Volvo V70 vai Volvo XC60

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;26483598:
tämähän se on oikee paikka keskustella järkevästi autonvaihdosta. ihan sama kun ite menis overdrivelle selittämään jonkun synnyttämisestä.
ei mulla muuta.

jatkakaa.

Totta on, mutta menköön.
On mulla joskus ollut Overdrivillekin käyttäjä, mutta kaikki tunnukset hukassa ja unohduksissa. Eipä sielläkään se meno aina ole ihan sitä terveintä...

Niin no siinä mielessä toki tuo Mersu olisi hyvä ratkaisu. Jotenkin vaan... en tiedä. :D
Mutta miksei sinänsä, onhan sillä jälleenmyyntiarvollakin jotain merkitystä.
XC90 on erittäin vahvoilla, linja-autokorttia en taida ruveta ajamaan.
Kuorma-autokortti olisi - jos ostais kuorma-auton, tilaa olis! :D

:D - siinähän sitä olisi, kuorma- autossa siis, avoautoa kerrakseen tila-auton "ominaisuuksilla"!

Jep, Volvosta on kyllä hankala irtaantua toiseen merkkiin... Toivottelen lykkyä hankinnassasi :)!

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;26483622:
eipä ole mitään riitaa isommin näkyny kymmeneen vuoteen.

Taitaa jenkkiautoporukka Suomessa olla jo pääsääntöisesti sen verran ikääntyneempää herrrasmiesosastoa, että ei enää jaksa tulistua jokaisesta valiant-miehen letkautuksesta. Nuoremmathan ei enää jenkkejä hinkkaa, vaan jotain s-tanan 80- ja 90-luvun Nissan Skylinejä.

• Tykkää
Reactions: päätön
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;26483694:
jaa että täällä on :laugh:

mä vähän luulen että sä et oikeesti tiedä mistä sivustosta mä puhun.

Siis Overdrive, eikös se oo semmonen harraste- yms. autojen keskustelupaikka.
Kyllä mä olen siellä joskus pyörinyt, mutta erittäin harvoin, sen verran kuitenkin, että käyttäjä on ollut.
Myös Mitsubishi Club Finlandissa olen joskus pyörinyt hyvinkin ahkerasti - sielläkin se porukka oli, mitä oli, mutta paljon terveempää, kun täällä.
Ja täällä ei todellakaan ole suurin osa keskustelijoista sitä A-laatuluokitusta, mutta muutamia mahtuu tännekin, jolla on jotain tuolla pääkopan sopukoissa...

Siis Overdrive, eikös se oo semmonen harraste- yms. autojen keskustelupaikka.
Kyllä mä olen siellä joskus pyörinyt, mutta erittäin harvoin, sen verran kuitenkin, että käyttäjä on ollut.
Myös Mitsubishi Club Finlandissa olen joskus pyörinyt hyvinkin ahkerasti - sielläkin se porukka oli, mitä oli, mutta paljon terveempää, kun täällä.
Ja täällä ei todellakaan ole suurin osa keskustelijoista sitä A-laatuluokitusta, mutta muutamia mahtuu tännekin, jolla on jotain tuolla pääkopan sopukoissa...

tätä mä just tarkotin.
ja vihjeet pääkopan sisuksista voit laittaa vaikka sinne mondeon peräkonttiin.

• Tykkää
Reactions: Pikkukaupunkilainen
Mulla on tää
images

Meillä Volvo V70

ABC, luiston esto, automaattinen ilmastointi, vakionopeudensäädin, air back, 8-kanavainen DVD-soitin, puolinahkaverhoilu, sipsit, 2,5 l bensakone, 5 sylinteriä ja 20 venttiiliä, 170 heppaa, sumuvalot, integroitu koiraverkko... olikohan muuta?

Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;26483746:
Hyvin tehty on harvoin se kaikkein halvin. HUOM. Viesti sisältää subjektiivisen mielipiteen!

