vierailija
Tuskin. Se in tyhmä kuin saapas.Voihan se olla niinkin, että Bidenin jälkeen seuraava pressa on kaunis Ivanka Trump. Onhan se jo korkea aika saada Usan presidentiksi nainen.
Tuskin. Se in tyhmä kuin saapas.Voihan se olla niinkin, että Bidenin jälkeen seuraava pressa on kaunis Ivanka Trump. Onhan se jo korkea aika saada Usan presidentiksi nainen.
Mistä kuvittelet, että Kamala Harris (kirjoitit sukunimen väärin) olisi mun idoli?Ei Trump ole mun idoli, mutta tässä vois kysästä sulta samaa kun oletat noin...pitäiskö sinunkin löytää itsellesi jokin muu idoli, kuin Kamala Biden?
Ei se ollut mikään sukunimi, kuten varmaan tiesitkin vaan yhdistelmä.Mistä kuvittelet, että Kamala Harris (kirjoitit sukunimen väärin) olisi mun idoli?
Ja typerä sellainen.Ei se ollut mikään sukunimi, kuten varmaan tiesitkin vaan yhdistelmä.
Samasta syystä kuin sinä oletat Trumpin (tai kenenkään muunkaan) olevan mun idoli.
Mitä Biden on tehnyt USA:ssa tai Suomessa, että ansaitsee suomalaisen ihannoinnin?Mitä Trump on tehnyt USA:ssa tai Suomessa, että ansaitsee suomalaisen ihannoinnin?
Eli tuosta syystä voimme päätellä sun idolin olevan lapsia nuuhkiva vanha käppänä?Oletan siksi, että sä puolustat häntä niin kovin no matter what.
Jotain hyvää mistä voimme kaikki varmasti olla vaihteeksi samaa mieltä:Oi voi, mitenkäs tässä nyt näin kävi? Ei tainnut Sidneyn "keissi" oikein mennä maaliin..
Sidney Powell's 'Kraken' Lawsuit Contains Errors | Law & Crime
The actually-submitted lawsuit appears to repeat each and every one of the original (and heavily-reported-on) errors contained in an advance copy released earlier.lawandcrime.com
Jätit vastaamatta kysymykseeni.Mitä Biden on tehnyt USA:ssa tai Suomessa, että ansaitsee suomalaisen ihannoinnin?
Entä mitä Trump on tehnyt Suomessa, että ansaitsee suomalaisen vihan?
Voi että, olisin sulle laittanut pöivän piristykseksi kauniin musiikkivideon, mutta tuo typerä ja ruma kommentti latisti tunnelman.Eli tuosta syystä voimme päätellä sun idolin olevan lapsia nuuhkiva vanha seniili käppänä?
Vastasinhan mä, vastasin vastakysymyksellä herättääkseni sut miettimään, että asioilla on aina se toinenkin puoliJätit vastaamatta kysymykseeni.
Mitä Biden on tehnyt USA:ssa tai Suomessa, että ansaitsee suomalaisen ihannoinnin?
Entä mitä Trump on tehnyt Suomessa, että ansaitsee suomalaisen vihan?
Jätit vastaamatta kysymykseeni.
En osaa vastata muiden suomalaisten puolesta, mutta henkilokohtaisesti sanon, etten ihannoi kumpaakaan noista miehistä. Biden kuitenkin käyttäytyy fiksummin verrattuna Trumppiin.
En voi sanoa, että vihaan Trumppia, mutta en kyllä rakastakaan häntä.
Hänestä on paljon videomateriaalia missä koskettelee ja puristelee lapsia sopimattomasti, niistä lapsista _ei_ tunnu niillä videoilla selvästi kivalta.Onko sinusta siis väärin, että tykkäö halailla ja pusutella lapsia? Toki terveellä tavalla. Se ei tee kenestäkään p..liä kuten Bidenin kohdalla yritätte jostakin syystä väittää.
Mun äidillä on parkinsonin tauti ja mun lasten isovanhemmista toisella on parkinsoni ja toisella alkava dementia, mutta kukaan edellä mainituista ei ole ikinä ahdistellut ketään, saati sitten kosketellut sopimattomasti.Siks toiseksi, on aika ikävä tapa sulla puhua iäkkäistä ihmisistä. Kunnioitus nolla. Mun isällä oli Alzheimer, joka puhkesi jo alle 80-vuotiaana. "Höppänyys" johtui sairaudesta. Ei olisi tullut mieleenkään häntä vähätellä sen vuoksi. Häneen nähden Biden on varsin skarppi ja oma appiukkonikin, yli 80. Puhuisitko omista vanhemmistasi noin? Haluaisitko, että sinusta joskus puhuttaisiin noin?
