Voitko rakastua pienirintaiseen naiseen ?

  • Viestiketjun aloittaja AA-kuppinen tyttö
  • Ensimmäinen viesti
mittasuhde
Alkuperäinen kirjoittaja Sivupersoona.:
Missä kulkee isojen ja pienten raja? Onko miehen kämmeneen mahtuvat isot vai pienet?
Missä kulkee miehen kämmenen raja?

Naisellinen nainen sopii isokouraiselle miehelle.
Miehellä pikku kätöset näyttävät suorastaan luontaantyöntäviltä.
 
Ruutupaita
Eiköhän ne mitat ole jossain ihan muualla kuin kämmenissä ja rinnoissa...? Itse en ainakaan valitisis kumppaniani hänen rintojen tai kämmenien perusttella vaan tunteiden ja rakkauden perusteella. Jos oikeasti rakastaa toista ihmistä on ihan sama minkäkokoinen hän on, koska silloin hän on juuri sen oikean kokoinen sinulle.
 
mittasuhde
Alkuperäinen kirjoittaja Sivupersoona.:
Onko se sitten sillälailla, että sillä kämmenellä mitataan mikä on sopivan kokoinen?
Periaatteessa varmaan on just sillälailla ... mikä siis hyvältä tuntuu. Liekö juuri se hyvältä tuntuminen myös kaikkien tunteiden ja rakkauden pohjana.

Liika järkeily naisen rintavarustuksissakin voi viedä harhaan. Ihan älytöntä olisi valita rakastettu kuppikoon mukaan (kuten nettitreffeillä saatettaisiin tehdä!).
 
Sivupersoona.
No en minäkään ole vaimoani valinnut rintojen koon perusteella. En ole aiemmin edes kiinnittänyt siihen mitään huomiota onko isot tai pienet, kun sille koolle ei voi mitään. Täällä, kun siitä on tehty kiistakapula, niin ajattelin selvittää onko siinä jokin selkeä raja ison ja pienen välillä. Joko henkilön omasta tai muiden ihmisten näkökulmasta katsottuna.
 
Miii
Alkuperäinen kirjoittaja toinen arvaaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Miii:
Veljelläni on olut kolme pitkää suhdetta, kestoiltaan 5-15 vuotta, kolmas jatkuu edelleen, nyt noin kuudetta vuotta. Yhteistä näille naisille on se, että kaikki ovat pienirintaisia (a-b ). Näin tästäkin huolimatta, että nuorena miehenä -ja kai edelleenkn, ihannoi naisvartaloita tyyliin Samantha ja Sabrina. Olen täysin vrma, ettei hän ole vähemmistössä tässä ihannointi ja toteutumis kuviossa.

Toistepäin. Minä pidän miesvartaloista, jotka ovat niin sanottua v-mallia... hmmm. poikaystävilläni/deiteilläni on parilla tällainen kroppa ollut. Enkä usko, että itsekkään kuulun mielipiteineni vähemmistöön.

Kun yhdessä elää ja vanhenee, niin huomaa, että ne muut asiat ovat paljon tärkeämpiä.
Ai sitäkö ei saa kirjoittaa, että ilmeisesti Miin veli seurusteli pienirintaisen kanssa, koska ei saanut isorintaista? Mutta tämähän on luettavissa Miin omasta tekstistä! Mii kirjoittaa, että hänen veljensä "ihannoi naisvartaloita tyyliin Samantha ja Sabrina". Useimmat miehet (kuten naisetkin) pyrkivät käsittääkseni valitsemaan sellaisen kumppanin, jonka fyysiset(kin) ominaisuudet vastaavat heidän mieltymyksiään. Eli mikähän tässä tapauksessa olisi looginen johtopäätös?

Nyt on ihan pakko sanoa, että joidenkin ihmisten tyhmyys on niin käsinkosketeltavaa, ettei edes ratakiskosta vääntäminen onnistu selventämään asiaa.
 
jussi hämäläinen
Noniin, totuutta kehiin nim. 'Nin-a'

Kerroppas rehelliseti kuppikokosi! Päästään tuumimaan miltä pohjalta kommenttisi ponnistavat. Jos omat tissit ovat kuin kananmunat (paistetut) niin ymmärrän hyvin, että kateellisena panettelee 'Sabrinoita' ja 'Pameloita'

Naisille tyypillistä tuollainen arviointi. Itselläni on todella kookas mulkku, mutta en koskaan mollaa pienipilisiä miehiä. Hiljaisesti itsekseni vain säälin heitä ja heidän kumppaneitaan.
 
juuh...
Alkuperäinen kirjoittaja AA-kuppinen tyttö:
Täällä monella palstalla haukutaan pienirintaiset lyttyyn. He ovat poikia ja vaikka mitä. Eikä heidän sallittaisi ottavan silikooneja edes.

