Voiskohan saada sossusta avustusta lapsen sänkyyn?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tossuliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Voi vihti huutonetissä olis vaikka mitä, mut en heti löydä Keuruun lähelläkään. Ehkä joku kaveri voi olla kuskina kuitenkin?
Ja kysy ihmeessä sieltä sossusta :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Avustaja:
Katsoin nyt ensimmäiset silmiin sattuneet Ikean sivuilta:

Sänky turvalaidalla 38,90
http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/S39823978
+
Sultan Sova Patja 29,95
+
Kuljetus alle 200 kiloa 89,90

=158,75

Hipheijjaa, tuohan on melkein puolet halvempi siitä mitä olit budjetoinut! Toivottavasti oli apua.

Hieman pieni 11-vuotiaalle ja sitä vanhemmalle :whistle:

voi vittu sanon minä, mistä mä tollasia pesämunia olen pystynyt keräämään kun on tulot olleet mitä on ja en ole syntynyt kultalusikka suussa eli äitinikin oli yh ennenkuin tapasi toisen miehensä eli siinä ei paljon pystytty säästämään, ja kun erosin exästä niin kaikki jouduin ite maksamaan eli eipä paljon säästöön jäänyt että kiitti vaan vitusti sullekin "ohhoh"

No en hoksannu että on jo nuoresta kysymys, kun peräänkuulutettiin turvalaitaa.

Mutta ok.

Vikare-turvalaita 7,95
http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/30099293

Ja sängyiksi sitten haluamansa malli, ainakin etusivulla sängyissä oli noin neljänkympin sänkyjä. Ja patjan hintahan jo tulikin.

Eli tuon 7,95 lisälaidasta nousi hinta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja tossuliini:
ja tuskin muuten tuotan ylipainoa on kerätty rahaa säästämällä... eiköhän siihen ole aika monta euroa mennyt... :whistle:

Mitä ap ylipaino taas tähän aloitukseen kuuluu :headwall: ei mitään kivaa mainita tuommoista edes ohimennen

Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:
ja tuskin muuten tuotan ylipainoa on kerätty rahaa säästämällä... eiköhän siihen ole aika monta euroa mennyt... :whistle:

Mitä ap ylipaino taas tähän aloitukseen kuuluu :headwall: ei mitään kivaa mainita tuommoista edes ohimennen

No on ainakin jossain vaiheessa ollut varaa syödä vähän liikaakin. Toiset pistää ylimääräiset rahat säästötilille ja toiset kurkusta alas, tavalla tai toisella.

Kai yksitoistavuotias nyt laidattomassa sängyssä jo osaa nukkua? Luulisi että tyttökin jo haluaa vähän isompien tyttöjen sängyn eikä mitään taaperolaitaa?

Ei sillä, halvallahan noita laitoja saa mutta siis hämmästyttää. Minäkin luulin että nuorempi lapsi kyseessä kun turvalaitaa tarvitsee.

Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:

No on ainakin jossain vaiheessa ollut varaa syödä vähän liikaakin. Toiset pistää ylimääräiset rahat säästötilille ja toiset kurkusta alas, tavalla tai toisella.

Kyllä sitä ihmiset lihoo oli lompakko miten paksu tai ohut tahansa.Ei raha sitä määrää.Sinun nyt vain piti ottaa ap ylipaino tässä ihan ohimennen esiin huomautuksena vaikka kyse oli sängystä.

Mies maksaa tämän netin ja mä hälle. Eli mulla ei sitten sais olla mitään.

eli sun mies tienaa, mutta sinä et? ja omat rahat? kukas sitten lapselle maksaa ostokset? sossu mielummin kun mies vai?

mitä mun ylipaino taas tähän liittyy? ei mun mielestä mitenkään ja sitä paitsi mitä vittua se sulle kuuluu mun ylipaino, pidä vaan omasta painostas huoli ja pidä turpas kii

Kun mä en asu tytön isän kanssa yhdessä niin meillä on omat rahat ja sillä sipuli. Lainata voin hältä mutta onhan nekin maksettava takaisin vaikkei korkoja tarvikaan maksaa. Mies auttaa jos mä pyydän mutta yritän kyllä tulla omillani toimeen ja jos sua se yhtään helpottaa niin voin mä sinne olla menemättäkin ja yritän saada hommattua ne rahat vaikka mistä mutta sitten kyllä ollaan pienemmällä ruoalla tytön kanssa seuraavat viikot.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä