vuoden vaihteessa laihiksen aloittavat?:)

Iltoja kaikille,
Löytyisköhän täältä painon pudotuskavereita?:). Jouluna varmasti monille tullut kiloja, joista haluaa päästä pois? :xmas:

Itselläni on noin 13 kiloa pudotettavaa, ja aion tehdä tämän vuoden päätteeksi lupauksen,että painoni putoaa ainakin edes 7 kiloa (mieluiten kaikki 13). Ja olisi mukava jos saataisi tähän pinoon muitakin vuodenvaihteessa aloittelevia :xmas:
 
joku 15kg tarttis kadottaa että mahtuisi hääpukuun, kunnolla ja näyttäis taas ihmiseltä :ashamed:
eli mä oon mukana ja saa potkia persuuksille. tarkotus olis lopettaa tupakan poltto samalla, taas :headwall: alotin vajaan 2 vuoden tauon jälkeen uudelleen.
 
mulla on pieni ongelma :whistle:
raskauden jälkeen oon laajentunut,siis vanhat farkut menis päälle mutta lantio on paaaaaaaaaaaaaaaaaljon leveämpi kun ennen.
ja rinnanympärys kasvanu 10sentillä vaikka tissejä ei oo edelleenkään.
tällä on varmaankin (?) vaikutusta siihen että ajattelin laihduttaa itteni takasin 60kiloseksi.ei siis laihtumisen kannalta vaan siis voinkohan edes näyttää hyvältä enää jos tuohon pääsisin?
eihän se kroppa palaudu enää 1,5v synnytyksen jälkeen?
onko muille käyny niin että lantio ja rinnanympärys eivät palaudu? |O

ajattelin että jos johonkin 65-70kiloon pääsisin niin olisin tyytyväinen,pääasia olis jos mittanauha näyttäs pienempiä lukuja.
lähtönä olis 74,5 :saint:
 
mä kans tulen mukaan. mulla paino rupee hipomaan jo sellaisia lukemia että itteä oikein ällöttää. 08 mulla tuli 10 kg lisää painoa joten 20 kg olis hyvä näin siis ens vuodelle mut jos ensiks pääsis tonne alle 80 kg

lähtöpaino on siis 90,1 kg :eek: :eek: :eek: :eek:
 
Mä tuun kans :wave:
Oon pudotellut tässä jo vajaa 9kk mitä on synnytyksestä aikaa. Nyt on kuitenkin imetys loppunut kokonaan ja laitan ison vaihteen päälle :D Olen menossa vuoden kuluttua naimisiin ja sinne pitäis viimeistään olla kunnossa. Painoa oli tänään 80,4kg ja tavoite 65kg. Pituutta löytyy 172cm. Oon jo ihan innoissani!
 
Minä ilmoittaudun kanssa. Yritin jo kesällä, mutta meni ihan läskiksi. :LOL:
Painoa on noin 78 kg ja tarkoitus on päästä 66-67 kiloon, joka on mulle tosi laihiskilot eli noin 12 kg pitää saada pois.

En kestä itseäni eikä kukaan muukaan sitten kestä mua. :kieh:

Ollaan oltu naimisissa nyt 6 v 1 kk ja pakko päästä samaan painoon kuin silloin. Kaksi lasta on syntynyt tässä välissä ja olen marraskuussa lopettanut tämän nuoremman imettämisen, joten ei tarvitse enää niin katsoa, mitä itse syö (nuorempi pahasti allerginen ynnä kun imettää ei saa kaikenmaailman valmisteita käyttää). Kaapit pursuaa vaatteita, jotka eivät mahdu päälle lainkaan ja kun on pakko jokin kude ostaa, suututtaa jo valmiiksi, kun puserot pitää olla kokoa 46 tai 48 ja housut 44. :'(

Että tulen mielelläni mukaan.
 
Täällä yksi ilmoittautuu kanssa mukaan :wave:

Tavoitteena olisi saada noin 10 kg pois kuormasta ja kuten Urpoileva Helmikin, jättää savukointi pois. Meillä tilanne se että olemme valitettavasti lapsettomia ja sen myötä on tullut taas repsahdettua tupakointiikin aina välillä (menkat alkaa --> savuke syttyy) ja kilojakin kerätty reippaasti lisää. Nyt siis haluan niistä eroon, se voisi myös auttaa raskautumisessa (ainakin näin olen lukenut).