Kysynkin siis, että voiko mies ihan oikeasti pitää pienistä rinnoista ja rakastua pienirintaiseen naiseen ?

Tarkoitan nyt kuppikoa AA-A, siis hyvin pieniä rintoja. Ja toivoisin asiallisia kommentteja vastauksiksi.
Jos jollekulle miehelle on rakastuiminen kuppikoosta kii nni, niin anna olla ja mennä, se varmaan löytää jostain sopivan utareen. Kiinnitä huomiosi ´miehissä joihinkin muihin paljon tärkeämpiin asioihin - ei kaikki miehet ole ääliöitä, vaikka enemmistö onkin. Jokunen uskaltaa aina silloin tälliöin olla oma itsensä ja olla normaali.

 
Nin-a
Alkuperäinen kirjoittaja jussi hämäläinen:
Noniin, totuutta kehiin nim. 'Nin-a'

Kerroppas rehelliseti kuppikokosi! Päästään tuumimaan miltä pohjalta kommenttisi ponnistavat. Jos omat tissit ovat kuin kananmunat (paistetut) niin ymmärrän hyvin, että kateellisena panettelee 'Sabrinoita' ja 'Pameloita'

Naisille tyypillistä tuollainen arviointi. Itselläni on todella kookas mulkku, mutta en koskaan mollaa pienipilisiä miehiä. Hiljaisesti itsekseni vain säälin heitä ja heidän kumppaneitaan.
Ottaako tähän ketjuun osaa poikkeuksellisen paljon tyhmiä ihmisiä vai mistä johtuu, ettei asiallinen keskustelu aiheesta onnistu. En missään kohtaa panetellut iso- tai pienirintaisia naisia vaan nimenomaan totesin että olivatpa rinnat isot tai pienet niin vauvan tarpeisiin ne kyllä vastaavat. Eihän tämän asian tajuaminen nyt niin vaikeaa luulisi olevan.
 
toinen arvaaja
Alkuperäinen kirjoittaja Miii:
Alkuperäinen kirjoittaja toinen arvaaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Miii:
Veljelläni on olut kolme pitkää suhdetta, kestoiltaan 5-15 vuotta, kolmas jatkuu edelleen, nyt noin kuudetta vuotta. Yhteistä näille naisille on se, että kaikki ovat pienirintaisia (a-b ). Näin tästäkin huolimatta, että nuorena miehenä -ja kai edelleenkn, ihannoi naisvartaloita tyyliin Samantha ja Sabrina. Olen täysin vrma, ettei hän ole vähemmistössä tässä ihannointi ja toteutumis kuviossa.

Toistepäin. Minä pidän miesvartaloista, jotka ovat niin sanottua v-mallia... hmmm. poikaystävilläni/deiteilläni on parilla tällainen kroppa ollut. Enkä usko, että itsekkään kuulun mielipiteineni vähemmistöön.

Kun yhdessä elää ja vanhenee, niin huomaa, että ne muut asiat ovat paljon tärkeämpiä.
Ai sitäkö ei saa kirjoittaa, että ilmeisesti Miin veli seurusteli pienirintaisen kanssa, koska ei saanut isorintaista? Mutta tämähän on luettavissa Miin omasta tekstistä! Mii kirjoittaa, että hänen veljensä "ihannoi naisvartaloita tyyliin Samantha ja Sabrina". Useimmat miehet (kuten naisetkin) pyrkivät käsittääkseni valitsemaan sellaisen kumppanin, jonka fyysiset(kin) ominaisuudet vastaavat heidän mieltymyksiään. Eli mikähän tässä tapauksessa olisi looginen johtopäätös?

