Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja eräsvain:
Lunaticille tiedoksi, että jos malttaa pitää näppinsä erossa

siihen asti kun leikkaushaavat on parantuneet, niin ei siinä mitään tipu.
Olen nainen ja avoliitossa operoimattoman (leikkaamattoman) transnaisen kanssa. kyllä, lesboja ollaan. On se maailma ihmeellinen, eikö totta?
Eli kullallesi tehdään penis? No miten sellanen muka edes voi toimia, kun ei ole aito.

Miksette voi olla onnellisia lesboina.
Vai käsitänkö väärin?
Käsitit väärin, mutta ei se mitään. Tilanne on tämä:
- Transnainen = fyysisesti mieheksi syntynyt, joka tuntee olevansa / on sisäisesti nainen.
Transmies = sama juttu päin vastoin: Naisen kroppaan syntynyt mies.
- Transihmiset voivat olla heteroita tai homoseksuaaleja, ihan niin kuin me muutkin.
Lesbo transnainen = miehen kehoon syntynyt nainen, joka rakastuu naisiin.
Hetero transnainen = miehen kehoon syntynyt nainen, joka rakastuu miehiin.
- Kultani on siis transnainen ("miehen" keho, mutta hormoneilla naiselliseksi muokkaantunut. Hormonit eivät tietenkään poista penistä, mutta iho on naisellisen pehmeä ja vartalossa naiselliset muodot, partaa ei ole jne.)
- Olemme molemmat naisia = lesboja ja onnellisia lesboina.
- Kullalleni ei tehdä korjausleikkausta, koska hän ei tunne sellaiseen tarvetta.
- Minä taas olen lesboudestani huolimatta rakastunut häneen naisena, ja rakastan häntä juuri sellaisena kuin hän on.
- Transmiehille (naisen kroppaan syntyneille miehille) voidaan tehdä suht toimiva penis esim. pumppujen, tukijuttujen tms. avulla. Lesbona en ole aiheeseen kovin perehtynyt.
Toivottavasti tämä auttoi

[/quo
Mulla oli transmies ja -nainen väärinpäin käsitetty. Mutta tähän infoon perustuen: voisin olla miehekkään transmiehen (+tämän apuvälineen

) kanssa mutta en transnaisen kanssa. Haluan siis (vähintään) henkisesti miehekkään kumppanin.