Voitaskohan saada noin 150000e laina meidän tuloilla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Eli mies saa noin 2300e/kk/brutto ja mä saan käteen hiukan vajaat 700e. Ja toi miehen saama palkka on ihan normitunneista mut hän tekee kyl aina ylitöitä kun mahdollista..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Kannattaisko käydä pankissa kysymässä! Täällä ei päätöksentekijöitä ole!

Mä kysyinki vaan vittu mielipiteitä, mee nukkumaan äläkä kommentoi jos olet noin väsyny!!

Sulla taitaa olla ittelläs pinna pikkasen tiukalla. Juo vaikka vihreetä teetä ja rauhoitu.
Vittu ei täällä varmaan paljoa vastaile, eikä auta asiassasi;)

Alkuperäinen kirjoittaja Hitsinpimpula:
Meillä ei ollut edes takaajia :)

Ok, meillä lainanhaku vielä edessä ja ei millään viittis ketään pyytää takaajaksi. Miehen 15 000 euron autolainaankin olis pitäny olla osuuspankista takaajat vaikka miehellä ihan ok tulot!

Onneksi saatiin rahoitus autoon järjestettyä toisesta pankista...ja ilman takaajia.

Mä kysyinki vaan vittu mielipiteitä, mee nukkumaan äläkä kommentoi jos olet noin väsyny!!

Sulla taitaa olla ittelläs pinna pikkasen tiukalla. Juo vaikka vihreetä teetä ja rauhoitu.

Käsitäks et ottaa hiukan pannuun sunlaiset vastaajat?? Kysyin voitaskohan saada lainaa, en että saadaanko me nyt varmasti lainaa sen verran. Haluan tietää miten muilla on ollut koska ei olla ikinä lainaa haettu. Ja on jo haettu lainaa, ja odotellaan lainapäätöstä tän vkon sisällä..

Käsitäks et ottaa hiukan pannuun sunlaiset vastaajat?? Kysyin voitaskohan saada lainaa, en että saadaanko me nyt varmasti lainaa sen verran. Haluan tietää miten muilla on ollut koska ei olla ikinä lainaa haettu. Ja on jo haettu lainaa, ja odotellaan lainapäätöstä tän vkon sisällä..

Onnea päätökseen! Eivätkö siinä hakutilanteessa sanoneeet mahdollisuuksista? Meillä lainapäätös tuli tunnissa.

Mun mielestä olennaisempi kysymys olisi, uskallatteko ottaa lainaa noin paljon. Ja onko se teistä järkevää? Lyhennys tulisi olemaan arviolta 45 % nettotuloistanne, joka on paljon. Paljon enemmän kuin suositukset.

Onnea päätökseen! Eivätkö siinä hakutilanteessa sanoneeet mahdollisuuksista? Meillä lainapäätös tuli tunnissa.

Sanoi vaan että miehellä jo yksinään paremmat tulot kuin monella on, ja siksi ei heti saatu päätöstä kun miehen uusi työpaikka selvisi vasta muutaman pvän päästä. Ja sama palkka on kuin vanhassakin paikassa joka jo tiedettiin uudesta mahdollisesta työpaikasta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras2:
Mun mielestä olennaisempi kysymys olisi, uskallatteko ottaa lainaa noin paljon. Ja onko se teistä järkevää? Lyhennys tulisi olemaan arviolta 45 % nettotuloistanne, joka on paljon. Paljon enemmän kuin suositukset.

Tätä mäkin vähän meinasin.

Kyllä pankit antaa sitä lainaa helposti, mutta eriasia kannattaako ottaa noin paljoa. Itse en uskalla...

Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:
Meillä lainaa 153tuhatta ja meillä tulot yhteensä nettona reilu 3300e/kk.

Mistä pankista saitte ja olisitteko enemmänkin saaneet? Milloin otitte lainan?

Otettiin lainaa kuukausi sitten Osuuspankista.
Vaihdettiin Sampo pankista Osuuspankkiin.
Kyllästyttiin siihen Sampo pankin touhuun kun se uudistu eikä mikään toiminut, veloittivat lainoja tililtä moneen kertaan,lainaturvia kahteen kertaan,verkko pankki ei toiminut niin kun piti yms.. :kieh:
Ei kysytty enempää koska meille riitti tuo lainamäärä että saatiin toisesta pankista maksettua kaikki velat pois.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras2:

Mä olen itse menossa työharjoitteluun syksyllä ja aion saada siitä myös työpaikan itselleni, ja jos ja kun näin käy, saan huomattavasti enemmän tuloja itselleni, sekä tuossa 2300e(miehen tuloissa) ei ole vielä ylitöistä tulevia palkkoja joita hänen työpaikassaan saa tehdä, ja joita hän todellakin tekee aina kun saa, hän on oikeasti konnon työnarkomaani :D Että sikäli en olisi huolissani takaisinmaksukyvystämme..

Yhteistyössä