Nyt on ihan pakko sanoa, että joidenkin ihmisten tyhmyys on niin käsinkosketeltavaa, ettei edes ratakiskosta vääntäminen onnistu selventämään asiaa.
Onpas fiksua argumentointia tuo tyhmäksi haukkuminen. Pointtisi aikaisemmassa kirjoituksessasi oli tietenkin tämä kaunis, erittäin omaperäinen klisee: "Kun yhdessä elää ja vanhenee, niin huomaa, että ne muut asiat ovat paljon tärkeämpiä". Tekstistäsi oli kuitenkin luettavissa muita piilomerkityksiä. Heitänpä ilmaan vielä yhden kysymyksen: onko todella uskottavaa olettaa, että, kukaan isorintainen, jonka veljesi olisi saanut, ei ollut muuten sopiva? Vai enneminkin niin, että parisuhteesta pienirintaisen (so. ei fyysisesti omien mieltymysten mukaisen) naisen kanssa tuli hyvä vaihtoehto, koska toinen vaihtoehto oli ilman parisuhdetta oleminen? Tällaisessa tilanteessa on luonnollisesti helppo kokea että ” ne muut asiat ovat paljon tärkeämpiä”.
 
syy
Alkuperäinen kirjoittaja Mikä ihme:
näitä Moderaattoreita oikein vaivaa ?
Punakynä iskee kokoajan ?
Niinpä. On näköjään ok kutsua ketjuun krjoittavia ihmisiä tyhmiksi sekä yleisellä tasolla että tiettyihin nimimerkkeihin osoitellen, mutta itse ketjun aloitusviestin fiksuutta ei saa arvostella! Eli kirjoitin suunnilleen näin : idioottimaiseen kysymykseen saa idioottimaisia vastauksia.
 
ja millaisia naisia
Minusta ydinkysymys ei ole, voivatko miehet rakastua pienirintaisiin naisiin. Tottakai he voivat.

Kysymys kuuluisi olla mitä itse ajattelet miehestä. Muutaman kerran olen itse kritisoinut ensin itseäni vaikka katseeni olisi pitänyt kohdistua kumppaniin. Kun ryvin itsesäälissä miksei mulla ole tuota ja tätä, minulta jäi huomaamatta ne piirteet ja asiat, jotka kumppanissa ärsyttivät tai eivät sopineet minulle.

Etenkin tuo pinnallisuus. Voit ihan rauhassa huokaista helpotuksesta, kun isojen daisareiden metsästäjä jättää sinut rauhaan. Koska hän arvottaa naista ulkoisesti, ei hänen parisuhteensa tule olemaan häävi. Jo valmiiksi asennevammautunut mies katsoo tissien lisäksi raskauasarpia, selluliittia, jne. Ole onnellinen, että sinua ei erittäin todennäköisesti tulla jättämään koskaan tuollaisten seikkojen takia.

Muutenkin koko keskustelu on aikas turha. Aina löytyy niitä miesparkoja, jotka tulee tänne tilittämään huonoja naissuhteitaan ja vannovat jonkin ulkoisen olemuksen nimeen. Monesti olen huomannut, että miehet jotka vaativat naiselta paljon (fyysisesti) ovat usein itse aika vaatimattoman näköisiä.

Mietipä muuten, voisitko itse seurustella pyörätuolissa istuvan miehen kanssa? Miten tärkeitä ulkoiset asiat ovat meille itsellemme? Ehkä me itsekin olemme pinnallisia.
 
Sannis
Alkuperäinen kirjoittaja ja millaisia naisia:
Minusta ydinkysymys ei ole, voivatko miehet rakastua pienirintaisiin naisiin. Tottakai he voivat.

Kysymys kuuluisi olla mitä itse ajattelet miehestä. Muutaman kerran olen itse kritisoinut ensin itseäni vaikka katseeni olisi pitänyt kohdistua kumppaniin. Kun ryvin itsesäälissä miksei mulla ole tuota ja tätä, minulta jäi huomaamatta ne piirteet ja asiat, jotka kumppanissa ärsyttivät tai eivät sopineet minulle.

Etenkin tuo pinnallisuus. Voit ihan rauhassa huokaista helpotuksesta, kun isojen daisareiden metsästäjä jättää sinut rauhaan. Koska hän arvottaa naista ulkoisesti, ei hänen parisuhteensa tule olemaan häävi. Jo valmiiksi asennevammautunut mies katsoo tissien lisäksi raskauasarpia, selluliittia, jne. Ole onnellinen, että sinua ei erittäin todennäköisesti tulla jättämään koskaan tuollaisten seikkojen takia.

Muutenkin koko keskustelu on aikas turha. Aina löytyy niitä miesparkoja, jotka tulee tänne tilittämään huonoja naissuhteitaan ja vannovat jonkin ulkoisen olemuksen nimeen. Monesti olen huomannut, että miehet jotka vaativat naiselta paljon (fyysisesti) ovat usein itse aika vaatimattoman näköisiä.

