Kauniita sanoja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja naiselle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

naiselle

Vieras
eli mitä minä olen saanut kuulla mieheltäni viime viikon aikana

*en ole hetkeäkään katunut, että rakastuin sinuun
*en halua muuttaa sinua mitenkään ihmisenä
*olet minulle tärkein ihminen
*rakkaudessa ei lasketa antamisia ja saamisia

viestejä työpäivän aikana

*tahtoo viekkuun
*kohta nähdään taas
*odota mua, mennään yhdessä kauppaan
*oma rakas nasukaiseni
*rakkaalle hanikaiselleni
*suukkoja joka paikkaan
*huomenta kultaseni
*aamua, rakkaani!

Ihanaa olla rakastettu!

...ei sentään koko litaniaa samana päivänä ;), mutta silti tuossa vain osa kauniista sanoista, niitä tulee koko ajan, ilman sokerikuorrutusta, suoraan sydämestä! Et taida saada itse kokea moista?
Meillä halitaan ja suukotellaan useita kertoja päivässä ja otetaan toisemme arjessa huomioon joka asiassa.

Pyydän anteeksi edellistä viestiäni, se oli provo. Käytän kyllä noita ja vastaavia sanoja päivittäin, mutta en sellaiseen tarkoitukseen kuin kirjoitin. Tapanani, joskus mauttomastikin, on katsoa myös lantin kääntöpuolelle

Inhoan imelyyttä, yäk. Mulle ei kyllä lässytetä. Teot merkitsevät, tiedän kyllä välitetäänkö minusta, ihan ilman sen vakuuttelua. Välittämisen näkee katseista ja muista kehon viesteistä. Joiltakin ne sanat tulevat liiankin helposti. Rakastetaan heti kun on tavattu, vaikkei tunneta ihmistä yhtään. Se vie uskottavuutta, jos kohteliaisuuksia suoltaa solkenaan. Arvaa vaan, että niitä on muutkin saaneet kuulla.

P.S. Ette varmaan ole olleet yhdessä 20 vuotta???

Me ollaan oltu 18 vuotta yhdessä ja koettu ylä- ja alamäet. Yhä edelleen rakas mieheni auttaa takin päälleni, suukottelee niskaan, avaa auton oven ja ulko-ovet, puhuttelee rakkaakseen, tuo kukkia ihan muuten vaan, yllättää kahdenkeskisillä illallisilla, tuliaisiksi ostelee hajuvesiä, ei koskaan moiti muitten kuullen, huvittuu toilailuistani... Aina välillä mä mietin, että mitähän erinomaisen hyvää oon tehnyt, kun tuollainen mies on osunut kohdalle. Ja ihan tavallisia keski-ikäsiä tallaajia oomme molemmat.

Niin meilläkin mies huomioi, viimeksi eilen toi suklaasydämiä tuliaisiksi, pussaa, rutistaa ja halaa ohimennen, on aina kohtelias, avulias ja huomaavainen mutta teot sen juuri tekevät, eivät imelät sanat. Ja ikää meillä on 46 molemmilla.

Jos mieheni alkaisi lässyttää tuohon alkuperäisen tyyliin, kyllä katsoisin että onko tuo nyt ihan järjissään? En todellakaan halua tulla kutsutuksi hanukaiseksi tai joksikin kultapuppeliksi kun minulla on oikea nimikin. YÖKS!

Viime viikon aikana olen kuullut mieheni sanovan:
-olen ytimiä myöten rakastunut sinuun
-olet niin mahottoman nätti
-ihanan seksikäs

ja viestejä:
-huomenta kulta! voisin vaikka maistella sinua.
-rupesin näin talviaamuna miettiin mukavia, kauniita jutskia ja sinä tulit mieleeni.
-Olet aivan ihmeellinen nainen.

Tänään viimeksi toi kukkia ja pörrösukat. :)
Ihanan miehen olen löytänyt.

Kuinka te voitte hyväksyä maksuksi tuollaista makeilu paskaa... Mies käyttää hyväkseen aina helpointa tietä naisen riistämiseen ja hyväksikäyttöön. Seuraavalla rakkauden tunnustuksella ,pitäkää polvet yhdessä siskot...

Mulle tulee tuosta jutusta jostain syystä mieleen tuttavani, joka illanvietossa tenttasi meiltä samoja asioita. Kertoi miten hänen miehensä päivittäin lurittelee rakkauden tunnustukset ja hyvät yöt jne. Me muut vaivaantuneina kiemurtelimme, että mitäs tälläisiä meiltä pitkään naimisissa olleilta kysellään. No, me muut ollaan vielä naimisissa, tenttaajalla on, off, on, off, tällä hetkellä taitaa olla on, vai oliko off. Niin että sitä vaan, ei ne sanat kaikkea kerro.

Meillä ""lässytetään"" samaan tyyliin ja se sopii meille. Ei tietenkään kaikille kuten jotkut hyvin tökerösti täällä ovat asian ilmaisseet. Toisten onni taitaa jotenkin muuttaa jotkut kateudesta vihreiksi...

