Voisko palstan mustat myöntää olleensa väärässä Trumpin suhteen

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Oi voi, mitenkäs tässä nyt näin kävi? Ei tainnut Sidneyn "keissi" oikein mennä maaliin..

Jotain hyvää mistä voimme kaikki varmasti olla vaihteeksi samaa mieltä:

 
Mitä Biden on tehnyt USA:ssa tai Suomessa, että ansaitsee suomalaisen ihannoinnin?
Entä mitä Trump on tehnyt Suomessa, että ansaitsee suomalaisen vihan?
Jätit vastaamatta kysymykseeni.
En osaa vastata muiden suomalaisten puolesta, mutta henkilokohtaisesti sanon, etten ihannoi kumpaakaan noista miehistä. Biden kuitenkin käyttäytyy fiksummin verrattuna Trumppiin.
En voi sanoa, että vihaan Trumppia, mutta en kyllä rakastakaan häntä.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Eli tuosta syystä voimme päätellä sun idolin olevan lapsia nuuhkiva vanha seniili käppänä?
Voi että, olisin sulle laittanut pöivän piristykseksi kauniin musiikkivideon, mutta tuo typerä ja ruma kommentti latisti tunnelman.

Onko sinusta siis väärin, että tykkäö halailla ja pusutella lapsia? Toki terveellä tavalla. Se ei tee kenestäkään p..liä kuten Bidenin kohdalla yritätte jostakin syystä väittää.

Siks toiseksi, on aika ikävä tapa sulla puhua iäkkäistä ihmisistä. Kunnioitus nolla. Mun isällä oli Alzheimer, joka puhkesi jo alle 80-vuotiaana. "Höppänyys" johtui sairaudesta. Ei olisi tullut mieleenkään häntä vähätellä sen vuoksi. Häneen nähden Biden on varsin skarppi ja oma appiukkonikin, yli 80. Puhuisitko omista vanhemmistasi noin? Haluaisitko, että sinusta joskus puhuttaisiin noin?

Ja muista, Trump on liki samanikäinen kuin Biden.
 
vierailija
Mitä Biden on tehnyt USA:ssa tai Suomessa, että ansaitsee suomalaisen ihannoinnin?
Entä mitä Trump on tehnyt Suomessa, että ansaitsee suomalaisen vihan?
 
Onko sinusta siis väärin, että tykkäö halailla ja pusutella lapsia? Toki terveellä tavalla. Se ei tee kenestäkään p..liä kuten Bidenin kohdalla yritätte jostakin syystä väittää.
Hänestä on paljon videomateriaalia missä koskettelee ja puristelee lapsia sopimattomasti, niistä lapsista _ei_ tunnu niillä videoilla selvästi kivalta.
On olemassa tapansa silittää ja koskettaa lasta ja sitten on se toinen, epämiellyttävä tapa koskettaa.
Monet jakelevat tänne linkkejä missä naisten kerrotaan kokeneen seksuaalista häirintää Trumpin taholta, mutta myös Bidenistä on olemassa videomateriaalia missä naiset itse todistavat joutuneensa Bidenin ahdistelemiksi (näistä ei kukaan puhu, eikä niiden videoiden aitoutta, yllätys yllätys, uskota todeksi).


Siks toiseksi, on aika ikävä tapa sulla puhua iäkkäistä ihmisistä. Kunnioitus nolla. Mun isällä oli Alzheimer, joka puhkesi jo alle 80-vuotiaana. "Höppänyys" johtui sairaudesta. Ei olisi tullut mieleenkään häntä vähätellä sen vuoksi. Häneen nähden Biden on varsin skarppi ja oma appiukkonikin, yli 80. Puhuisitko omista vanhemmistasi noin? Haluaisitko, että sinusta joskus puhuttaisiin noin?
Mun äidillä on parkinsonin tauti ja mun lasten isovanhemmista toisella on parkinsoni ja toisella alkava dementia, mutta kukaan edellä mainituista ei ole ikinä ahdistellut ketään, saati sitten kosketellut sopimattomasti.

Ikävää, että isäsi joutui käymään kyseisen sairauden läpi eläessään, mutta huomaathan etten ole sanonut kenenkään sairauksista yhtään mitään, mutta jos USAn tuleva presidentti ei selvästikkään aina lavalla muista missä hän on, niin miten kukaan voi vastuullisesti iloita siitä, että hänet valitaan johtamaan noin valtavan suuren maan päänä...varsinkin kun tiedossa on, että USAlla on ollut aina herkkä liipaisinsormi sotien suhteen?

Mieti millä tavoin Trumpista on pelkästään täällä kirjoiteltu ja kaikki se tieto perustuu mihin?
Median yksipuoliseen mielipiteeseen hänestä ihmisenä.
 
vierailija
Voi että, olisin sulle laittanut pöivän piristykseksi kauniin musiikkivideon, mutta tuo typerä ja ruma kommentti latisti tunnelman.

Onko sinusta siis väärin, että tykkäö halailla ja pusutella lapsia? Toki terveellä tavalla. Se ei tee kenestäkään p..liä kuten Bidenin kohdalla yritätte jostakin syystä väittää.

Siks toiseksi, on aika ikävä tapa sulla puhua iäkkäistä ihmisistä. Kunnioitus nolla. Mun isällä oli Alzheimer, joka puhkesi jo alle 80-vuotiaana. "Höppänyys" johtui sairaudesta. Ei olisi tullut mieleenkään häntä vähätellä sen vuoksi. Häneen nähden Biden on varsin skarppi ja oma appiukkonikin, yli 80. Puhuisitko omista vanhemmistasi noin? Haluaisitko, että sinusta joskus puhuttaisiin noin?

Ja muista, Trump on liki samanikäinen kuin Biden.

Joe Biden on sun isä?
 
vierailija
Voi että, olisin sulle laittanut pöivän piristykseksi kauniin musiikkivideon, mutta tuo typerä ja ruma kommentti latisti tunnelman.

Onko sinusta siis väärin, että tykkäö halailla ja pusutella lapsia? Toki terveellä tavalla. Se ei tee kenestäkään p..liä kuten Bidenin kohdalla yritätte jostakin syystä väittää.

Siks toiseksi, on aika ikävä tapa sulla puhua iäkkäistä ihmisistä. Kunnioitus nolla. Mun isällä oli Alzheimer, joka puhkesi jo alle 80-vuotiaana. "Höppänyys" johtui sairaudesta. Ei olisi tullut mieleenkään häntä vähätellä sen vuoksi. Häneen nähden Biden on varsin skarppi ja oma appiukkonikin, yli 80. Puhuisitko omista vanhemmistasi noin? Haluaisitko, että sinusta joskus puhuttaisiin noin?

Ja muista, Trump on liki samanikäinen kuin Biden.
Huh huh miten kaksinaismoralismi taas kukkii. Trumpista on kirjoitettu paljon pahempaa, mutta nyt vedät kilon herneitä kun sun isästä kirjoitetaan samaa? Olettaen että Biden on siis isäsi ton avautumisen perusteella.
 

Yhteistyössä