Mietipä muuten, voisitko itse seurustella pyörätuolissa istuvan miehen kanssa? Miten tärkeitä ulkoiset asiat ovat meille itsellemme? Ehkä me itsekin olemme pinnallisia.
Outo vertaus tuo pyörätuolihomma. Eihän jonkin ruumiinosan kokoa tai pyörätuoliin joutumista voi verrata koska pyörätuolissa olevan ongelma on kaikkea muuta kuin ulkonäkö. Pyörätuolipotilaan puoliso joutuu todennäköisesti melko monissa asioissa auttamaan kumppaniaan pärjäämään jokapäiväisessä elämässä, pienirintaisen puoliso ei. Oikeampaa on verrata rintoja ja vaikka hauiksen kokoa. Pinnallista toki on kieltäytyä seurustelemasta jonkun kanssa vain koska hän istuu pyörätuolissa, mutta vielä pinnallisempaa se on kun kyse on pelkästä ulkonäöstä, johon sentään ei liity kumppanin puolelta "velvollisuutta" autella toimeentulemisessa.
 
mittasuhde
Alkuperäinen kirjoittaja Nin-a:
Alkuperäinen kirjoittaja jussi hämäläinen:
Noniin, totuutta kehiin nim. 'Nin-a'

Kerroppas rehelliseti kuppikokosi! Päästään tuumimaan miltä pohjalta kommenttisi ponnistavat. Jos omat tissit ovat kuin kananmunat (paistetut) niin ymmärrän hyvin, että kateellisena panettelee 'Sabrinoita' ja 'Pameloita'

Naisille tyypillistä tuollainen arviointi. Itselläni on todella kookas mulkku, mutta en koskaan mollaa pienipilisiä miehiä. Hiljaisesti itsekseni vain säälin heitä ja heidän kumppaneitaan.
Ottaako tähän ketjuun osaa poikkeuksellisen paljon tyhmiä ihmisiä vai mistä johtuu, ettei asiallinen keskustelu aiheesta onnistu. En missään kohtaa panetellut iso- tai pienirintaisia naisia vaan nimenomaan totesin että olivatpa rinnat isot tai pienet niin vauvan tarpeisiin ne kyllä vastaavat. Eihän tämän asian tajuaminen nyt niin vaikeaa luulisi olevan.
Tuleekohan keskustelun tyhmyys siitä, että taaskin puurot ja vellit sekoittuu. Jos kysymys ja keskustelun aihe on, voiko mies rakastua pienirintaiseen naiseen, niin oletettavasti perättiin aikuisen miehen näkökulmaa. Vauvat ovat erikseen!

Aikuisen tai "aikuisen" miehen motivaatio rintoihin on eri kuin vauvan. Vauva tarvitsee äidin rintaa kasvaakseen ja voimistuakseen. Sillä on sekä fyysinen että emotionaalinen tarve säilyä hengissä. Aikuisen miehen kiinnostus naisen rintoihin liittynee seksuaalisiin tarpeisiin, vaikka mukana on samoin fyysinen ja emotionaalinen väre:).

Nim. Nin-alla on kyllä faktaa naisen, siis tässä tapauksessa äidin rintojen merkityksestä vauvalle, mutta aikuinen mies ei yleensä - ainakaan toivottavasti ole vauva. Tietenkin mies voi suhtautua naisen rintoihin altruitisesti ja ajatella vain tulevien lastensa parasta tai jotain sinne päin, koskapa ei voi etutäteen tietää, erittääkö naisen rintarahanen maitoa paljon vai vähän.

Ajatus, että rinnoilla ei ole merkitystä tai että ne ovat vain vauvaa varten, on mielestäni miehen kuin myös naisen seksuaalisuuden nonseleeraamista. Lisäksi tässä vauvakeskustelussa, jossa rinta nähdään vain maidon erittäjänä, unohdetaan rintojen emotionaalinen merkitys lämmön,turvan, pehmeyden ja läheisyyden antajana myös vauvalle.