Vuoden vaihteen jälkeen meinaan aloittaa taas syömään terveellisemmin (salaattia, oikeanlaista aamupalaa jne.). Oikein jo odotan sitä tämän jouluähkyn jälkeen :)
 
Täällä yksi lisää. Kolmen lapsen raskauskiloja tässä laihdutellaan. Nuorin puolitoista vuotta ja 15kg lähtenyt (osa jäi laitokselle) ja nyt sitten ainakin 6kg pois, mutta saisi lähteä jopa 11kg. Tällä hetkellä paino 71kg ja toivottavasti ei enää nouse :ashamed:

Liikuntaa mahtuu paljon kalenteriin, mutta nuo herkut (karkit ja sipsit erityisesti) maistuvat. Nyt sitten ajattelin olla 5 viikkoa ilman mitään hyvää. Viime vuonna olin myös tammikuun ja se meni suht helposti (tai aika kuultaa muistot ;) ) täytyy vain asennoitua.

Nyt sitten vain uutta vuotta ja lupaksia odotellessa :)
 
Kiloja kertynyt viimeisen raskauden jälkeen 8. Auts, on niin nöyryyttävää kun vatsa pömpöttää ja jäsenet on ihan tikut. Näytän siltä kuin olisin 6:lla kuulla raskaana.
En saa pötsiäni vedettyä edes sisään, niin että se ei näkyisi. Heikkouteni on hyvä ruoka ja juustot ja suklaa ja kunnon voikkarit kaikilla päällysteillä ja nehän maistuu illalla, nämä 4 leipää huuhdon kokiksella alas :snotty:

Ai niin ja painoa 68,5 ja kaikki ylimääräinen 8 kg on varmaan vatsassa :ashamed:
 
mä otin pienen varaslähdön ja aloitin jo sunnuntaina. ihan hyvin menny nämä 2 päivää ilman herkkuja kun ottaa huomioon että niitä meni ennen joka päivä ja paaaljon.

crosstraineria poljin tossa aamulla ja hyvä fiilis jäi siitäkin. tosin olen myynyt sen äidille kun haluan sellaisen stepperin mikä polkee vinoon.
eipä tässä muuta tälläkertaa.
 
Hei kaikille!
Laihdutusoperaatio alussa .Painoa enemmän kuin tarpeeksi eli 80,8kg. :ashamed: Pituutta minulla 160cm.
Ensin olisi tarkoitus päästä 70 kg eli n.11 kg pudotettavana. Sitten kun sais vielä 5 kg pois että pääsis taas 65kg, sen verran painoin ennen viimeisintä raskauttani. Nuorin lapseni on nyt 10kk ikänen. Olisi ihana mahtua taas pienempiin vaatteisiin.
 
eilen pidin herkuttelupäivän ja tänään taas jatketaan uutta elämää. saas nähdä miten itsekuri pitää kun jäi eiliseltä sipsiä ja muuta herkkua. no kattoo vaan peiliin niin ei tee mieli kyllä mitään ylimääräistä.
puntarilla käyn sitten sunnuntaina ja tulen kertomaan tuloksista =)
 
äippä71
Sopiiko mukaan :wave:
Viime vuonna näihin aikoihin olin pudottanut 10kg neljässä kuukaudessa.Puoli vuotta noin samassa pysyi, kesän jälkeen tuli muutama kilo lisää . Tämän syksyn on laiska olo ollut ja kuntoilu on jäänyt. Nyt olisi tavoite noin 5-7kiloa kesään mennessä pudottaa =)
Pituus mulla 162 ja paino oli noin viikko sitten 77kg. Eli lahemmäs 70 pitäisi päästä...
Aloitinkin puolen tunnin lenkeillä ja pikku hiljaa pidentää matkaa, muuten yritän kevyemmin syödä eikä niitä herkkuja joka päivä.
Tsemppiä kaikille! P.s . kirjoittelinkin johonkin ryhmään silloin aikoinani, en muista mihin...
 
Minä haluan myös mukaan! Syksyn ja joulun aikana on tullut viisi kiloa liikaa painoa eli sen verran pois! Tännän vielä vietän herkuttelupäivän uuden vuoden kunniaksi mutta heti perjantaina alkaa kevyempi elämä. Tavoitteena ois saada ne ylimääräiset viis kiloo pois ennen kesää. Tsemppiä kaikille koitokseen!!! Pituutta mulla siis 160cm ja painoa tällä hetkellä 63.
 
