Morgen ladies!
Kaislalle pahoittelut

Olipa kyllä surkea juttu. Hienosti osaat kuitenkin ajatella jo positiivisesti ja tosiaan lohdullista tietää että kuitenkin voi tärpätä luomusti! Koska kyllähän tuo varmasti varhainen keskenmeno oli. Sekoitankohan nyt johonkin muuhun vai sanotaanko yleensä, että keskenmenon jälkeen seuraavassa kierrossa tärppäisi helpommin?... Voi olla että oon ihan hakoteillä mutta tässä tapauksessa ainakin toivotaan että näin käy!
Vippe, joo se toiveikkaiden suljettu ketju, vähän harkitsin sitä silloin aikoinaan mutta en sitten liittynyt - ei kuitenkaan jotenkaan tuntunut ""minunlaiselta"" porukalta. Vieläkö sä kirjoittelet sinne? Tai onko sitä enää? Ja hei, mä kyllä endosta huolimatta täysillä peukutan sulle joten käyttäkää vaan ovisaika hyväksi

Sitten leikkauksessako vasta selviää miten paljon sitä endoa on vai osasiko lääkäri nyt jo viimeks arvioida?
Hannamari, mulla on ihan samat fiilikset! Nyt lähestytään jo ovista ja jotenkin on vaan edelleenkin ihan evvk olo. Kuulin toissapäivänä, että mun hyvä ystävä odottaa toista vauvaa (puolivahingossa) kun ensimmäinen lapsi on vielä alle vuoden ikäinen. Sponttaani ajatukseni oli ""voi raukka parkaa""! Pelästyin oikein itsekin miten silleen reagoin. No, ystäväni siinä samalla valitteli väsymystä ja pahoinvointia,valvomisia, lapsen flunssaa ja kitinää, työkiireitä ja kirosi vielä miestään. Että ehkä se koko paketti kuullosti vaan liian rankalta mun korviin (kaveri on yleensä vähän sellainen dramaqueen). Myöhemmin illalla mies oli tehnyt ihanaa ruokaa, otettiin lasi viiniä ja suklaata jälkiruuaksi ja katseltiin leffaa. Ajattelin, että lucky me!!!
No, toisaalta, eilen sit taas näin muutaman päivän vanhan IHANAN vauvan jonka vanhemmat oli niin onnellisia ja vaan huokailleen ja ihaillen katselivat vauvaansa. Tuntui aivan mahtavalta niitten puolesta, en ollenkaan tullut katkeraksi ja oma vauvakuume... hmm... ei lisääntynyt mutta ei kadonnutkaan. Oon jonkinlaisessa välivaiheessa jossa olen toisaalta tosi tyytyväinen. Niin. Just nyt olen tyytyväinen. Olkoon tällainen ihme välivaihe, tuntuu itse asiassa oikein seesteiseltä.
Taas pukkas romaania heti aamusta