Voisko olla mahdollista?

  • Viestiketjun aloittaja vainoharhainen?
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mies on selittäny mulle, että joutuu olemaan kaksi viikonloppua kuussa firman toisessa toimipisteessä toisella paikkakunnalla. On sen verran kaukana, että joutuu lähteen perjantaina ja tulee sunnuntaiaamupäivällä takas. Ja se sisältyy palkkaansa. Palkka on nettona 2500.
Mä rupeisin varmaan salapoliisiks tossa vaiheessa :snotty:
Nostaako rahan tililtä aina ennen kun lähtee viikonlopuksi toisaalle töihin?

Onko miehen työpaikka ja tehtävä siis pysynyt samana kaikkina näinä vuosina?
 
vieras
Sillä on toinen perhe siellä.

Ootko selvittänyt esim. googlella, enirolla tms., onko sillä firmalla toimipaikkaa tuolla paikkakunnalla? Jos on, soita sinne ja ota selvää, käykö mies siellä toimistolla.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mies on selittäny mulle, että joutuu olemaan kaksi viikonloppua kuussa firman toisessa toimipisteessä toisella paikkakunnalla. On sen verran kaukana, että joutuu lähteen perjantaina ja tulee sunnuntaiaamupäivällä takas. Ja se sisältyy palkkaansa. Palkka on nettona 2500.
Mä rupeisin varmaan salapoliisiks tossa vaiheessa :snotty:
Nostaako rahan tililtä aina ennen kun lähtee viikonlopuksi toisaalle töihin?

Onko miehen työpaikka ja tehtävä siis pysynyt samana kaikkina näinä vuosina?
Siis tää raha nostetaan kerran kuussa vaihtelvina päivinä, mutta mies on poissa kaks viikonloppua kuussa. työpaikka on pysyny samana.
 
jestas sentään
saatko selville tiliotteesta onko nostanut käteisellä vai onko tilisiirto johonkin toiselle (saajan) tilille?
palkkakuitista viikonloppulisät?
Missä majoittuu viikonloppuisin(tiliotteesta majoitusmaksuja ,hotellin nimeä ,)
Missä syö viikonloppuna (Ravintolakuittaus)
Jos ei mitään tälläisiäpakollisia menoja tiliotteessa(siis majoitus,ruoka ym) niin missä sitten syö ,asuu?
 
ap
Nosto aina (siis käteinen). Palkassa lukee vaan että palkka (ei tule enää muuta kuin sähköisenä). tuosta majoituksesta kyselin mieheltä, niin sanoi, että firman pomolla on sellainen huoneisto, jota saa käyttää. Tiliotteissa on maksuja esim. Mäkkäriin ja muualle, että sellasissa paikoissa on syöny.
 
hui
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Nosto aina (siis käteinen). Palkassa lukee vaan että palkka (ei tule enää muuta kuin sähköisenä). tuosta majoituksesta kyselin mieheltä, niin sanoi, että firman pomolla on sellainen huoneisto, jota saa käyttää. Tiliotteissa on maksuja esim. Mäkkäriin ja muualle, että sellasissa paikoissa on syöny.
Miten suuria nuo ruokalaskut on? 3x happy meal?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Nosto aina (siis käteinen). Palkassa lukee vaan että palkka (ei tule enää muuta kuin sähköisenä). tuosta majoituksesta kyselin mieheltä, niin sanoi, että firman pomolla on sellainen huoneisto, jota saa käyttää. Tiliotteissa on maksuja esim. Mäkkäriin ja muualle, että sellasissa paikoissa on syöny.
Mä ilmoittaisin tulevani mukaan seuraavan kerran kun mies lähtee. Ihan vaan vaihtelun vuoksi, muka :xmas:
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sillä on toinen perhe siellä.

Ootko selvittänyt esim. googlella, enirolla tms., onko sillä firmalla toimipaikkaa tuolla paikkakunnalla? Jos on, soita sinne ja ota selvää, käykö mies siellä toimistolla.
On sillä paikkakunnalla sen niminen firma...jos soitan, niin mitä mä sanon?
 
k
Mun kaverin isä jäi tuollaisen käytöksen jälkeen kiinni siitä, että sillä oli toinen nainen lapsineen (eivät siis olleet tämän kaverini isän biologisia) toisessa kaupungissa. Viettivät siellä sitten aina sitä perhe-elämäänsä. Useita vuosia kesti tuo järjestely ennen kuin kärähti.
 
jestas sentään
Alkuperäinen kirjoittaja hui:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Nosto aina (siis käteinen). Palkassa lukee vaan että palkka (ei tule enää muuta kuin sähköisenä). tuosta majoituksesta kyselin mieheltä, niin sanoi, että firman pomolla on sellainen huoneisto, jota saa käyttää. Tiliotteissa on maksuja esim. Mäkkäriin ja muualle, että sellasissa paikoissa on syöny.
Miten suuria nuo ruokalaskut on? 3x happy meal?
Otat selville nyt ensin onko firmalla tosiaan siellä jokin majoitustila!Seuraavaksi akjat sinne majoitustilaan kyttäämään kun mies siellä seur.kerran!Tai sitten palkkaat yksityisetsivän!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sillä on toinen perhe siellä.

