Voisko tää olla??? Siis plussa...

  • Viestiketjun aloittaja toiveikas
  • Ensimmäinen viesti
toiveikas
Ihanaa, että tekin näette sen :) Ajattelin jo mielikuvitukseni laukkaavan liikaa ;) Parin päivän päästä uus testi ja toiv. vahvempi viiva! Kierto epäsäännöllinen, joten ihan tarkkaan vaikeeta arvioida, milloin "kuuluis" testata. Toivottavasti tämä puolen vuoden yritys toisi nyt toivotus palkinnon...
 
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Onhan se positiivinen!

Ovulaatiotestikin toimii hyvin raskaustestinä, nimim. pakkohan se oli testata
toimiiko? pitääkin joskus koittaa.. hmm mikähän siinä on se miksi näyttää kun eihän se hcg:tä mittaa
En tajua, mutta joku päivä sitten palstalla joku kyseli ja mulla noita testejä on tuolla jemmassa, niin pakkohan se oli kokeilla näyttääkö se vai ei.
 
haamua en vielä hehkuttaisi
Alkuperäinen kirjoittaja WompaTiger:
Kyllä se siltä näyttäisi!! Osta clearbluen digitaalinen, ei tarvitse pohtia onko vai ei.
mulla tuli haamu ja meni kesken, Clearbluen digitaalinen sanoi raskaana, mutta kesken meni siltikin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja haamua en vielä hehkuttaisi:
Alkuperäinen kirjoittaja WompaTiger:
Kyllä se siltä näyttäisi!! Osta clearbluen digitaalinen, ei tarvitse pohtia onko vai ei.
mulla tuli haamu ja meni kesken, Clearbluen digitaalinen sanoi raskaana, mutta kesken meni siltikin.
Mutta ei kaikilla silti mene kesken vaikka onkin haamu. Voi mennä kuule kesken vaikka olisi vahva plussa. Ymmärrän toisaalta kyynisyytesi keskenmenojesi vuoksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja haamua en vielä hehkuttaisi:
Alkuperäinen kirjoittaja WompaTiger:
Kyllä se siltä näyttäisi!! Osta clearbluen digitaalinen, ei tarvitse pohtia onko vai ei.
mulla tuli haamu ja meni kesken, Clearbluen digitaalinen sanoi raskaana, mutta kesken meni siltikin.
Ei se digitaalinen testi keskenmenoa estä. Ikävää, että sinulla meni kesken, mutta se ei kyllä testistä riippunut millään lailla. Pointti oli siinä, että jos haluaa varmasti tietää onko sillä hetkellä raskaana, kannattaa tehdä se digitaalinen. Voihan se toki kesken mennä vielä pitkään sen jälkeenkin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja haamua en vielä hehkuttaisi:
Alkuperäinen kirjoittaja WompaTiger:
Kyllä se siltä näyttäisi!! Osta clearbluen digitaalinen, ei tarvitse pohtia onko vai ei.
mulla tuli haamu ja meni kesken, Clearbluen digitaalinen sanoi raskaana, mutta kesken meni siltikin.
Kyllä se kuule voi ihan vahva viivakin mennä kesken!

Mutta selvä plussa se on, onnea ap:lle! :flower: :heart:
 

Yhteistyössä