Voisko joku äkkiä auttaa?? (OSUUSPANKKI ja suoraveloitus)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Tietääkö kukaan miten tää nyt menee? Eli jos on asuntolaina osuuspankissa ja on sovittu, että pankki lyhentää lainan suoraveloituksena tiettynä päivänä mutta juuri sinä päivänä ei olekaan rahaa tilillä, niin mitä tapahtuu???

noku meillä kävi nyt tosi tyhmästi :( Sillon päivänä ei ollu rahaa tilillä kun lainan piti lyhentyä mutta muutaman päivän päästä tuli mun palkka. Jostain syystä luulin, että pankki yrittää 10 päivää lyhentää sitä lainaa jonka jälkeen tulee huomautus ja oletin siis ilman muuta, että laina on vähennetty heti kun mun palkka tuli. Mutta eipä ollutkaan ja nyt tuli huomautus kotiin :(

niin ja siis ongelmahan tässä on nyt se, että koska oletin, että laina on menny mun palkasta niin maksoin heti perään kauhean määrän laskuja....eikä oo tietenkään rahaa prkl.

Jos sulla on verkkopankki, voit tehdä vuorokaudessa sopimuksen maksuvapaasta kuukaudesta, vastaavat heti. Soita ensin, jos et tiedä kuinka toimia. Meillä kävi näin, kun miehen tili ei tullukaan, kun oli saanu kesälomapalkan etukäteen. Älä missään nimessä jätä ilmoittamatta, menee vaan jonnekin rästilistalle ja jos teillä on takaajia, saavat heti tiedon. Pystytkö maksamaan korkoja? Kysy pankista mitä vois tehdä.

Yhteistyössä