Voisko palstan mustat myöntää olleensa väärässä Trumpin suhteen

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kattelin eilisiä live streamejä tuubista ja siellä monet huusi, että paikalla on myös antifan porukkaa sotkemassa pakkaa ja kysyivät poliiseilta mikseivät he puuttuneet noin jyrkästi blm mellakoihin.
Trump kehoitti ihmisiä rauhoittumaan ja palaamaan koteihinsa ja face poisti sen videon, mutta sallii kaikki sellaset videot aiheesta missä morkataan Trumpia....reilua.
Trumpin kannattajat tunkeutuivat valtionhallinnon rakennukseen. Reilua?

 
Trumpin kannattajat tunkeutuivat valtionhallinnon rakennukseen. Reilua?

Oletko varma ettei ajatus siitä lähtenyt antifan kannattajalta?
Videolla jota katsoin kuului huutoja, että paikalla on myös antifan jäseniä.
 
vierailija
Ajatus tunkeutua rakennuksen sisään ja sotkea paikkoja.
Mistä sait ajatuksen, että puolustaisin heitä, saisiko linkin?
Mistä sä niin päättelit? Muiden vika, että nuo lähtivät tunkeutumaan rakennkseen ja riehumaan, tulivat paikalle monista maan eri kolkista.
Trumphan on koko ajan yllyttänyt kannattajiaan ja nyt sitten keksi huutaa "stop violence", kun oltiin jo liian pitkällä.
 
Mistä sä niin päättelit? Muiden vika, että nuo lähtivät tunkeutumaan rakennkseen ja riehumaan, tulivat paikalle monista maan eri kolkista.
Trumphan on koko ajan yllyttänyt kannattajiaan ja nyt sitten keksi huutaa "stop violence", kun oltiin jo liian pitkällä.
Mä sanoin jo mistä ajatus tuli, enkä mä mitään päätellyt vaan pohdiskelin. Sinähän siellä vetelet joka sanasta omia johtopäätöksiä koko ajan.
 
vierailija
Vaatimukset Trumpin syrjäyttämiseksi virastaan kasvavat
Yhdysvaltain perustuslain 25. lisäys sallii presidentin erottamisen virasta, jos varapresidentti ja hallituksen enemmistö arvioi, että presidentti on ”kykenemätön hoitamaan virkansa valtuuksia ja velvollisuuksia”.

Washington Postin pääkirjoituksessa vaaditaan Donald Trumpin syrjäyttämistä virastaan perustuslain 25. lisäyksen nojalla.

Myös useat poliitikot ja muut vaikuttajat vaativat Trumpin välitöntä syrjäyttämistä, eroa tai virkasyytettä.



 
vierailija
Osaan tietysti, sä et osaa etsiä?
Mitäs tapahtui aiemmin kun tänne joku laittoi linkkiä? Ai niin, sai haukut asiasta.
Etsi, mä en sun koira ole.
mä en voi tietää mitä pätkää sä olet katsonut.
Mut joo, uhriudu ihan rauhassa, sun väitteesi ei siis pidä paikkaansa koska et sitä todista.
Jaxuhalit. Ja älä nyt hyvä ihminen itseäsi koirana pidä, ei oo oikein tervettä tuollainen.
 

Yhteistyössä