Voisitteko maksaa ne perintälaskut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kesätyöläinen lindorffilta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";26452771]meni viimenenki kunnioitus kyseiseen firmaan ja sen työntekijöihin.[/QUOTE]

Voisko olla että joku yrittää provosoida ja mustamaalata kyseistä firmaa?

:D

Taisi ap tehdä nopeusennätyksen katoamisessa kun tajusi oman työnsä olevan vaakalaudalla.

Joo, kaikkea ei kannata palstallekaan kirjoitella mehukkaan ketjun toiveissa. :whistle:

1. mulla on palkkapäivä 26.päivä. On ollut jo vuosikausia, ja sama päivä on myös muillakin firmamme työntekijöillä. ja on muuten sitten monen tuhannen henkilön firma.

2.kyllä mä vastaan vaikkei olisi aikaa puhua. Voin vastata ja sanoa että nyt on huono hetki, soitatko vaikka 2h päästä uudelleen. Parempi se niin on, kuin että jättää vastaamatta ja sitten sieltä lindorffilta tai jostain muualta soitellaan 15min välein uudestaan. Ja vastaamalla ei kukaan ainakaan pääse vetoamaan siihen etten "ole ollut tavoitettavissa"

Alkuperäinen kirjoittaja kesätyöläinen lindorffilta;26452218:
-26. EI ole palkkapäivä joten sitä on turha valehdelle; kaikki tietää että se on lapsilisäpäivä ("Joo, mulle tulee palkka tuolloin 26.")

Tuo muuten voi olla palkkapäivä, se on ihan miten se on työsopimusta tehtäessä sovittu. Miehen palkkapäivä on aina 20. päivä.

Tosin laskujen ei pitäisi antaa mennä tuohon tilaan.

[QUOTE="cesilia";26453031]Vissiin ei ku täyty siihen tarttua :)[/QUOTE]

Ootko kuullu palkallisista kesälomista? :) Kato kaikkien ei tartte hankkia leipäänsä istumalla kesäduunissa jossain vitun Lindorffilla.

[QUOTE="cesilia";26453031]Vissiin ei ku täyty siihen tarttua :)[/QUOTE]

no, tämä on keskustelupalsta ja miksi sä sitten avasit tän ketjun?
ps. mulla on ruhtinaalliset 2,5 kk lomaa :D

itselläni on mennyt useitakin laskuja Lindorfille. Aina on palvelu ollut ystävällistä ja joustavaa. Kertaakaan en ole saanut huonoa kohtelu. Luottotietoni on kaikesta huolimatta kunnossa.

Usein olen voinut sopia maksurästin mukavissa maksuerissä. Olen ollut todella huojentunut, kun asian on saanut sovittua minulle sopivalla tavalla. Ja maksu on tullut sitten kans maksettua korkoineen ja perintäkuluineen.

Aloittajan viesti oli todella typerä. Onko hän myös nimimerkki "annabella"? Saa sen kuvan ,että sinne on päästetty joku vittumainen kesätollo vittuilemaan hädänalaisille asiakkaille. Monissa firmosisahan nauhoitetaan asiakaspuhelut. En usko ,että aloittajaa on päästetty suoraan asiakaspalveluun pilaamaan firman mainetta, vaan hän on saanut käsiinsä nauhoitettua materiaalia tai asiakkaiden sähköpostiviestejä.

Pikavipit pitäisi kieltää tai alentaa niiden korko normaalikorkojen tasolle.

ottakaapa huomioon sellainen asia että lindorfin työntekijät eivät määrää siitä millaisia kuluja mistäkin laskusta koituu, eivätkä muitakaan näihin liittyviä asioita. He ainosytaan hoitavat työtään määräysten mukaisesti. Turha heitä on syytellä. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaa. Jos olet itse typerä ja ilkeä niin tietysti saat samaa. Ei ole Lindorfin työntekijöiden vika että joku on joutunut kuseen maksujen kanssa. Moni on joutunut rahaongelmiin vastoin omaa syytään kun on tullut yllättäen tytöttömyyttä tai jotain. Mutta niin helvetin moni on rahaongelmissa ihan omaa syytää !!!!!!!!! Kun ostetaan enemmän mitä pystyy maksamaan. Ensin pitää maksaa laskut, vuokrat, ruoka, ym. pakollinen, sitten vasta hankitaan jotain ylimääräistä jos rahaa siitä jää jäljelle.

Haluaisin esittää Lindorffin virallisen kannan yllä käytyyn keskusteluun.

Nimimerkin, Kesätyöläinen Lindorffilta, suhtautuminen asiakkaisiin ei kuulu Lindorffin toimintatapoihin, eikä ole Lindorffin arvojen mukaista. Arvojemme mukaisesti kunnioitamme kaikkia asiakasryhmiämme heidän tilanteestaan riippumatta. Tämän tulee näkyä kaikessa asiakasviestinnässä. Lisäksi kaikille työntekijöillemme annetaan ohjeet mm. kirjoittelusta sosiaalisessa mediassa.

Kiitämme saamastamme palautteesta ja yhteydenotoista. Tulemme käsittelemään asiaa sisäisesti.

