Voisko palstan mustat myöntää olleensa väärässä Trumpin suhteen

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija

Jep.
Trumpilla ei ole kohta kannattajia jäljellä! Oliko clark bidenin kötyri?
 
vierailija
vierailija
Hauska ketju. Kukaan ei ole myöntänyt olevansa väärässä Trumpin suhteen. Suurin osa mustista pysynyt visusti poissa ketjusta ja sitten yksi tiputtelee salaliittoteoriaa toisensa perään.

Tässä muuten Lissulle kans salaliittoa, onkohan mitään perää:


(sorry, pitää lukea, ei ole pelkkö kuuntelu/katselu)
 
Hierovanymfi

Tämäkö nyt on se mitä piti odottaa?
No kyllä kannatti. Ei ollu se ketjun "primus motor" väärässä... Kannatti odottaa, jännää on vaikka itse vaalit oli selkeät.
 
vierailija
Järkyttävää touhua! Nuo ihmiset on huijattu uskomaan, että on tapahtunut vaalivilppi, kun itse asiassa heidän ihailemansa tyyppi yritti sitä itse. Täytyy olla todella t..mää porukkaa, joka EI tosiaan osaa ajatella omilla aivoillaan,

 
vierailija
Nyt siellä on ammuskeltu
Joko Halla-aho on paheksunut tapahtumia?
Missä Lissu luuraa? Tätäkö sä odottelit innoissasi?
Lissu katselee kuvia ihailemistaan sielunveljistä:

 
Hauska ketju. Kukaan ei ole myöntänyt olevansa väärässä Trumpin suhteen. Suurin osa mustista pysynyt visusti poissa ketjusta ja sitten yksi tiputtelee salaliittoteoriaa toisensa perään.

Tässä muuten Lissulle kans salaliittoa, onkohan mitään perää:


(sorry, pitää lukea, ei ole pelkkö kuuntelu/katselu)
Algoma myönsi olleensa väärässä.
 
vierailija
Hauska ketju. Kukaan ei ole myöntänyt olevansa väärässä Trumpin suhteen. Suurin osa mustista pysynyt visusti poissa ketjusta ja sitten yksi tiputtelee salaliittoteoriaa toisensa perään.

Tässä muuten Lissulle kans salaliittoa, onkohan mitään perää:


(sorry, pitää lukea, ei ole pelkkö kuuntelu/katselu)
Mistä tietää vaikka D.Trump jatkaisi seuraavat neljä vuotta?Mitä pitäisi myöntää?
 
Kattelin eilisiä live streamejä tuubista ja siellä monet huusi, että paikalla on myös antifan porukkaa sotkemassa pakkaa ja kysyivät poliiseilta mikseivät he puuttuneet noin jyrkästi blm mellakoihin.
Trump kehoitti ihmisiä rauhoittumaan ja palaamaan koteihinsa ja face poisti sen videon, mutta sallii kaikki sellaset videot aiheesta missä morkataan Trumpia....reilua.
 

Yhteistyössä