Voisko joku ottaa ton pienen miehen päiväksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mä haluisin niiiiiiiiiin paljon siivota mun kotini... Pestä lattiat ja imuroida kunnolla jne :(

Millon te muut yksinhuoltajat teette ne? Mä kun saan ton täystuhon (lapsia on kyllä kaksi, mutta toinen ei oo täystuho :)) nukkuun niin monta tuntia menee ihan perussiivoukseen...

Koska mä saan pestyä mun lattiat????

Mä pesen silloin kun tuo tytsy on unilla.. Ei oikeen muuten onnistu! Mäkin unelmoin parista siivouspäivästä :)

p.s mä voin ottaa sun lapsen vähäks aikaa, vois vaikka pitää meiän neitille seuraa :D

minkä ikäinen hän on? minulla pienin nyt 6 kk ja laitan siivouksen ajaksi joko leikkikehäänsä taikka vähä aikaa on hyppykiikussa ja sitte mies käyttää rattailla ulkona ajelulla nii saa siivota sillä aikaa:D

Alkuperäinen kirjoittaja Cara-:
Mä pesen silloin kun tuo tytsy on unilla.. Ei oikeen muuten onnistu! Mäkin unelmoin parista siivouspäivästä :)

p.s mä voin ottaa sun lapsen vähäks aikaa, vois vaikka pitää meiän neitille seuraa :D

No joo tähän mäkin pyrin, mutta silloinkin suurin osa ajasta menee siihen, kun keräilen tavaraa :D Ehkä sit vaan joku yö.... Eipä tässä muu auta :)

Alkuperäinen kirjoittaja lasten omistaja:
minkä ikäinen hän on? minulla pienin nyt 6 kk ja laitan siivouksen ajaksi joko leikkikehäänsä taikka vähä aikaa on hyppykiikussa ja sitte mies käyttää rattailla ulkona ajelulla nii saa siivota sillä aikaa:D

1v2kk ja maailman vaikein tapaus... Kun esikoinen oli pieni, mun koti oli aina tiptop, mutta tää on ihan kamala tämä mukula :D Miten noin pieni mies ehtii noin paljon sotkea :D

Mä usein alotan heti aamusta siivoilun...poikien kanssa keräillään tavarat,pyyhitään pölyjä, vaihdetaan lakanat ja imuroidaan.Sitten kun pojat on päikkäreillä on mulla aikaa pestä lattiat :) muut hommat pystyn kyllä mä ainakin tekeen nuitten kahden viikarin kanssa :)

juu, minun pikkuinen on kitisijä ja toimelias vauva, vaatii syliä paljo ja toimintaa..siten pitää itsekin miettiä miten saa siivottua:D noi edellä mainitut asiat oon saanu toimimaan niin voi tehdä jotain ..

Miksi lattioiden peseminen ei onnistuisi siinä missä muutkin kotityöt?

Vai kuuraatko sinä harjalla ne lattiat vai miten? Nykyäänhän ne pyyhitään nihkeällä ja se onnistuu vähintään yhtä helposti kuin imuri, oli lapsia nolla tai viisi.

Alkuperäinen kirjoittaja öö:
Miksi lattioiden peseminen ei onnistuisi siinä missä muutkin kotityöt?

Vai kuuraatko sinä harjalla ne lattiat vai miten? Nykyäänhän ne pyyhitään nihkeällä ja se onnistuu vähintään yhtä helposti kuin imuri, oli lapsia nolla tai viisi.

Ööh? No siksi, että niiden lattioiden tarttis olla tyhjät ennen kun niitä pääsee pesemään...

Yhteistyössä