Voisitteko maksaa ne perintälaskut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kesätyöläinen lindorffilta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
voi ap, toivottavasti et hirveästi luottanut kesätyöpalkkasi turvin voida ostella luottokortillasi tai postimyynnistä sillä aloituksesi jälkeen voi olla että et saakkaan enään sitä summaa rahaa jolla olisit nuokin laskut maksanut :D

Laskut pitää maksaa, juu.

Vaan mitäpä ootte mieltä siitä, että asiakas soittaa Lindorffille, kysyy paljonko on maksettavaa, ja saa tietoonsa (vaikkapa) 400 euron suuruisen summan. On itse sitä mieltä, että maksettavaa olisi enää 200 euroa, mutta koska Lindorffin työntekijä on sitä mieltä että 400 € se on, niin maksaa pyydetyn summan.

Saa sitten viikon päästä kotiinsa kirjeen, jossa kerrotaan, että maksoit liikaa: oikea summa oli 200 euroa. Pyytävät ilmoittamaan tilitiedot, jotta voivat maksaa ylimääräisen takaisin asiakkaalle.

Ja asiakas odottaa palautusta maksustaan peräti pari kuukautta. Soittaa firmaan, ja saa aina eri vastauksen: laitettu maksuun, laitetaan huomenna maksuun ja tiistaina viimeistään on tilillä, ei vielä laitettu maksuun ja voi pari viikkoakin mennä...

Ei minulle tapahtunutta, mutta läheiselle ihmiselle kävi näin. Kyllä Lindorff rahansa haluaa heti, jos lasku on päivänkin myöhässä (ja ymmärrän että haluaa), ja perii viivästyskoronkin (minkä myös ymmärrän). Mutta kun he itse mokaavat, niin he voivat pitää asiakkaan rahoja itsellään kuukausia, maksamatta edes mitään korkoa sitten kun joskus rahat palauttavat. Öh...miksi näin? Ehkä (tuleva entinen :xmas: ) kesäduunari osaisi kertoa? :attn: :D

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;26452335:
Missä työpaikassa kahvitauko on 10 aikoihin? Ei niin missään.
Sä palstailet työaikana, parahin kesäduunilainen......

getsmiley.php

Mulla on 10 kaffepaussi.

[QUOTE="Haha";26452310]
Taitaa sullakin ap. olla joku vaitiolovelvollisuus työssäsi?! Noista kirjoittamistasi jutuista saattaa ihan hyvin joku tunnistaa itsensä. [/QUOTE]

Mitä sitten? Kunhan kukaan muu ei tunnista, niin mitä vahinkoa on tapahtunut?

Perintäpuolen asiakaspalvelu on kyllä varmaan jännä paikka olla työssä, yksi tuttunikin soitti sinne kerran tuohtuneen puhelun, kun häneltä karhuttiin jättikokoista puhelinlaskua.

"Ette te voi lähettää mulle näin suurta laskua, millä te luulette, että köyhä opiskelija maksaa tällaisen..." ja tietty haukut päälle. Kumpikohan ne puhelut oli soittanut, aspa vai tuttuni itse? :xmas:

Aika tyhmä täytyy ap:n olla. En nyt osaa paljon muuta tähän sanoa. Paitsi sen, että ei ole sulla tullut mieleen, että joskus ne "nyyhkytarinat" voi olla toiselle totisinta totta! Joskus voi oikeasti olla elämässä sellainen tilanne, että ne laskut tulee viimesenä mieleen!

[QUOTE="wilma";26452271]Todella asiatonta käytöstä sinulta laittaa vielä firman nimissä tämä viesti. Kopion tekstisi ja lähetin vielä linkin tänne sivulle lindorfille. Lupasivat puuttua asiaan, joten odottelepa sielä rauhassa.[/QUOTE]

Ohhoh, nopeastipa vastasivat..

No samanlaista p¤skaa kuulee asiakkailta mun työssäni operaattori X:n puhelinpalvelussa. Ja mulla myös kahvitauko just silloin kun itse haluan. Symppaan ap:ta. Kukaan noista ei itseään tunnista, tai jos tunnistaa niin voi voi. Eikä se mun silmissäni firmaa huonommaksi tee, asiakkaathan siellä idiootteja ovat.

