V
vieras
Vieras
Eli mies saa noin 2300e/kk/brutto ja mä saan käteen hiukan vajaat 700e. Ja toi miehen saama palkka on ihan normitunneista mut hän tekee kyl aina ylitöitä kun mahdollista..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kastemato aamuauringon alla:no meidän poika avokkinsa kanssa sai paljon pienemmillä tuloilla.
Alkuperäinen kirjoittaja .:Kannattaisko käydä pankissa kysymässä! Täällä ei päätöksentekijöitä ole!
Alkuperäinen kirjoittaja Mulju:Kait saa jos on takaajat?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja .:Kannattaisko käydä pankissa kysymässä! Täällä ei päätöksentekijöitä ole!
Mä kysyinki vaan vittu mielipiteitä, mee nukkumaan äläkä kommentoi jos olet noin väsyny!!
Alkuperäinen kirjoittaja Hitsinpimpula:Meillä ei ollut edes takaajia![]()
Alkuperäinen kirjoittaja .:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja .:Kannattaisko käydä pankissa kysymässä! Täällä ei päätöksentekijöitä ole!
Mä kysyinki vaan vittu mielipiteitä, mee nukkumaan äläkä kommentoi jos olet noin väsyny!!
Sulla taitaa olla ittelläs pinna pikkasen tiukalla. Juo vaikka vihreetä teetä ja rauhoitu.
Vittu ei täällä varmaan paljoa vastaile, eikä auta asiassasi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja .:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja .:Kannattaisko käydä pankissa kysymässä! Täällä ei päätöksentekijöitä ole!
Sulla taitaa olla ittelläs pinna pikkasen tiukalla. Juo vaikka vihreetä teetä ja rauhoitu.
Käsitäks et ottaa hiukan pannuun sunlaiset vastaajat?? Kysyin voitaskohan saada lainaa, en että saadaanko me nyt varmasti lainaa sen verran. Haluan tietää miten muilla on ollut koska ei olla ikinä lainaa haettu. Ja on jo haettu lainaa, ja odotellaan lainapäätöstä tän vkon sisällä..
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Meillä lainaa 153tuhatta ja meillä tulot yhteensä nettona reilu 3300e/kk.
Alkuperäinen kirjoittaja .:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja .:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja .:Kannattaisko käydä pankissa kysymässä! Täällä ei päätöksentekijöitä ole!
Käsitäks et ottaa hiukan pannuun sunlaiset vastaajat?? Kysyin voitaskohan saada lainaa, en että saadaanko me nyt varmasti lainaa sen verran. Haluan tietää miten muilla on ollut koska ei olla ikinä lainaa haettu. Ja on jo haettu lainaa, ja odotellaan lainapäätöstä tän vkon sisällä..
Onnea päätökseen! Eivätkö siinä hakutilanteessa sanoneeet mahdollisuuksista? Meillä lainapäätös tuli tunnissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras2:Mun mielestä olennaisempi kysymys olisi, uskallatteko ottaa lainaa noin paljon. Ja onko se teistä järkevää? Lyhennys tulisi olemaan arviolta 45 % nettotuloistanne, joka on paljon. Paljon enemmän kuin suositukset.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Meillä lainaa 153tuhatta ja meillä tulot yhteensä nettona reilu 3300e/kk.
Mistä pankista saitte ja olisitteko enemmänkin saaneet? Milloin otitte lainan?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras2:Mun mielestä olennaisempi kysymys olisi, uskallatteko ottaa lainaa noin paljon. Ja onko se teistä järkevää? Lyhennys tulisi olemaan arviolta 45 % nettotuloistanne, joka on paljon. Paljon enemmän kuin suositukset.