Mulla on kans lista erinäisiä lempinimiä, samoin miehellä. Olis aika tylsää aina tulla kutsutuksi nimeltä. Mielikuvitusta peliin.

Mies kehuu minua kauniiksi mutta joka päivä muistuttaa myös siitä miten hieno persoona olen: joko teoin tai sanoin.

Toivottavasti tätä jatkuu vielä nelikymppisenäkin :)

kuten jo vähän aiemmin valaisin

""...ei sentään koko litaniaa samana päivänä ;), mutta silti tuossa vain osa kauniista sanoista, niitä tulee koko ajan, ilman sokerikuorrutusta, suoraan sydämestä! Et taida saada itse kokea moista?
Meillä halitaan ja suukotellaan useita kertoja päivässä ja otetaan toisemme arjessa huomioon joka asiassa.""

Ja eipä ole lammas, vaan oikea mies. Eikä ole (omien aikuisten lastensa mukaan) aikaisemmin ollut niin rento ja oikeasti rakastunut kuin nyt. Tytär (17v.) sanoi, ettei ole koskaan nähnyt isäänsä niin onnellisena kuin nyt. Kai se on helppo näytää lapsilleenkin, kun on oikean löytänyt.

Aikuisia ollaan, yli 40 v. molemmat. Yhdessä VASTA vuosi, mutta tiedämme, että tässä se on! Elämänkokemusta on molemmilla. Tiedän myös todelliset imelät tyypit ja muuten vaan huijarit...

Ja ei tunnu yhtään imelältä tuo hellittelynimien käyttö, tuntuu hyvältä, kun mies sanoo töistä tullessaan ""mitä rakkaalleni kuuluu?"" ja suukottaa ja halaa. Tekee kotitöitä jopa enemmän kuin minä, aina ottaa huomioon minut ja lapset. Tekee remontit ja on mitä tyydyttävin rakastajana.

Eihän ole kiellettyä/ tuomittavaa, kun on löytänyt kumppanin, joka osaa olla myös pehmo tarvittaessa? Kyllä hänestä machoakin löytyy. :))

Onnittelut kaikille muillekin hyvää kohtelua saaville!

Jos saisin pörrösukat mieheltäni, niin en tiedä, osaisinko olla kovin onnellinen. Sen sijaan stayupit kelpaisivat kyllä...ehkä miehellekin paremmin. :) Upean kolmetimanttisen sormuksen sain viime viikolla.

Mulle tulee myös mieleen vanhempi/lapsi -asetelma kun lässytetään tyyliin: ""viekkuun"". Se on lapsille puhuttavaa kieltä ja jotenkin pöljää, en sen paremmin osaa sanoa. Ja tuollainen puhe ""en halua muuttaa sinua mitenkään ihmisenä"" on minusta ihan turhaa löpinää. Sen näkee kyllä, haluaako muuttaa vaiko eikö. Jos joku sanoisi noin, ihmettelisin että mitä tässä on takana, mitenköhän se haluaisi minua muuttaa??

Mukavampaa on kun mies puhuu suoraan ja aikuisten tyyliin. Kyllä minunkin mieheni on sanonut, että hänellä on käynyt tuuri kun minut löysi, olet ihana nainen, tunnut hyvältä jne. mutta sopivissa tilanteissa ja sopivasti. Ei liikaa. Olettehan nähneet sen mainoksen kun pariskunta istuu autossa ja toinen hokee ""Minä rakastan sinua"" moneen kertaan?

Itse tiedän saavani mieheltä mm. stay up-sukat joululahjaksi (kun jäi kiinni kokojen tarkkailusta ;)) ja tosiaan myös ne tuhat kertaa mieluummin kuin pörrösukat...

Miehen pitää kohdella eri tavoin naistaan kuin lastaan.

Niin, eihän se sitä tarkoita, että mies olisi jotenkin vähemmän, jos hän on vaimolleen hyvä. Omanikin on varmasti ""kova luu"", jos tilanne vaatii niin kotona, töissä kuin kylilläkin. Tämmöset miehet ei erityistä uhoa ja itsensä korostamista mihinkään tarvitse.

*tahtoo viekkuun
*oma rakas nasukaiseni
*rakkaalle hanikaiselleni

Ok, onhan toi söpöä, mutta mun mielestä aika homomaista kielenkäyttöä mieheltä. Onneksi saan kuulla omalta mieheltäni kauniita sanoja, mutta ei hän sentään lepertele kuin tyttö!

Noo, kun se hyväksikäyttäminen on ollut näin miellyttävää ja aidon oloista jo parinkymmenen vuoden ajan, niin ei mulla oo mitään tätä vastaan. Mä oon enemmän kuin mielelläni ja aivan vapaaehtoisesti tämmösen miehen ""huiputettavana"".

Yhteistyössä