jatkossa? Mikä kokemuksessa oli parasta? Kokeilitteko tuplaa ja miltä se tuntui? Jäikö kokeilu yhteen kertaan vai onko se toistettu? Suositteletteko?

Suunnittelimme tätä pitkään, välillä leikillämme, välillä tosissamme. Sitten pääsimme siihen, mistä toinen mies, jolle tämä järjestely sopii ja joka ei halua anaalia. Alaston Suomesta sitten löytyi sopiva mies, maratonjuoksua harrastava palomies. Mieheni kävi ensin hänen kanssaan kahvilla ja sopi menettelytavat. Sovimme session viikonlopuksi, jolloin kaikilla oli yhtaikaa pitkä vapaa. Saunoimme ja tutustuimme ja siirryimme makuuhuoneeseen. Idea oli, että minä olen vartaassa ja miehet vuorottelevat. Miehet olivat molemmissa paikoissa kaksi vuoroa ja välillä levättiin. Mieheni nautiskeli paljaalla ja vieraamme kumin kanssa. Minä sain sen illan/yön aikana kolme orgasmia, mieheni yhden ja vieraamme neljä.

Aamulla kahvipöydässä pidimme palautepalaverin. Miehet olivat tyytyväisiä, varsinkin vieraamme. Minä sanoin suoraan, että ei ollut sitä, mitä odotin. En osannut keskittyä kuin yhteen mieheen. Niinpä haluan heitä aivan erikseen. Mieheni vähän kakisteli, mutta suostui. Niinpä käyn vieraamme hoidossa n. parin viikon välein, kun vapaamme osuvat yhteen. Haastattelin häntä seksihistoriastaan ja kävi ilmi, ettei hän kolme vuotta sitten tapahtuneen eronsa jälkeen ollut ketään nainut ilman kondomia. Minä en taas ollut nainut aviomiestäni lukuunottamatta ketään ennen häntä. Niinpä sovimme jatkavamme paljaalla.
Hänestä paljastui myös aivan taivaallinen suuseksin antaja. Se mihin hänessä ihastuin, oli hänen lyhyehkö ja isoterskainen kalunsa joka hiveli G-pistettäni, kun hän teki pientä edestakaista liikettä juuri oikealla syvyydellä. Kun hän huomasi, että olen tulossa, hän kiihdytti vauhtia ja laski siemenensä niin syvälle kuin ylsi.

Nyt minulla on kaksi hyvää miestä, turvallinen arkimies ja ihana juhlamies.

Kevät on koittamassa, valo lisääntyy hurjaa vauhtia ja hormonitoiminta vilkastuu. Näiltä palstoilta olen alkanut taas lukea ihmisten kokemuksista. Meille on vaimon kanssa tulossa eroottisen koulutusohjelmamme kolmas, ratkaiseva kesä. Laadimme tällaisen ohjelman, kun kummallakin meistä on ahdasmielinen lapsuuden ja nuoruuden kotitausta. Kolme kesää ajattelimme tähän tarvittavan. Ensimmäisenä kesänä kesytimme vaimoa riivanneen häpyujouden. Kaikin mahdollisin tavoin hakeuduimme tilanteisiin, jossa oli luontevaa esittäytyä. Se sujui mainiosti. Viime kesänä oli ohjelmassa koskettelu, ja se oli jo vaikeampi rasti. Mutta siinäkin onnistuimme, kiitos auttavaisen entisen työtoverini. Näillä kokemuksilla alamme valmistella loppututkintoa, johon etsimme hieman jo aikaisempaa tuntumaa omaavaa opasta, jonka osaavaan ohjaukseen olisi turvallista asettua.

• Tykkää
Rouva kertoi kun hän oli vähän hädissään herätessä alasti vieraassa makkarissa ja kahden miehen välistä. Pienen kelailun jälkeen muisti alkoi palata pätkittäin mitä oli tapahtunut, tanssai, halailua, ym sekoilua ja vaatteetlä lähtivät, sitten oli menty nukkumaan, mutta ennen sitä oli aamulla luvannut panna kimpassa ja teki mieli kadota peiton alle. Mies meni vessaa ja se oli minä, rouvan mies, samalla kun kuseskelin ja mietin illan tapahtumia, pesin hampaat ja muistin hyvin mitä oltiin sovittu. Menin peiton alle ja otin hänet kainaloon. Toinen mies meni vessaa ja pyysin pistämään kahvit päälle ja sillä aikaan rouva meni vessaan. Rouva tuli taisin ja oli sammuttanut kaikki valot, oli hämärää ja me odotimme sängyssä pitääkö rouvan lupaus, jos ei, on sekin ymmärrettävää. Hän tuli jalkopäähän ja ryömi peiton alta keskelle, meitä nauratti kun pää työntyi tyynylle meidän väliin ja sanoi no mitä? Ei sanottu mitään vaan työnsin käteni tissille ja katsoin kaveria käydään kimppuun. Hiplattiin nelikätisesti ja hänellä oli hutera olo, varovaa käsittelyä toivoi. Kun häntä oli hiplattu ja hyväilty, pyysin kaveria nuolemaan ja hän siirtyi alapäähän hitaaseen aloitukseen ja rouva alkoi elämään hitaasti, samalla hyväilin ja pusuttelin tarkasti seuraten elehtelyä ja hengityksen muutosta. Upeata seurata hänen kiihtymistä ja nautinnon vastaanottoa, kun sormet tulivat mukaan päästiin tasolle mikä vei pian orgasmiin ja sillon hän työntää pään pois haaroistaan. Käännän kyljelleen ja takaa hitain työnnöin aloitan ja kaveri seuraa polvillaan odottaa kauniin rouvan naimista. Siirryn takaa pois ja rouva kääntyy itsestään selälleen ja ottaa vastaan rauhalista naimista toisenta. Kaveri siirtyy ja ota jalasta kiinni ja vedän hänet sängyn päätyy naitavaksi ja siirrytään rajumpaan naimiseen. Tissit heiluen heikot olot jääneet hetkeksi kun rouva saa kovalla kovaa, naamasta näkee nautinnon irvistyksen, käsien puristuksen voima, patjan valitus ja sperman sisään pano. Vuoroni lopputtua toisen kalu tulee ojennettuna ja pyyttää rouvaa nostamaan pyllyn pystyyn ja ottamaan takaa vastaan. Rouva nostaa pyrstönsä uuteen nautintoon ja ottaa sen sisäänsä limaiseen pilluunsa ja alkaa uusi nautinnon sarja lätinänä, työtämisenä ja rouvan vastatyöntönä, panemisen hajuna. Vierestä voin kuulla pientä ulinaa kauniilta huulilta, mitä ei ennen ole ollut siitä suusta maidessa. Rouvan reisillä valuu peniken poispumpaava valkoinen vaahto ja pyllyn kannikkaat lätisevät miehen etureisiä vastaan, kunnes ne jähmettyy ja uudet spermat valuu rouvan pilluun. Kaatuvat kyljelleen ja jäävät halaukseen kuin nuoret rakastavaiset. Hetken kuluttua mennään kylpäriin ja ruuhkaiseen suihkuun. Kahvipöydässä kunnolla naitu nainen ja pari saanutta hymyili jatkaen krapulanpoteamistsa.
M49

• Tykkää

Yhteistyössä