Alkuperäinen kirjoittaja tsemppiä ap;26452551:
No samanlaista p¤skaa kuulee asiakkailta mun työssäni operaattori X:n puhelinpalvelussa. Ja mulla myös kahvitauko just silloin kun itse haluan. Symppaan ap:ta. Kukaan noista ei itseään tunnista, tai jos tunnistaa niin voi voi. Eikä se mun silmissäni firmaa huonommaksi tee, asiakkaathan siellä idiootteja ovat.

jokaisessa asiakaspalvelussa luultavasti kuulee paskaa, se on vaan kestettävä, itsepä sinne olet töihin mennyt. Ei se oikeuta tuollaiseen käytökseen, mitä esim. ap:n toimesta olemme juuri saaneet nähdä..

Sinäkin todennäköisesti olet asiakas jollekin..? :D

Ihanan ylemmyydentuntoinen aloitus, oli miten oli.

Monelle yritykselle asiallinen maine (varsinkin kun kyseessä on perintäfirma) on aika olennainen seikka ja sitä ei katsota lainkaan hyvällä et työntekijät "huutelevat" asioita netissä, saati vielä tuolla tyylillä mitä ap teki.

Toki on eri juttu et onko ap kesätollona siellä missä väittää olevansa, mut jos vaan sattuu olemaan niin eipä tuo asiaansa osaa.

olen myös alalla, mutta ilmeisesti sitten vähän asiakaslähtöisempi, enkä myöskään katso asialliseksi huudella työnanatajani nimeä. itselläni on se lähtökohta, että pyrin kuuntelemaan asiakasta ja auttamaan häntä sen minkä voin, ja tietty firman sallimissa raameissa. Jos mulle ei olisi elämässä annettu näin hyviä kortteja, saattaisin hyvin itsekin olla perittävänä, ei sitä tiedä. ihmisille kun tapahtuu elämässä monenlaista. joten järki päähän, ap!

Laskut pitää maksaa, juu.

Vaan mitäpä ootte mieltä siitä, että asiakas soittaa Lindorffille, kysyy paljonko on maksettavaa, ja saa tietoonsa (vaikkapa) 400 euron suuruisen summan. On itse sitä mieltä, että maksettavaa olisi enää 200 euroa, mutta koska Lindorffin työntekijä on sitä mieltä että 400 € se on, niin maksaa pyydetyn summan.

Saa sitten viikon päästä kotiinsa kirjeen, jossa kerrotaan, että maksoit liikaa: oikea summa oli 200 euroa. Pyytävät ilmoittamaan tilitiedot, jotta voivat maksaa ylimääräisen takaisin asiakkaalle.

Ja asiakas odottaa palautusta maksustaan peräti pari kuukautta. Soittaa firmaan, ja saa aina eri vastauksen: laitettu maksuun, laitetaan huomenna maksuun ja tiistaina viimeistään on tilillä, ei vielä laitettu maksuun ja voi pari viikkoakin mennä...

Ei minulle tapahtunutta, mutta läheiselle ihmiselle kävi näin. Kyllä Lindorff rahansa haluaa heti, jos lasku on päivänkin myöhässä (ja ymmärrän että haluaa), ja perii viivästyskoronkin (minkä myös ymmärrän). Mutta kun he itse mokaavat, niin he voivat pitää asiakkaan rahoja itsellään kuukausia, maksamatta edes mitään korkoa sitten kun joskus rahat palauttavat. Öh...miksi näin? Ehkä (tuleva entinen :xmas: ) kesäduunari osaisi kertoa? :attn: :D

Voisit laittaa perintätoimiston periämään saatavia perintätoimistolta.

• Tykkää
Reactions: Aamuäree
Ällöttää tällaiset kesätyöntekijät jotka puhuvat asiakkaista. Mnulle kävi viime jouluna niin että tilasin netanttilasta seksileluja ja tuttavani sisko sattui olemaan siellä kausiapulaisena pakkaamassa ja puhui kylillä ostoksistani.

[QUOTE="mur";26452590]jokaisessa asiakaspalvelussa luultavasti kuulee paskaa, se on vaan kestettävä, itsepä sinne olet töihin mennyt. Ei se oikeuta tuollaiseen käytökseen, mitä esim. ap:n toimesta olemme juuri saaneet nähdä..[/QUOTE]

No miten tuo eroaa palstan jokapäiväisestä käytöksestä??

Sinäkin todennäköisesti olet asiakas jollekin..?

>No en mä nyt tarkoittanut että KAIKKI asiakkaat idiootteja ovat, vaan juuri nämä joiden mielestä ko. firma on syyllinen kaikkeen ja niiden itseasiassa pitäisi maksaa asiakkaan laskutkin.

edelleen symppaan aloittajaa.