No tuo on toki totta.
Harkintaan laitetaan, ihan hienon näköinen tuo Mersu on kuvissa, mutta saattaa olla, ettei koeajolle uskaltaudu - saattaa tulla aivan liian kallis heräteostos.
Toisaalta, ehkä ei kuitenkaan kannata ostaa XC90:n järkälettä, parkkeeraaminen on haastavampaa ja tuommoisella mötikällä ohittaminen on todennäköisesti aikamoista tuskaa ja vielä, kun kilometrejä tulee reippaasti...
Mutta koeajoa toki voi harkita, niin kuin tuohon Mersuunkin.

[QUOTE="vieras";26483796]Mulla on tää
images

Meillä Volvo V70

ABC, luiston esto, automaattinen ilmastointi, vakionopeudensäädin, air back, 8-kanavainen DVD-soitin, puolinahkaverhoilu, sipsit, 2,5 l bensakone, 5 sylinteriä ja 20 venttiiliä, 170 heppaa, sumuvalot, integroitu koiraverkko... olikohan muuta?[/QUOTE]

Vaimolla on samanlainen, paitsi kokonahkaverhoilulla...

Meillä on ollut 4 vuotta vuoden 2004 xc90 ja seuraavia kokemuksia on kertynyt:
-Ostettaessa lasissa oli n. 80000, nyt 150000 eli huomattavasti vähemmän kuin sinulla tulisi
-Tavaraluukku on niin massiivinen, että kertaakaan ei ole tarvinnut miettiä mitä otetaan mukaan tai miten auto pakattaisiin
-Kaikki mahdolliset lasetnistuimet mahtuu sisään
-Kulutus on oikeasti n. 12/100 km
-Vikoja ei ole ollut "normaalia" enempää, kaikissa 20 000 huolloissa käytetty, tämän lisäksi olisiko 1-2 kertaa hälyttänyt jostain muusta viasta
-Hintaansa menettää melko vauhdilla
-Ajomukavuus on ihan huippuluokkaa

Olen ollut todella tyytyväinen ja aikomuksenamme on käyttää loppuun asti tuop yksilö, koska auton vaihto jos mikä on hintavaa. Satuin juuri tänään silmäilemään autosivuja ja eteen pöllähti bmw x6 activehybrid, se varmaan on se seuraava auto (as if siihen mitään rahaa olisi.. ;)

[QUOTE="Kaisa";26483838]Meillä on ollut 4 vuotta vuoden 2004 xc90 ja seuraavia kokemuksia on kertynyt:
-Ostettaessa lasissa oli n. 80000, nyt 150000 eli huomattavasti vähemmän kuin sinulla tulisi
-Tavaraluukku on niin massiivinen, että kertaakaan ei ole tarvinnut miettiä mitä otetaan mukaan tai miten auto pakattaisiin
-Kaikki mahdolliset lasetnistuimet mahtuu sisään
-Kulutus on oikeasti n. 12/100 km
-Vikoja ei ole ollut "normaalia" enempää, kaikissa 20 000 huolloissa käytetty, tämän lisäksi olisiko 1-2 kertaa hälyttänyt jostain muusta viasta
-Hintaansa menettää melko vauhdilla
-Ajomukavuus on ihan huippuluokkaa

Olen ollut todella tyytyväinen ja aikomuksenamme on käyttää loppuun asti tuop yksilö, koska auton vaihto jos mikä on hintavaa. Satuin juuri tänään silmäilemään autosivuja ja eteen pöllähti bmw x6 activehybrid, se varmaan on se seuraava auto (as if siihen mitään rahaa olisi.. ;)[/QUOTE]

Nyt pomppasi silmille - kulutus 12 LITRAA /100 km, teillä taitaa olla se bensaversio?
Ei kai nyt sentään diesel näin älyttömiä vie matka-ajossa, vaikka kolmatta tonnia painaakin...
Ajomukavuus ja varsinkin tavaratila tässä näyttelee niitä suurimpia osia - ja varmaan tuollaisella asuntovaunuakin saisi vedettyä vaivatta. :)
Täytyypi koeajaa, jos kulutus dieselillä ei ihan noin posketon ole...

Yhteistyössä