kYLLÄ, MIEHENI ON MINUA 40CM PIDEMPI :)
akkaa 05.09.2011 #52 Alkuperäinen kirjoittaja noup: Näytä alkuperäinen viesti kummallisempaa olisi olla miehen kanssa joka olisi 160cm kääpiö Click to expand... Ei mun mies oo kääpiö vaikka onkin 161 cm. Mua 4 cm lyhyempi. Ei oo elämää haitannu. Ja ei mua haittais, vaikka olis paljon pitempikin, mitä tuolla nyt on merkitystä?
Alkuperäinen kirjoittaja noup: Näytä alkuperäinen viesti kummallisempaa olisi olla miehen kanssa joka olisi 160cm kääpiö Click to expand... Ei mun mies oo kääpiö vaikka onkin 161 cm. Mua 4 cm lyhyempi. Ei oo elämää haitannu. Ja ei mua haittais, vaikka olis paljon pitempikin, mitä tuolla nyt on merkitystä?
TAll 05.09.2011 #53 Alkuperäinen kirjoittaja Lode-: Näytä alkuperäinen viesti Voisin, todellakin. Miehen pitääkin olla naista pidempi, ainakin minun mielestä. Mulla ei ole varmaan yhtäkään alle 180cm miestä edes ollut. Click to expand... Saanen olla eri mieltä, mutta tällaisen mielipiteen omaavia naisia on vaan todella paljon.
Alkuperäinen kirjoittaja Lode-: Näytä alkuperäinen viesti Voisin, todellakin. Miehen pitääkin olla naista pidempi, ainakin minun mielestä. Mulla ei ole varmaan yhtäkään alle 180cm miestä edes ollut. Click to expand... Saanen olla eri mieltä, mutta tällaisen mielipiteen omaavia naisia on vaan todella paljon.
Tall 05.09.2011 #54 Alkuperäinen kirjoittaja akkaa: Näytä alkuperäinen viesti Ei mun mies oo kääpiö vaikka onkin 161 cm. Mua 4 cm lyhyempi. Ei oo elämää haitannu. Ja ei mua haittais, vaikka olis paljon pitempikin, mitä tuolla nyt on merkitystä? Click to expand... Näin juuri, tuossa tuon kommentin laittanut määritti itsensäkin 160senttisenä kääpiöksi. Ei ole termit kohdillaan.
Alkuperäinen kirjoittaja akkaa: Näytä alkuperäinen viesti Ei mun mies oo kääpiö vaikka onkin 161 cm. Mua 4 cm lyhyempi. Ei oo elämää haitannu. Ja ei mua haittais, vaikka olis paljon pitempikin, mitä tuolla nyt on merkitystä? Click to expand... Näin juuri, tuossa tuon kommentin laittanut määritti itsensäkin 160senttisenä kääpiöksi. Ei ole termit kohdillaan.