Hassu harmaa
Ei kuule, sä olet eniten muille kuin minulle käyttänyt tuota nikkiäTottakai otamme sinut huumorilla, olemmehan nimenneetkin sinut jo hassuksi harmaaksi!
Ei kuule, sä olet eniten muille kuin minulle käyttänyt tuota nikkiäTottakai otamme sinut huumorilla, olemmehan nimenneetkin sinut jo hassuksi harmaaksi!
jepKiitti kysymästä. En oikein jaksa vängätä Lissun kanssa enää, ei se johtaisi hänen heräämiseensä kuitenkaan
Ja siksi jätät vastaamatta?No taidatpa olla.
Hassu harmaa keskustelee itsensä kanssa.Kiitti kysymästä. En oikein jaksa vängätä Lissun kanssa enää, ei se johtaisi hänen heräämiseensä kuitenkaan
Höpö höpö ja huomenna lisää!Lis petti
To ttakai otamme sinut huumorilla, olemmehan nimenneetkin sinut jo hass uksi har maaksi!
E i kuule, sä olet eniten muille kuin minulle käyttänyt tuota nik kiä....
t. Has su H
ps vaikeeta saada läpi
Näin tehdään!Odotellaanko tammikuulle?
Hyi, en vajoaisi niin alasHassu harmaa keskustelee itsensä kanssa.
Sun harhatte alkaa voimistua.. Käys välillä katteleen niitä sun youtubevideoita.Hassu harmaa keskustelee itsensä kanssa.
Monesko persoona sieltä nyt huutelee?Hyi, en vajoaisi niin alas
HH
Minä en ole se harmaa joka tuosta vammaisesta toimittajasta sanoi juuta eikä jaataOkei. Nyt sulla on mahdollisuus näyttää että olet ensimmäistä kertaa oikeassa eikä juttusi ole pelkkää satua.
Näytä miten tämä vammainen toimittaja esiintyy niin voimme yhdessä verrata näyttääkö presidentti Trumpin eleet siltä, että hän imitoisi häntä.
Voit etsiä itse ketjusta videon minkä laitoin tästä keissistä. Siinä näytetään toteen, että valtamedia satuili.
Menikö tunteisiin?Sun harhatte alkaa voimistua.. Käys välillä katteleen niitä sun youtubevideoita.
Ja monenko luulet täällä uskovan mitä siinä yrität kertoa?Minä en ole se harmaa joka tuosta vammaisesta toimittajasta sanoi juuta eikä jaata
Yksittäisiä pikkujuttuja, mutta mediaan suhtautuminen on mielestäni sinulla heikolla pohjalla.
Tyhmööhön tää harmaana huutelu on, mutta jotenkin ajatellut että pitäs lopettaa tää ihan turha juupas-eipäs ja keskittyä muuhun.
Rekisteröityminen olisi askel lisääntyvään kirjoitteluun ja sitä en halua.
Koulukiusaamisesta puhutaan paljon valtamediassa, joten et varmaan usko, jos sun lapset tulee sanoon, et niit on kiusattuOkei. Nyt sulla on mahdollisuus näyttää että olet ensimmäistä kertaa oikeassa eikä juttusi ole pelkkää satua.
Näytä miten tämä vammainen toimittaja esiintyy niin voimme yhdessä verrata näyttääkö presidentti Trumpin eleet siltä, että hän imitoisi häntä.
Voit etsiä itse ketjusta videon minkä laitoin tästä keissistä. Siinä näytetään toteen, että valtamedia satuili.
Sun harhat? No ei menny. Kuvitteletko olevasi jokin maailman napa.Menikö tunteisiin?
Koitetaan nyt pysyä asiassa? Sitähän sinä olet täällä vaatinut ja haukkunut kirjautuneita kun ovat hiukan livenneet teemasta.Koulukiusaamisesta puhutaan paljon valtamediassa, joten et varmaan usko, jos sun lapset tulee sanoon, et niit on kiusattu
En ole, kun meitä harmaita on täällä useempi....Koitetaan nyt pysyä asiassa? Sitähän sinä olet täällä vaatinut ja haukkunut kirjautuneita kun ovat hiukan livenneet teemasta.
Miten hokemasi harmaiden sivupersoonat liittyy aiheeseen? Eli kun vaikea kysymys, niin heitetään joku liibalaaba siihen...Koitetaan nyt pysyä asiassa? Sitähän sinä olet täällä vaatinut ja haukkunut kirjautuneita kun ovat hiukan livenneet teemasta.
Kyllä mä tiedän mistä sulla kenkä puristaa, ja olenkin varautunut juuri tätä tilannetta varten, luulitkos että sait jo kaikki karkit - ehei, tässä ole hyvä:Sun harhat? No ei menny. Kuvitteletko olevasi jokin maailman napa.
Ei ollut mitään kysymystä.Miten hokemasi harmaiden sivupersoonat liittyy aiheeseen? Eli kun vaikea kysymys, niin heitetään joku liibalaaba siihen...
Sääliksi käy Lissua, kun se ei ymmärrä että Trumpin vastustajia on täälläkin monta. Puhumattakaan koko länsimaailmasta, pidetään yleisesti sekopäisenä tyyppisä Trumpia jolle naureskellaan aika avoimestiEn ole, kun meitä harmaita on täällä useempi....
Juuri näin. Ja maapallo on litteä, soikea ja pyöreä. Minun mielestä sitä ei oleVaikeahan se on Lispetin kanssa keskustella kun hokee vain, että "Valtamedia on rikki". Miten voi keskustella kun kyseenalaistaa koko tiedonvälityksen? Vastaus; ei oikein mitenkään.
Jos kaikki valitsee argumenteikseen omaa käsitystä tukevan tiedonvälityksen, kaikki on oikeassa.
En ole vieläkään saanut sulta kumoavaa todistetta, joten sitä ei ole.Ei ollut mitään kysymystä.
Ja nuo viimekeissit on jo ratkottu - sinun täytyy vain selata ketjua niin sieltä löytyy.
Juuh. Aivan, kuin kaikki nämä asiat olisivat totta huutoäänestyksen kautta. Jos vain vähän tai yksi harmaa, he ovat enemmän väärässä.Sääliksi käy Lissua, kun se ei ymmärrä että Trumpin vastustajia on täälläkin monta. Puhumattakaan koko länsimaailmasta, pidetään yleisesti sekopäisenä tyyppisä Trumpia jolle naureskellaan aika avoimesti