Voisko palstan mustat myöntää olleensa väärässä Trumpin suhteen

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Lis petti
To ttakai otamme sinut huumorilla, olemmehan nimenneetkin sinut jo hass uksi har maaksi!

E i kuule, sä olet eniten muille kuin minulle käyttänyt tuota nik kiä....

t. Has su H

ps vaikeeta saada läpi :(
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
vierailija
Okei. Nyt sulla on mahdollisuus näyttää että olet ensimmäistä kertaa oikeassa eikä juttusi ole pelkkää satua.

Näytä miten tämä vammainen toimittaja esiintyy niin voimme yhdessä verrata näyttääkö presidentti Trumpin eleet siltä, että hän imitoisi häntä.

Voit etsiä itse ketjusta videon minkä laitoin tästä keissistä. Siinä näytetään toteen, että valtamedia satuili.
Minä en ole se harmaa joka tuosta vammaisesta toimittajasta sanoi juuta eikä jaata

Yksittäisiä pikkujuttuja, mutta mediaan suhtautuminen on mielestäni sinulla heikolla pohjalla.

Tyhmööhön tää harmaana huutelu on, mutta jotenkin ajatellut että pitäs lopettaa tää ihan turha juupas-eipäs ja keskittyä muuhun.

Rekisteröityminen olisi askel lisääntyvään kirjoitteluun ja sitä en halua.
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
Minä en ole se harmaa joka tuosta vammaisesta toimittajasta sanoi juuta eikä jaata

Yksittäisiä pikkujuttuja, mutta mediaan suhtautuminen on mielestäni sinulla heikolla pohjalla.

Tyhmööhön tää harmaana huutelu on, mutta jotenkin ajatellut että pitäs lopettaa tää ihan turha juupas-eipäs ja keskittyä muuhun.

Rekisteröityminen olisi askel lisääntyvään kirjoitteluun ja sitä en halua.
Ja monenko luulet täällä uskovan mitä siinä yrität kertoa?:giggle:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailijaharmaa2
Okei. Nyt sulla on mahdollisuus näyttää että olet ensimmäistä kertaa oikeassa eikä juttusi ole pelkkää satua.

Näytä miten tämä vammainen toimittaja esiintyy niin voimme yhdessä verrata näyttääkö presidentti Trumpin eleet siltä, että hän imitoisi häntä.

Voit etsiä itse ketjusta videon minkä laitoin tästä keissistä. Siinä näytetään toteen, että valtamedia satuili.
Koulukiusaamisesta puhutaan paljon valtamediassa, joten et varmaan usko, jos sun lapset tulee sanoon, et niit on kiusattu
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Vaikeahan se on Lispetin kanssa keskustella kun hokee vain, että "Valtamedia on rikki". Miten voi keskustella kun kyseenalaistaa koko tiedonvälityksen? Vastaus; ei oikein mitenkään.

Jos kaikki valitsee argumenteikseen omaa käsitystä tukevan tiedonvälityksen, kaikki on oikeassa.
Juuri näin. Ja maapallo on litteä, soikea ja pyöreä. Minun mielestä sitä ei ole:)
 
vierailija
Sääliksi käy Lissua, kun se ei ymmärrä että Trumpin vastustajia on täälläkin monta. Puhumattakaan koko länsimaailmasta, pidetään yleisesti sekopäisenä tyyppisä Trumpia jolle naureskellaan aika avoimesti
Juuh. Aivan, kuin kaikki nämä asiat olisivat totta huutoäänestyksen kautta. Jos vain vähän tai yksi harmaa, he ovat enemmän väärässä.
Mitäs, jos me tultaisiin siihen tulokseen, et lissua ei ole..
 

Yhteistyössä