Voisitteko piristää mua, pliis. :(

• Viestiketjun aloittaja Lohduton
  • Ensimmäinen viesti
Lohduton
Niin huono päivä. Heti aamusta iski hillitön suru ja itsesääli eikä päiväkään sen parempi ollut. Suru ja murhe sen takia, että mä vaan en löydä ketään joka mua rakastais. Siis tarkoitan miestä ja romanttista suhdetta.

Ne kaikki haluaa musta vaan seksiä tai sitten kaveruutta. Ei mitään muuta. Ei ikinä.

Ja kaikilla muilla on joku. Joillakin jopa kaks, ja arvatkaa v*tuttaako kattoa sitä lääppimistä (kahden varatun). Mun pitäis olla siinä, tunteiden kohteena, ja toisena osapuolena joku ihana. Mut ei. Ei mitenkään.

Mä oon koko hemmetin elämäni yksin, ja tää tuntuu olevan taas näitä päiviä kun se tosiasia ahdistaa ihan huolella.

Miten tästä selviää?

Ja kyllä. Mä oon tyytyväinen elämääni ja selviän yksin ja plaaplaaplaa, mutta joskus mäkin kaipaan rakkautta.

"vieras"
Minkä ikäinen olet? Oletko koskaan seurustellut?
Mun kaveri oli 5 vuotta yksin ja aivan epätoivoinen, kunnes löysi elämänsä miehen baarista. Nyt juuri muuttivat yhteen. Kyllä se siitä, aivan varmasti.

Lohduton
Oon 33 ja mulla on takana kaks pitkää suhdetta. Mutta eipä ne miehet mua ikinä oikeasti rakastaneet. Pettämistä ja väkivaltaa. Niitten jälkeen oon ollut yksin. Seitsemäs vuosi menossa.

"vieras"
Jos sulta löytyy hyvä ja luotettava ystävä, kysy hänen rehellistä mielipidettään onko hänen mielestään sinulla parannettavaa esim. miehiä lähestyessä, valitsetko hänen mielestään aina samantyyppisiä miehiä ym. ym. Kyllä sulle se oikea vielä löytyy. :)

:hug: Kyllä sie viellä löydät jonkun,sie oot vaan tavannu vääriä tyyppejä.
Hymy naamaan,kyllä elämänä viellä yllättää sut positiivisesti,et ole vain törmännyt oikeaan
henkilöön.=)

Yhteistyössä