Onnea
Marimillalle ja Isille! :heart: :flower: :heart:
Tervetuloa tälle puolelle
Hobelix ja
Mimi, loistavaa kun saadan uusia onnistumisia =) ONNEA! Nyt sit vaan nautitte raskauden 'ihanista' alkuajoista kuvotuksineen ja väsymyksineen: niitä me jo melkein kaiholla täällä muistellaan
Ja tiedetään hyvin kaikki se epävarmuus, mikä uutiseen vielä liittyy... Haleja molemmille! Ja
Hobelix: missä päin unkaria vaikutat? Itse olen nim. lähellä pääkaupunkia :wave:
Kuunkulta, ihanaa, että mies voi paremmin. Karkasi sairaalasta... en tiedä pitäiskö itkee vai nauraa... :headwall: Pöhkö mies sulla
Ja ihana minimaha! Odotan itse valmennuksia kuin kuuta nousevaa, toivottavasti meillä täällä on jotain saman tyyppistä kuin sullakin. Vähän kyllä pahaa pelkään, sillä täkäläinen valmennus on jenkkiklinikan järjestämä. Jos Raitiksella oli Raneja ja Ranen tyttiksiä, niin täällä on sit varmankin supertrimmattuja edustusvaimoja joilla on omat, jenkkilästä tilatut doulat mukana
Onko muuten se kävelyapulaite verrannollinen ns. taaperokärryyn
http://www.pikkupingviini.fi/index.php?id=2&products_action=view&products_id=658 ? Sellaista olen ajatellut pienelle hankkia, mutta jos sekin on vaarallinen???
Raitis, aikamoisia unipätkiä vetelet ja vielä hienoja filmejäkin niiden aikana katselet! Mahtavaa, saat nukuttua 'varastoon'
Cattus, huh, olipas 'läheltä liippas' -tilanne teillä! Onneksi menitte 4D:hen niin ette joudu hätäsektioon ainakaan tosta syystä tai satu jotain pahempaa... Uh, oikein kauhistuttaa ajatellakin mitä olis voinut seurata
Ulpulummukka, täällä on peukut ja varpaat pystyssä!!! Jaksamista!!!
( . ) senkun leviää, ja näyttää varsinkin istuessa aika kornilta
ja minä vaan nautin! On se vaan ihanaa omistaa kunnollinen vauvamaha! unista puheen ollen: Viime yö meni sitten röntgenissä, missä inhottavat lääkärit ja hoitajat puhuivat vain erittäin huonoa englantia (olivat suomalaisia) eivätkä antaneet minulle mitään suojia vatsaa varten! Huusin ja rimpuilin, mutta väittivät, etteivät röntgensäteet vauvaa vahingoita. Lopulta joutuivat sitomaan minut kiinni ja silti jatkoin sätkimistä, kunnes päättivät laittaa minulle epiduraalin... Pistovaiheessa onneksi heräsin. Nyt naurattaa, mutta tunnelma unessa oli aika ahdistava, kun pelkäsin, mitä vauvalle tapahtuu. Saisivat jo nämä omituiset unet piisata, niitähän on ollut ihan alusta saakka.
Muuten ei ihmeitä. Vielä yksi lentäen tapahtuva työmatka pitäisi saada tehtyä ensi viikolla, sitten pääse rauhoittumaan. Onneksi, sillä lentäminen väsyttä kyllä jo vähän. Ja eikös 28 viikon jälkeen tarvita jo lääkärintodistuskin? Ainakin väittivät sellaista kentällä, joten kai siihen on uskottava?! Rinnoista muuten muistaessani: kasvavat jatkuvasti ja erityisesti nännit ovat kipeät, koska ovat jatkuvassa sojotusmoodissa
No, kaipa tää on hyvää harjoitelua imetykselle... Oletteko jo muuten päättäneet, käytättekö Lansinohia vai Bepanthenia imetysaikaan?
Halauksia kaikille :wave: !!!
Maija+Masukki 25+6