Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;26483598:tämähän se on oikee paikka keskustella järkevästi autonvaihdosta. ihan sama kun ite menis overdrivelle selittämään jonkun synnyttämisestä.
ei mulla muuta.
jatkakaa.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;26483614:tottakai sä nyt mersun ostat kun se on kalliimpikin.
niitäki muuten saa nelivedolla jos tuntuu liian halvalta.
Totta on, mutta menköön.
On mulla joskus ollut Overdrivillekin käyttäjä, mutta kaikki tunnukset hukassa ja unohduksissa. Eipä sielläkään se meno aina ole ihan sitä terveintä...
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;26483622:eipä ole mitään riitaa isommin näkyny kymmeneen vuoteen.
Niin no siinä mielessä toki tuo Mersu olisi hyvä ratkaisu. Jotenkin vaan... en tiedä.
Mutta miksei sinänsä, onhan sillä jälleenmyyntiarvollakin jotain merkitystä.
XC90 on erittäin vahvoilla, linja-autokorttia en taida ruveta ajamaan.
Kuorma-autokortti olisi - jos ostais kuorma-auton, tilaa olis!![]()
- siinähän sitä olisi, kuorma- autossa siis, avoautoa kerrakseen tila-auton "ominaisuuksilla"!
Jep, Volvosta on kyllä hankala irtaantua toiseen merkkiin... Toivottelen lykkyä hankinnassasi!
Riidasta en puhunutkaan, mutta ei sielläkään ihan jokainen keskustelija ole "priimaa".
Tosin en ole siellä varmaan käynytkään kolmeen-neljään vuoteen...
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;26483622:eipä ole mitään riitaa isommin näkyny kymmeneen vuoteen.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;26483694:jaa että täällä on
mä vähän luulen että sä et oikeesti tiedä mistä sivustosta mä puhun.
Aika hintavia nuo Mersut, mutta täytyy nyt katsoa...
Siis Overdrive, eikös se oo semmonen harraste- yms. autojen keskustelupaikka.
Kyllä mä olen siellä joskus pyörinyt, mutta erittäin harvoin, sen verran kuitenkin, että käyttäjä on ollut.
Myös Mitsubishi Club Finlandissa olen joskus pyörinyt hyvinkin ahkerasti - sielläkin se porukka oli, mitä oli, mutta paljon terveempää, kun täällä.
Ja täällä ei todellakaan ole suurin osa keskustelijoista sitä A-laatuluokitusta, mutta muutamia mahtuu tännekin, jolla on jotain tuolla pääkopan sopukoissa...
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;26483746:Hyvin tehty on harvoin se kaikkein halvin. HUOM. Viesti sisältää subjektiivisen mielipiteen!
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;26483761:tätä mä just tarkotin.
ja vihjeet pääkopan sisuksista voit laittaa vaikka sinne mondeon peräkonttiin.
En viitannut sinuun siinä pääkopan sisuksissa. Sinä olet täällä siitä terveimmästä osastosta.
Muistatko Jarkon ja Lauran?Vaimolla on samanlainen, paitsi kokonahkaverhoilulla...
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;26483845:no hyvä. lakkaan kiusaamasta.
lopetin ite volvoilun kun s90 jälkeen ei enää tullukkaan mieleisiä käyttöautoja.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;26483900:kyllä se diisselinäkin melkone juoppo on.