vierailija
Elenaa naurattaa, vaikka on tapahtunut ihan kauheita.Lissu on siellä paikan päällä mellakoimassa.
Kaikki muumit laaksossa? Eikö nolota edes vähän?
Elenaa naurattaa, vaikka on tapahtunut ihan kauheita.Lissu on siellä paikan päällä mellakoimassa.
No sori, ajattelin jopa sinun ymmärtävän etten naura tilanteen vakavuudelle vaan sille ajatukselle, että lispetti olis tuolla riehumassa myös.Elenaa naurattaa, vaikka on tapahtunut ihan kauheita.
Kaikki muumit laaksossa? Eikö nolota edes vähän?
Trumpin kannattajat tunkeutuivat valtionhallinnon rakennukseen. Reilua?Kattelin eilisiä live streamejä tuubista ja siellä monet huusi, että paikalla on myös antifan porukkaa sotkemassa pakkaa ja kysyivät poliiseilta mikseivät he puuttuneet noin jyrkästi blm mellakoihin.
Trump kehoitti ihmisiä rauhoittumaan ja palaamaan koteihinsa ja face poisti sen videon, mutta sallii kaikki sellaset videot aiheesta missä morkataan Trumpia....reilua.
Oletko varma ettei ajatus siitä lähtenyt antifan kannattajalta?Trumpin kannattajat tunkeutuivat valtionhallinnon rakennukseen. Reilua?
787 Photos & High Res Pictures - Getty Images
Browse Getty Images' premium collection of high-quality, authentic photos & royalty-free pictures, taken by professional Getty Images photographers. Available in multiple sizes and formats to fit your needs.www.gettyimages.fi
OokooNo sori, ajattelin jopa sinun ymmärtävän etten naura tilanteen vakavuudelle vaan sille ajatukselle, että lispetti olis tuolla riehumassa myös.
Ajatus mistä? Siis puolustatko sä noita hulluja riehujia vai mitä yrität sanoa?Oletko varma ettei ajatus siitä lähtenyt antifan kannattajalta?
Videolla jota katsoin kuului huutoja, että paikalla on myös antifan jäseniä.
On, mutta miksi mun pitäisi sulle niitä ajatuksia jakaa, sitä paitsi kommentoin aihetta jo.Ookoo
Onko sulla mitään sanottavana itse tapahtumista?
Ajatus tunkeutua rakennuksen sisään ja sotkea paikkoja.Ajatus mistä? Siis puolustatko sä noita hulluja riehujia vai mitä yrität sanoa?
Jos kirjoitit täällä, niin sitä olettaa, että keskustellaan. Sivuutit asian ja syyllistit muita, Tyypillistä.On, mutta miksi mun pitäisi sulle niitä ajatuksia jakaa, sitä paitsi kommentoin aihetta jo.
Mistä sä niin päättelit? Muiden vika, että nuo lähtivät tunkeutumaan rakennkseen ja riehumaan, tulivat paikalle monista maan eri kolkista.Ajatus tunkeutua rakennuksen sisään ja sotkea paikkoja.
Mistä sait ajatuksen, että puolustaisin heitä, saisiko linkin?
Missä mä syyllistin muita?Jos kirjoitit täällä, niin sitä olettaa, että keskustellaan. Sivuutit asian ja syyllistit muita, Tyypillistä.
Mukavaa päivää kuitenkin ja ennen kaikkea tammikuuta
Mä sanoin jo mistä ajatus tuli, enkä mä mitään päätellyt vaan pohdiskelin. Sinähän siellä vetelet joka sanasta omia johtopäätöksiä koko ajan.Mistä sä niin päättelit? Muiden vika, että nuo lähtivät tunkeutumaan rakennkseen ja riehumaan, tulivat paikalle monista maan eri kolkista.
Trumphan on koko ajan yllyttänyt kannattajiaan ja nyt sitten keksi huutaa "stop violence", kun oltiin jo liian pitkällä.
Onko siis noi rebut noin ohjailtavissa? On joo mutta Trump ne sinne kehotti lähtemään. Ja kieltäytyi ensin puhumaan että tulisivat pois kadultaAjatus tunkeutua rakennuksen sisään ja sotkea paikkoja.
Mistä sait ajatuksen, että puolustaisin heitä, saisiko linkin?
Poisti videon koska Trump edelleen väitti voittaneensa vaalitTrump kehoitti ihmisiä rauhoittumaan ja palaamaan koteihinsa ja face poisti sen videon, mutta sallii kaikki sellaset videot aiheesta missä morkataan Trumpia....reilua.
Sinä harrastat whataboutismia.Mä sanoin jo mistä ajatus tuli, enkä mä mitään päätellyt vaan pohdiskelin. Sinähän siellä vetelet joka sanasta omia johtopäätöksiä koko ajan.
Sä harrastat ilkeilyä, enkä mä mitään harrasta...kai sitä pohtia saa?Sinä harrastat whataboutismia.
No sittenhän se on selvä kun sä oot nähny videon.Oletko varma ettei ajatus siitä lähtenyt antifan kannattajalta?
Videolla jota katsoin kuului huutoja, että paikalla on myös antifan jäseniä.
Löytyy, youtubesta.No sittenhän se on selvä kun sä oot nähny videon.
Saanko arvata et linkkiä ei löydy?
Ai mut et osaa laittaa linkkiä tänne?Löytyy, youtubesta.
On kestoltaan aika pitkä...toinen mitä seurasin oli vielä pidempi.
Osaan tietysti, sä et osaa etsiä?Ai mut et osaa laittaa linkkiä tänne?
mä en voi tietää mitä pätkää sä olet katsonut.Osaan tietysti, sä et osaa etsiä?
Mitäs tapahtui aiemmin kun tänne joku laittoi linkkiä? Ai niin, sai haukut asiasta.
Etsi, mä en sun koira ole.
No mitäs sä sitten sanot, jos laittaisin sen videon tähän (on muuten nytkin päällä tossa vierellä)...koska sillonhan sun olis myönnettävä, että mun väite pitää paikkansa? Dilemma?sun väitteesi ei siis pidä paikkaansa koska et sitä todista.