Ok, Elena.Vastasinhan mä, vastasin vastakysymyksellä herättääkseni sut miettimään, että asioilla on aina se toinenkin puoli
Voi että, olisin sulle laittanut pöivän piristykseksi kauniin musiikkivideon, mutta tuo typerä ja ruma kommentti latisti tunnelman.
Onko sinusta siis väärin, että tykkäö halailla ja pusutella lapsia? Toki terveellä tavalla. Se ei tee kenestäkään p..liä kuten Bidenin kohdalla yritätte jostakin syystä väittää.
Siks toiseksi, on aika ikävä tapa sulla puhua iäkkäistä ihmisistä. Kunnioitus nolla. Mun isällä oli Alzheimer, joka puhkesi jo alle 80-vuotiaana. "Höppänyys" johtui sairaudesta. Ei olisi tullut mieleenkään häntä vähätellä sen vuoksi. Häneen nähden Biden on varsin skarppi ja oma appiukkonikin, yli 80. Puhuisitko omista vanhemmistasi noin? Haluaisitko, että sinusta joskus puhuttaisiin noin?
Ja muista, Trump on liki samanikäinen kuin Biden.
Muokkasin.Eli tuosta syystä voimme päätellä sun idolin olevan lapsia nuuhkiva vanha käppänä?
Niin ni, mitä sanot siihen toiseen puoleen, eli mitä Trump on tehnyt, että se ansaitsisi suomalaisten ihannointia?Vastasinhan mä, vastasin vastakysymyksellä herättääkseni sut miettimään, että asioilla on aina se toinenkin puoli
Pitänyt vaalilupauksiaan äänestäjilleen.Niin ni, mitä sanot siihen toiseen puoleen, eli mitä Trump on tehnyt, että se ansaitsisi suomalaisten ihannointia?
Eli jos pitää joitain vaalilupauksia, niin sitten kannattaa ihannoida. Ihan sama, mitä muuta tekee siinä sivussa?Pitänyt vaalilupauksiaan äänestäjilleen.
Tästä on arvostelijatkin olleet USAssa samaa mieltä.
Linkki siihen viestiin missä kerron ihannoivani ketään?Eli jos pitää joitain vaalilupauksia, niin sitten kannattaa ihannoida. Ihan sama, mitä muuta tekee siinä sivussa?
Huh huh miten kaksinaismoralismi taas kukkii. Trumpista on kirjoitettu paljon pahempaa, mutta nyt vedät kilon herneitä kun sun isästä kirjoitetaan samaa? Olettaen että Biden on siis isäsi ton avautumisen perusteella.Voi että, olisin sulle laittanut pöivän piristykseksi kauniin musiikkivideon, mutta tuo typerä ja ruma kommentti latisti tunnelman.
Onko sinusta siis väärin, että tykkäö halailla ja pusutella lapsia? Toki terveellä tavalla. Se ei tee kenestäkään p..liä kuten Bidenin kohdalla yritätte jostakin syystä väittää.
Siks toiseksi, on aika ikävä tapa sulla puhua iäkkäistä ihmisistä. Kunnioitus nolla. Mun isällä oli Alzheimer, joka puhkesi jo alle 80-vuotiaana. "Höppänyys" johtui sairaudesta. Ei olisi tullut mieleenkään häntä vähätellä sen vuoksi. Häneen nähden Biden on varsin skarppi ja oma appiukkonikin, yli 80. Puhuisitko omista vanhemmistasi noin? Haluaisitko, että sinusta joskus puhuttaisiin noin?
Ja muista, Trump on liki samanikäinen kuin Biden.
Linkki siihen viestiin, missä sanon sun ihannoivan ketään.Linkki siihen viestiin missä kerron ihannoivani ketään?
Olen ihannoinut eläissäni Elvistä ja Dannya ja silloin olin n. 3-4 vuotias, ai niin ja Tapani Kansaa ihailin sillon myös, sekä Beatlesiä.
Sun idoli sanoo olevansa nero, koska tunnistaa elefantin.Eli tuosta syystä voimme päätellä sun idolin olevan lapsia nuuhkiva vanha käppänä?
Maksoiko meksikolaiset sen muurin? Tulipahan vaan mieleenPitänyt vaalilupauksiaan äänestäjilleen.
Tästä on arvostelijatkin olleet USAssa samaa mieltä.