pauliina76
ja vieläpä niin ettet naura? esimerkiksi kuukautisista, synnytyksestä, seksistä, erektiosta jne..? mitä muita aiheita voisi olla?
Kenen mielestä noi on noloja asioita? Varsinkin, jos on oma mies kyseessä. Kai mä sitten voin. Voivottelin jopa synnytyksen jälkeen peräpukamiani sille eikä naurattanut yhtään. Nyt ne jo naurattaa, kun onneksi hävisivät itsestään parissa viikossa.Alkuperäinen kirjoittaja pauliina76:ja vieläpä niin ettet naura? esimerkiksi kuukautisista, synnytyksestä, seksistä, erektiosta jne..? mitä muita aiheita voisi olla?
Samaa mieltä. Yhdessäoloa meillä tosin vasta 20 vuotta.Alkuperäinen kirjoittaja Vaka vanha väinämöinen:No ollaan oltu yhdessä jo 26 vuotta ja jos ei siinä ajassa estot ja nolostelut karise, niin ei sitten koskaan. Eli puhutaan kaikesta.
Onko nuo susta oikeesti noloja aiheita? Luulen, että sun kannattais jutella vaikkapa sekstiterapeutille tai jollekin muulle, jos ne on.Alkuperäinen kirjoittaja pauliina76:ja vieläpä niin ettet naura? esimerkiksi kuukautisista, synnytyksestä, seksistä, erektiosta jne..? mitä muita aiheita voisi olla?
Samaa mä tässä mietin et aivan normaaleja asioitahan noi on.Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Noista asioista nyt voi puhua vaikka naapurin kanssa.