Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Käy tai ainakin aiemmin hällä oli vakinikki.
NO jotenkin pelkistettynä, että miesten mielestä rakkaus ei ole oikeaa ilman seksiä, ja naisten mielestä seksi ei ole välttämätön edellytys aidolle rakkaudelle. Siis miehen ja naisen välisenä rakkautena jos asiaa tarkastellaan.
No jotkut miehet vain on selvästi tällaisia. Tuntuu, että suunnilleen vituttaa se oma muija 24/7. Miksi he sit on sellaisen ihmisen kanssa?? Ihan lähipiiristä löytyy monta tällaista parisuhdetta.
Millaisia miehiä oikein tunnette :O
No jotkut miehet vain on selvästi tällaisia. Tuntuu, että suunnilleen vituttaa se oma muija 24/7. Miksi he sit on sellaisen ihmisen kanssa?? Ihan lähipiiristä löytyy monta tällaista parisuhdetta.
Joo, ja sitten on niitä, jotka tykkäävät itseään vanhemmista
Toiseksi, toi esiteinin ottaminen on vähän riskialtista. Niistä saa koulittua hyvän vaimokokelaan ja sitten ne pirulaiset aikuistuu ja haluaa kokeilla omia siipiään. Siinä jää taas vanha ukko nuolemaan näppejään, kun nuori morsio lähtee katsomaan on ruoho aidan takana vihreämpää.
Ja voiko mies olla ihan onnellinen kunhan saa elää niinku tykkää (ja saa pillua) vaikka ei rakastaisi puolisoaan?
Mua on jostain syystä viime aikoina mietityttänyt tää juttu... En nyt varmaan osaa kunnolla selittää mitä tarkotan mutta ehkä joku silti tajuaa.
Siis onko miesten tunne-elämä samanlaista kuin naisilla? Ja lähinnä mietin positiivisia tunteita kuten rakastuminen/rakastaminen, onnellisuus yms. Onko noi kuinka merkityksellisiä miehen elämässä? Vai riittääkö että on joku reikä mitä voi pökkiä ja tietty parempi jos se reikä on kauniissa paketissa? Vaikuttaako sinun onnellisuutesi toinen ihminen kuinka paljon?
Miksi aloit seurustelemaan paremman puoliskosi kanssa? Miltä tuntuisi jos hän jättäisi sinut?
Miettiikö miehet ylipäänsä tunteita juurikaan?
Joo ja tiedän että kaikki on yksilöitä eikä näitä asioita voi yleistää.
Mulle on sattunut varsinainen helmi mieheksi mitä tulee tunteisiin (rakkauteen) ja niistä kertomiseen. Hän osaa ja haluaa puhua tuntemuksistaan minua kohtaan, miten ne ovat kehittyneet jne. Hän kunnioittaa ja arvostaa minua. Ex-mies oli vastakohta, jos hän jotain suurta tunsi, en sitä saanut koskaan tietää, sitä ei huomannut, skaala oli kapea ja puhekyky/taito olematon. Itse naisena asetun näiden kahden väliin, osaan ja haluan puhua tunteistani mutta nykyinen mieheni on asiassa "todellinen tekijä".
Muoks. Ja mitä tulee reikään, mieheni rakastaa minua, kaikkea minussa ja se että saa "pökkiä rakastamaansa reikää" tekee kaikesta vaan hänen mielessään täydellistä.
No ei, en ainakaan minä voisi olla. Vastarakkauttakin on saatava. Sinä päivänä, jolloin vaimo sanoo, ettei rakasta minua enää yhtään, niin aletaan suunnitella eroa.
Tää mun ajatus selkiintyi yön aikana, yksinkertaistettuna ja yleistettynä:
Nainen ei ole täysin onnellinen jos ei rakasta kumppaniaan, vaikka kaikki muuten olis ihan hyvin.. Toisaalta ilman kumppania elävä nainen voi olla täysin onnellinen.
Mies voi olla täysin onnellinen vaikka ei rakasta kumppaniaan, kunhan saa tehdä vapaasti asioita joista tykkää ja saa riitävästi seksiä. Ilman kumppania elävä mies voi olla onnellinen mutta harvemmin kuin nainen.
Onko näin vai kuvittelenko mä vain?
Ja tämä on tosiaan yleistys, poikkeuksia toki löytyy. Ja saatan olla ihan hakoteillä...
...Mies voi olla täysin onnellinen vaikka ei rakasta kumppaniaan, kunhan saa tehdä vapaasti asioita joista tykkää ja saa riitävästi seksiä.
NO jotenkin pelkistettynä, että miesten mielestä rakkaus ei ole oikeaa ilman seksiä, ja naisten mielestä seksi ei ole välttämätön edellytys aidolle rakkaudelle. Siis miehen ja naisen välisenä rakkautena jos asiaa tarkastellaan.