Ootko selvittänyt esim. googlella, enirolla tms., onko sillä firmalla toimipaikkaa tuolla paikkakunnalla? Jos on, soita sinne ja ota selvää, käykö mies siellä toimistolla.
On sillä paikkakunnalla sen niminen firma...jos soitan, niin mitä mä sanon?
Kysy vaikka, milloin se on tavoitettavissa paikan päällä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sillä on toinen perhe siellä.

Ootko selvittänyt esim. googlella, enirolla tms., onko sillä firmalla toimipaikkaa tuolla paikkakunnalla? Jos on, soita sinne ja ota selvää, käykö mies siellä toimistolla.
On sillä paikkakunnalla sen niminen firma...jos soitan, niin mitä mä sanon?
Kysy vaikka, milloin se on tavoitettavissa paikan päällä.
just näin, tässä on maija meikäläinen hei, olisin tiedustellut, että onko pekka pekkala tavattavissa? ahaa, no milloinkas hän olisi paikalla? =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pöllö pöö:
Elatussumma ei kyllä pysy samana vuosia, vaan se määräytyy maksajan palkan mukaan.
ei välttämättä. kyllä voi sopia jonkun summan joka maksetaan, siitä huolimatta että palkka nousee tai laskee tai tulee indeksikorotuksia jne.
mitään viranomaisten laskemaa elatusmaksua ei ole pakko edes laskettaa.

Jos taas on tilanne että miehellä olisi toinen perhe jossain ja lapsi josta maksaa elareita, niin ei koko lapsen tarvitse virallisesti edes olla miehen mutta mies voi silti maksaa elatusmaksuja pimeästi halutessaan... jotkut tekee niinkin.

Mä muuten olen niin neuroottinen että nostan joka kuukausi saman summan käteistä käyttöön. että siinä ei sinällään musta ole mitään outoa.
 
ap
Ei mulla oo varaa mihinkään yksityisetsivään! Pakko mennä itse...Jos tekis niin, että veis lapset mummolaan ja lähtis ajelemaan lauantaina. Sitten menis sinne firmaan ja jos mies töissä, niin ok, sanoisin että tulin sua piristämään?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja k:
Mun kaverin isä jäi tuollaisen käytöksen jälkeen kiinni siitä, että sillä oli toinen nainen lapsineen (eivät siis olleet tämän kaverini isän biologisia) toisessa kaupungissa. Viettivät siellä sitten aina sitä perhe-elämäänsä. Useita vuosia kesti tuo järjestely ennen kuin kärähti.
Onkohan meillä yhteisiä "tuttuja" vai onkohan näitä tapauksia tosiaan enemmänkin?
 
d
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Nosto aina (siis käteinen). Palkassa lukee vaan että palkka (ei tule enää muuta kuin sähköisenä). tuosta majoituksesta kyselin mieheltä, niin sanoi, että firman pomolla on sellainen huoneisto, jota saa käyttää. Tiliotteissa on maksuja esim. Mäkkäriin ja muualle, että sellasissa paikoissa on syöny.
minkä kokosia laskuja??
 
vieras
Kyllä sen pitäs työmatkakuluja saada takaisin. Esim. mun mies käy 1-2 kertaa viikossa 150km päässä niiden toisessa työpisteessä ja saa näiltä päiviltä kilometrikorvauksen ja päivärahan.
Lisäksi jos on vkonloppuna töissä, niin kyllähän siitäkin palkkaa pitäs saada.
Kuinka kaukana miehesi sit käy?
 
juu
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ei mulla oo varaa mihinkään yksityisetsivään! Pakko mennä itse...Jos tekis niin, että veis lapset mummolaan ja lähtis ajelemaan lauantaina. Sitten menis sinne firmaan ja jos mies töissä, niin ok, sanoisin että tulin sua piristämään?
Ei vaan vakoilet koko päivän .Katsot mitä tekee ,minne menee yöksi ym.
Jos heti menet firmaan et saa mitään selville.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä sen pitäs työmatkakuluja saada takaisin. Esim. mun mies käy 1-2 kertaa viikossa 150km päässä niiden toisessa työpisteessä ja saa näiltä päiviltä kilometrikorvauksen ja päivärahan.
Lisäksi jos on vkonloppuna töissä, niin kyllähän siitäkin palkkaa pitäs saada.
Kuinka kaukana miehesi sit käy?
300 kilsaa. Lähtee perjantaina, koska lauantaina alkaa työt aikaisin. Tulee takas sunnuntaina, koska lauantaina menis turhan myöhään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä sen pitäs työmatkakuluja saada takaisin. Esim. mun mies käy 1-2 kertaa viikossa 150km päässä niiden toisessa työpisteessä ja saa näiltä päiviltä kilometrikorvauksen ja päivärahan.
Lisäksi jos on vkonloppuna töissä, niin kyllähän siitäkin palkkaa pitäs saada.
Kuinka kaukana miehesi sit käy?
300 kilsaa. Lähtee perjantaina, koska lauantaina alkaa työt aikaisin. Tulee takas sunnuntaina, koska lauantaina menis turhan myöhään.
Onko hänellä sitten vastaavasti vapaata arkena?
 

Yhteistyössä