Liekö makuasia, kuka tai ketkä tässä keskustelussa ovat tyhmiä tai rajoittuneita. Avarakatseisuus ei niin helposti vie umpikujaan, jos ajatellaan älykkyyden olevan sellaista uusissa ja oudoissa tilanteissa luovimista. Sitäpaitsi sopiva huumori voi näissä asennejutuissa pelastaa paljonkin. Minusta tämä on aika humoristinen keskusteluketju kokonaisuudessaan.
 
mittasuhde
Nyt saattaa kommentoi mennä yli ärsytyskynnyksen, mutta on pakko jatkaa edellä olleeseen:
"Etenkin tuo pinnallisuus. Voit ihan rauhassa huokaista helpotuksesta, kun isojen daisareiden metsästäjä jättää sinut rauhaan. Koska hän arvottaa naista ulkoisesti, ei hänen parisuhteensa tule olemaan häävi. Jo valmiiksi asennevammautunut mies katsoo tissien lisäksi raskauasarpia, selluliittia, jne. Ole onnellinen, että sinua ei erittäin todennäköisesti tulla jättämään koskaan tuollaisten seikkojen takia."

Toisistaan riippumattomia juttuja ovat rintojen koko ja raskausarvet tai selluliitti. Niitä voi olla yhtä hyvin pieni- kuin isorintaisella.

Aiemmin tässä ketjussa on kyllä useasti todettu, miten juuri pienet rinnat ovat kauniit, säilyttävät ryhtinsä eivätkä riipu. Eivätkö juuri nuo ajatukset pienistä rinnoista liity pinnallisuuteen ja ulkonäköön?

Taitaa tämä keskustelu naisen rinnoista olla enemmänkin pelkkää tunneväritteistä asennekeskustelua. Ehkä tunnepitoisuudesta löytyy koko jutun ydin. Naisen rinnat herättävät tunteita, niihin liittyy siis tunteita!
 
Naisella pitää olla kunnon tissit!
Alkuperäinen kirjoittaja mittasuhde:
...Taitaa tämä keskustelu naisen rinnoista olla enemmänkin pelkkää tunneväritteistä asennekeskustelua. Ehkä tunnepitoisuudesta löytyy koko jutun ydin. Naisen rinnat herättävät tunteita, niihin liittyy siis tunteita!...
Niin onkin! Pienet rinnat herättävät pieniä tunteita ja suuret rinnat suuria tunteita. Puolin jos toisin.

 
Beatriz
Alkuperäinen kirjoittaja mittasuhde:
Aiemmin tässä ketjussa on kyllä useasti todettu, miten juuri pienet rinnat ovat kauniit, säilyttävät ryhtinsä eivätkä riipu. Eivätkö juuri nuo ajatukset pienistä rinnoista liity pinnallisuuteen ja ulkonäköön?
Kyllä. Ei ole yhtään vähemmän pinnallista pitää pienistä kuin suurista rinnoista tai pyöreistä kuin hoikista naisista. Jokaisella on omat mieltymyksensä, mutta ne pitäisi esittää mollaamatta muita. Jos pitää kohottaa itsensä toisen yläpuolelle, ihmisellä täytyy olla tosi huono itsetunto ja kehonkuva.

Ja mikä siinä rintojen riippumisessakin muka on niin kauheaa? Luonnostaan isot rinnat harvoin sojottavat suoraan eteenpäin. Miksi ihmeessä meidät ehdollistetaan ajattelemaan, että vain joku tietty malli olisi hyväksyttävä? Tissejä on kaikenlaisia.

Minulla on todella isot rinnat (75 E/F), enkä missään nimessä läpäisisi ns. kynätestiä. Silti rintani ovat naiselliset, pehmeät ja kauniit.

 
sivupersoona
Niin siinä juuri on suurin viehätys, kun ne ovat kaikki erilaisia. ( Jopa keskenään erilaiset.) Kuvitelkaa, jos kaikki olisi samanlaisia, niin olisiko siinä enää mitään kivaa.
Miehistä on mukava puhua rinnoista. Jos ei muuta keksi sanoa, kun sen onko pienet hyvät tai isot, niin naisten ei kannata ottaa sitä kovin vakavasti. Mielenkiinto on vaan herännyt teitä kohtaan. Ompa teillä suloisen pienet rinnat. Tuntuiko pahalle?
Minä pystyn sanomaan vaimolle. Sinulla on kauheen nätit rinnat. Vaimo kylläkin vastaa. Jaa kauheet rätit. Kaikki tietysti leikkimielellä sanottua.
 
Jaakko 1
Rintarauhaset ovat biologian kannalta vain hieman laajentuneita hikirauhasia.
Miehellä on nännit, nännipihat ja kaikki tykötarpeet, mutta ne eivät vaan näytä herättävän intohimoja naisissa.
Miehistä minulla ei ole kokomusta, mutta en ole huomannut kenenkään kiihottuvan käyskennellessäni kesällä ilman paitaa.
 

Yhteistyössä