Vrk IHANAA....

  • Viestiketjun aloittaja Oiva...
  • Ensimmäinen viesti
Elviira
Minä kuumenen vanhempien miesten kanssa. Nuoret ei saa minua oikein starttiin. Joskus yli 60v tai jokunen vanhempikin on näyttänyt miten homma hoituu. Eilen tuli nopea loppu mun kirjotuksille kun miesystävä tuli ja meillä oli läpi yön seksiä. Leikit kestää aina monta tuntia ennekuin mennään oikeaan yhdyntään. Mies tykkää nauttia katselemisesta ja antaa pudota jotakin kaapin alle josta minä ketterämpänä kurkotan ottamaan sen. On pakko pyllistää oikein hajareisin, että yletän. Hän katselee kun kävelen hitaasti häntä kohden juomalasit kädessä, alasti. Minulla ei ole verhoja ja vastapäiset naapurit varmaan näkee meidät. Siellä sammuu aina valot ja ikkunoissa vilahtaa valo aivankuin kiikarin linsseihin kävisi meidän talon valot. Emme välitä niistä. Porealtaan reunalla hän ajelee alapääni koska viikon aikana on ehtinyt kasvaa sänki. Välillä hän työntyy hetkeksi sisälleni mutta härnäys jatkuu ja jatkuu. Keittiössä minulla on aina kulhot täynnä huonelämpöistä marmelaadia ja suklaakastiketta. Makaan keittiön pöydällä kun hän nautiskelee näistä antimista minun reisieni välissä ja saa minut räjähtämispisteeseen ja silloin lopettaa ja antaa minun kitua vielä hetkisen lisää. Hän haluaa vältellä suoraa koskettelua SINNE koska kärsimys on suurempi kun paine ja kuumotus kasvaa. Hänestä on nautinnollista nähdä kuinka minä kostun niin paljon, että mehut valuu reisiäni pitkin ja alan jo anomaan vapautusta. Olen jo vuoteessakin ennen miehen laukeamista niin märkä että lakanalle tulee lammikko. Tästä hän tulee ihan hulluksi ja sitten lopussa sisääni työntyessään kuuluu niin kiihottavia ääniä, massahduksia, litinää ja survomista, että menetämme melkein tajun orgasmin kouristellessa. Koska minulla ei ole karvoja niin tämä kosteus tuntuu kuin roiskuisi reisille ja vatsalle. Nämä harmaahiuksiset vanhemmat herrat antavat minulle mahtavia nautintoja ilman apuvälineitä enkä koskaan ole kokenut vastaavaa nuorten kanssa.
 
---
Hanki verhot. Naapurin ikkunassa saattaa olla kiikaroimassa viattomat lapset, jotka todistavat keski-iän kriisiäsi ja luulevat sitä normaaliksi. Tiesitkö, että exhibitionismi on sairaus, johon tehoaa esim. psykoterapia, kunhan potilaalla on tarpeeksi omaa motivaatiota.
 
Arttu
No jos lapset on hereillä keskellä yötä niin se on vanhempien vika. Kenen kotona pikku lapset kiikaroi yömyöhään? Opetahan lapsesi paremmille tavoille kun se näkyy teillä olevan tapana! Jokainen voi kotonaan tehdä mitä haluaa ja jos ikkunasta saattaa näkyä niin ei tarvitse tuijotella naapuriin. Sairas on se joka jää tirkistelemään eikä se joka viettää kotonaan elämää miten haluaa. Eri asia jos tuota tekee keskellä puistoa. Sinä takuulla katselisit pöksyt märkänä. Kuulostat juuri niiltä moralisoijilta jotka etunenässä tirkistelee kun saavat tilaisuuden. Taidat tarvita ensin sitä terapiaa. Mitä sitten luuraat näillä palstoilla? Haet tarinoita jotka kiihottaa tylsistynyttä seksielämääsi ja kun itse et saa toiveitasi täyttymään purat kiukun niihin joilla on mukavaa. Varmaan otat orkut näistäkin jutuista ensimmäisten joukossa. Elviira on nuori nainen jos olet lukenut okein mutta sinä olet jo vanhempaa mallia, käy kommentistasi esille. Osta naisparka vaseliinia jos noin kuivaksi olet käynyt.

Elviira, kerro enempi millainen on viikonloppusi ollut ja nauti edelleen elämästäsi.
 
Maire
Nyt alkoi kuumottaa meilläkin miehen kanssa kun luettiin tää ja ku mekin tykätään ""riskiseksistä"" jossa on vaarana ett joku näkee nii mekin anntaan valojen olla päällä kun olkkarin nojatuolissa tai sohvalla naidaan. Me ollaan ite nähty taas vastapäätä naapureiden muhinoita. Aina sitä siellä sun täällä on menossa sessiot ja häjyä tekee ku ajattelee samalla ett nyt kyllä joku kattoo. Alasti me huidellaan monesti olla iltasin ja joskus alkaa ajojahti...;)
 

Yhteistyössä