Olen yrittänyt olla jo tämän viikon kunnolla. Eilen oli tosi vaikeaa, kun pöydät notkuivat herkkuja. En kuitenkaan syönyt yhtään karkkeja tai sipsejä. Ruokana meni kyllä aika rasvaista, mutta tänään sitte olen ollut kiltisti, sipsitkin nakkasin pois. Toki joulusta ja eilisestä on jäänyt kaappiin avaamattomia suklaarasioita ainakin 6 ja sipsipusseja 3, no onneksi ne ovat kiinni ja toivottavasti pysyvät.

hyvää uutta vuotta kaikille ja nyt sitten lupauksia pitämään! Itellä ainakin olisi 5 vkon karkkilakko edessä aluksi ja n. 6kg painoa pois, ainakin. Paino tällä hetkellä 71kg.
 
Tänään tuli liikuttua muutama kilsa töuhin kävellen, tosin aamulla seiskan jälkeen olisin kyllä mennyt ratikalla (mutten jaksanut odottaa 10min.) ja noh, ainaki olo piristy siinä kävellessä... töistä lähtiessä päätin sitte suosiolla kävellä juna-asemalle,ja hyvä niin. Josko huomennakin jaksais aikasin aamust kävellä sen matkan,vaikka pieni matka onkin :ashamed: Noh, olen kyllä tilannut crosstrainerin, ja sitä kovasti täällä jo odottelen :saint:
 
Mä oon ollut jo perjantaista 26.12 oikein kevyellä ruokavaliolla just pe, la, su ja sitten maanantaina oon siirtynyt kokonaan nutrilett-intensivelle.

(Aloituspaino 93kg /18.5.08)
Paino ma 29.12 80.1kg
Paino nyt 78,7kg
Pudotusta -1,4kg
Tavoite 65kg

Laihkari-into on mulla huipussaan. Siivosin eilen vaatehuoneen ja mun hyllyt. Otin pois kaikki raskaus- ja imetysvaatteet. Tulipa tilaa! Otin pois myös kaikki liian isot vaatteet! Sitten siirsin sinne kauheen määrän mun vanhoja ihania&pieniä farkkuja ym. vaatteita, jotka oli ollut toisessa komerossa pusseissa säilytyksessä, kun eivät oo päälle mahtuneet. Nyt mulla on ylin hylly Tilsu 62-65kg vaatteet, toiseksi ylin Tilsu 65-68kg, kolmas Tilsu 68-73kg vaatteet. Sieltä sitten siirrän vaan koria alemmas kun alan mahtumaan niihin :D
Jos siis ihmettelette miten mulla on vaatteita joka kokoa niin olin joskus 3-4vuotta sitten n.78kg ja laihdutin silloin 62kiloon personal trainerin avustuksella. Oon aikamoinen vaatefriikki ja oon palkinnut aina itseäni laihdutustuloksista mm. uusilla vaatteilla! Sitten lopetin treenamisen ja paino alkoi nousemaan ja lopulta tulin raskaaksi ja homma jotenkin repes täysin. Luulenkin että sain sen takia painon nousemaan raskauden aikana niin paljon, kun olin aika vasta sitä ennen laihduttanut niin siitä tuli sellainen jojo-ilmiö, että kroppa otti kaiken takaisin ja enemmänkin. Tällä kertaa toivon, että osaan paremmin pysyä tavoitepainossa kun sen saavutan!

Tervetuloa uusille!
 
heippa vaa

karkki ym lakossa ollu jo kohta viikon enkä olis uskonu että niin koukussa olen niihin. on oikein vierotusoireita kiukunpuuskineen kaikkineen. periksi en silti aijo antaa, se mässyttely loppui nyt.
tänään oltiin lasten kanssa luistelemassa ja sai munkin kilot kyytiä kun pistelin menemään kentällä että olin hiestä märkä kun pääsimme kotiin. crosstrainerkin oli mutta annoin sen äidilleni kun en oikein tykänny siitä härvelistä. tilasin tilalle sellaisin stepperin mikä polkee vinoon ja siinä on mukana jonkin sortin vatsa-aparaatti.
mites muilla on laihiksen alkumetrit lähtenyt käyntiin?
huomenna päivittelen painoa. :) :flower:
 

Yhteistyössä