Ystävällisin terveisin,

Tero Karinti, Customer Service Manager

[QUOTE="vieras";26453084]Ootko kuullu palkallisista kesälomista? :) Kato kaikkien ei tartte hankkia leipäänsä istumalla kesäduunissa jossain vitun Lindorffilla.[/QUOTE]

Joo, olen kuullut. :) Mutta, nyt meni hieman ohi tuo että mitenkäs se liittyy tuohon "olen menettänyt kunniotuksen lindorfia ja sen työntekijöitä kohtaan" ja "menisit töihin"... WHAAAAT :DDDD

Täällä taas huutelee ne jotka on perintäfirmojen asiakkaita. Okei, myönnetään aloitusviesti ei ehkä ole ihan asiallinen jos kyseessä on oikeasti lindorfin työntekijä. Mutta hei, jos ihmiset ostaa kaiken osarilla ja elää yli varojensa niin ei se nyt suuri yllätys ole että "pääsee" asiakkaaksi noihin lafkoihin. Ihmiset nyt ihan oikeesti, eläkää sen mukaan mihin on varaaa. Jos ei ole varaa ostaa sitä heti, ei ole silloin varaa ostaa sitä osarillakaaan.

[QUOTE="vieras";26453749]Täällä taas huutelee ne jotka on perintäfirmojen asiakkaita. Okei, myönnetään aloitusviesti ei ehkä ole ihan asiallinen jos kyseessä on oikeasti lindorfin työntekijä. Mutta hei, jos ihmiset ostaa kaiken osarilla ja elää yli varojensa niin ei se nyt suuri yllätys ole että "pääsee" asiakkaaksi noihin lafkoihin. Ihmiset nyt ihan oikeesti, eläkää sen mukaan mihin on varaaa. Jos ei ole varaa ostaa sitä heti, ei ole silloin varaa ostaa sitä osarillakaaan.[/QUOTE]

Tai sitten jospa kyseessä olisikin ihan tavallinen perhe, jolla on unohtunut pari laskua jotka piti maksaa myöhemmin..? Sitten tuli vielä pikainen hammasremontti, joka piti maksaa heti ja nämä rahat otettiin niistä, joiden piti mennä aikaisempiin laskuihin. Näin kävi meille. Siihen päälle sairastuminen, työttömyys jne. niin eipä ollutkaan ihan heti varaa maksella laskuja. Maksutiedot eivät menneet, mutta kyllä, olimme perintätoimiston asiakkaita jonkin aikaan.

[QUOTE="vieras";26453749]Täällä taas huutelee ne jotka on perintäfirmojen asiakkaita. Okei, myönnetään aloitusviesti ei ehkä ole ihan asiallinen jos kyseessä on oikeasti lindorfin työntekijä. Mutta hei, jos ihmiset ostaa kaiken osarilla ja elää yli varojensa niin ei se nyt suuri yllätys ole että "pääsee" asiakkaaksi noihin lafkoihin. Ihmiset nyt ihan oikeesti, eläkää sen mukaan mihin on varaaa. Jos ei ole varaa ostaa sitä heti, ei ole silloin varaa ostaa sitä osarillakaaan.[/QUOTE]

eihän täällä kukaan ole sanonut että on ok olla maksamatta laskujaan, tai en ainakaan itse ajattele niin. musta on vaan aika hirveää luettavaa jos ap tosiaan on kyseisen firman kesäharjoittelijana.. ihan sama minkä firman edustaja joku kertois olevansa ("oon mäkkäril duunis ja asiakkaat on plaaplaa.." "oon DNA:lla töissä...") siis sehän tuo vaan tosiaan huonoa mainetta firmalle ja ainaki ton lindorffin niinku muidenki perintätoimistojen ehdoissa on työntekijöille se salassapitovelvollisuus. ja ei mulla ole perinnässä laskuja, tartte nyt siitä alkaa kertomaan :)

Minä olen aina ollut tyytyväinen Lindorffin ja Trust perintätoimiston asiakaspalveluun ja toimintatapoihin.
Olen siis se ´paha´joka sinne on perittäväksi niitä laskuja laitellut ;) Trust käytössä meidän firmalla mutta Lindorffin kanssakin on asioitu.

En ota muuhun kantaa, mutta olen ollut työpaikassa, jossa palkkapäivä oli 26. päivä. Firmat joutuvat maksamaan pankeille palkanmaksusta ja 15. ja viimeinen päivä on kalleimmat päivät.

Ja tämä oli ennen kuin olin äiti enkä edes tiennyt, milloin lapsilisäpäivä on.

Mä olen valitettavasti myös lindorffin asiakkaana. Tilanne vain on tällä hetkellä se että yh:na taistelen sen eteen että on katto pään päällä ja ruokaa lapsille. Todella ikävä kirjoitus ja vielä firman allekirjoituksella, laitonta ellei esimiehesi ole antanut lupaa julkaisuus. Mun oli pakko kopioida ja linkittää ja laittaa menemään lindorffille sekä poliisin nettivihjeeseen.