Vuoden Palstalainen on... -----> ?? ==

Saako harvemmin kirjoittelevatkin äänestää?
Jos saa harmaita äänestää niin se Tarja joka elareista repi sen miehen exältä sikamaisia summia on aika lailla nro.1 ja 2.Linda ja Miten tehdään linquistin hihvi? ja 3. oli se löysä dildo-ketju. :LOL:
Noi siis sellaisia jotka mä oon sattunut näkemään, varmasti monta hauskaa ketjua jäänyt näkemättäkin.
Näistä kirjautuneista musta Booty vaikuttaa tosiaan ystävälliseltä ja mukavalta ihmiseltä ja annan sille äänen.

Kuka laskee äänet?

Jokatapauksessa minulta lähtee ääni Pikkuinkkulille, perusteena loistava idea palstaprojektista, pysyypähän edes osan aikaa väki poissa pahanteosta B) (se oli ontuva vitsi, ellei joku ymmärtänyt... )
Inkkuli on muutenkin sellaienn palstalainen joka ei ketään hauku ja ilkeile. Hyvä tyyppi kaikenkaikkiaan, mitä olen seuraillut. Ja mitkä kädentaidot! :flower:

Rollolainen saa mun äänen.
hänen ansiosta en tuu koskaan tällä palstalla lahjoittamaan mitään hyvänmielen jouluketjussa :flower: ja ens vuonna muistan ehdottaa ettei kyseistä ketjua tartte edes perustaa kun siellä ei tunnu olevan oikeita avuntarvitsijoita.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Wanhatar:
Pitikö käydä oma nimimerkki tuomassa esille ääniä varten vaikka "ei voisi vähempää kiinnostaa"
No tuskin täällä kukaan mitään ääniä kalastelee ainakaan tietoisesti :D . Tuskin kukaan niin säälittävä on, tämä on Kaksplussa - nettikeskustelupalsta hei :LOL: .

Yhteistyössä