L
Lunatic
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Operoimattomalla transnaisella on. Sä nyt leikit tyhmää =)
No mutta kun tätä hlöä ei edes operoida, niin ei se nainen ole vaikka voissa paistais, kun ei ole römpsää! |O
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Operoimattomalla transnaisella on. Sä nyt leikit tyhmää =)
Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:Mä en seurustele minkään sukupuolen kanssa, vaan sen henkilön. Ei oo tapana ensimmäiseks vilkasta housuihin ja pyytää syntymätodituksesta moniste.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Operoimattomalla transnaisella on. Sä nyt leikit tyhmää =)
No mutta kun tätä hlöä ei edes operoida, niin ei se nainen ole vaikka voissa paistais, kun ei ole römpsää! |O
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eli jos sun "römpsä" putois pois jonkun hyppykupan seurauksena, sinusta tulisi..mikä? Ei mieskään, kun ei sulla peenistäkään tilalle kasvaisi. Mikä sä sit olisit?
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Operoimattomalla transnaisella on. Sä nyt leikit tyhmää =)
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eli jos sun "römpsä" putois pois jonkun hyppykupan seurauksena, sinusta tulisi..mikä? Ei mieskään, kun ei sulla peenistäkään tilalle kasvaisi. Mikä sä sit olisit?
Olipas naurettava vertaus. Minä oon nainen kun oon sellaseksi syntynyt, mutta ei hyvänen aika ihminen joka on syntynyt mieheksi eikä aio edes leikkauttaa penistään pois, voi olla nainen.
Pientä rajaa.
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Voisko termit saaha oikein*pilkpilknusnus*
Eli eikös se suomenkielessä ole transSUKUPUOLINEN ja joku tuolla keskellä olikin jo korjannu, että se ei ole sukupuolenvaihdosleikkaus, vaa sukupuolenkorjausleikkaus.
Itse asiaan: En tiedä ryhtyisinkö suhteeseen transsukupuolisen kanssa jos hänellä on prosesi vasta aluillaan tai pahasti kesken, sillä se on rankka prosessi ja en tiedä osaisinko olla tukena jos emme olisi aiemmin tunteneet.
Jo prosessin läpikäynyt, oli sitten tehty operaatioita tai ei, ottaisin jos tykkäisin muuten. Samoin en eroaisi pitkäaikaisesta kumppanista jos hän haluaisi korjata sukupuolensa.
Ja peesaan RYPÄLEttä.
Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:Mä en seurustele minkään sukupuolen kanssa, vaan sen henkilön. Ei oo tapana ensimmäiseks vilkasta housuihin ja pyytää syntymätodituksesta moniste.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja utelias:Mä jatkan vähän kyselyä kun en ihan ymmärtänyt tätä asia, toivottavasti ei haittaa.
Sun kumppanisi on siis miehen ruumiissa oleva, joka kokee itsensä naiseksi. Hän syö hormoneja, joten hänellä ei ole partaa, rinnat kasvaa (?) ja ääni on naisellinen.
Mutta miehen sukupuolielin myös, ja sitä ei poisteta (tai muuteta, mikä se oikea sana lieneekään) ? Olenko ymmärtänyt tähän saakka oikein?
Onko teillä seksi sitten samanlaista kuin heteroilla, kumppanillasi kun kuitenkin on penis ja sinä olet syntyjäsi nainen?
Vai onko penis jotenkin "toimimaton"?
Miten sinä suhtaudut penikseen, olen luullut että lesbonaiset eivät siitä kiihotu?
Alkuperäinen kirjoittaja Ainokki:Mulla oli transmies ja -nainen väärinpäin käsitetty.
Mutta tähän infoon perustuen: voisin olla miehekkään transmiehen (+tämän apuvälineen) kanssa mutta en transnaisen kanssa. Haluan siis (vähintään) henkisesti miehekkään kumppanin.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic::| Menee turhan vaikeeksi jos sukupuolta ei muka enää määritellä elimien mukaan.
Muutenkin, ette harrasta heteroseksiä.. no mitä sitten, halailua?
/Alkuperäinen kirjoittaja Millipidetär:en voisi, sukupuolen vaihtaneen ihmisen tunnistaa yleensä kilometrin päästä ja minua ei mitenkään seksuaalisesti vetoaisi sellainen ihminen, todennäköisesti sillä leikatulla vehkeellä ei myöskään lapsia tehtäis joten ei kiitos.
Alkuperäinen kirjoittaja Millipidetär:en voisi, sukupuolen vaihtaneen ihmisen tunnistaa yleensä kilometrin päästä ja minua ei mitenkään seksuaalisesti vetoaisi sellainen ihminen, todennäköisesti sillä leikatulla vehkeellä ei myöskään lapsia tehtäis joten ei kiitos.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:eräsvain: käykö tämä puolisosi yleisissä saunoissa (esim uimahalli), miesten vai naisten puolella?