voisitko seurustella miehen kanssa joka on sinua

• Viestiketjun aloittaja 160cm
  • Ensimmäinen viesti
hellsbells
Olen seurustellut ihmisen kanssa, joka oli mua 43cm pidempi .. - ja silti hän oli alle 2metrinen. Eli voisin kyllä 35cm pidemmän kanssa seurustella, mutta onneks ei nyt ole tarvetta alkaa etsimään sellasta :)

Tottahan toki.

Pisin kumppaneistani on ollut 204 cm, itse olen 165 cm. Lyhinkin on ollut 183-senttinen, ja kovin paljon sitä lyhyemmän kanssa en osaisi kuvitella olevani. Tosin ei ole koskaan ollut kyllä sellaista ehdokastakaan :D.

vier
Tää on ihan kestoaihe tää voisitko/pitempi/lyhyempi. Miksihän se on niin kiinnostavaa?

Minun on vaikea kuvitella ihastuvani kaksimetriseen mieheen, koska niin pitkät eivät yleensä miellytä silmääni. Toisaalta jos hän miellyttäisi minua monella muulla, tärkeämmällä, tapaa niin silmä saisi toki tottua asiaan :D

onyx
[QUOTE="vieras";24560318]Hmmm...mulla on aina ollut sellainen käsitys, että rakkaus ja seurusteleminen liittyy aika tiiviisti toisiinsa....[/QUOTE]

Sitten sinulla on vielä paljon opittavaa tästä elämästä. Olen rakastanut kolmea eri henkilöä, mutten ikinä olisi seurustellut heidän kanssaan. Rakkaus ei aina ole helppoa, vastapuoli ei sovikaan elämään. Voi olla jo varattu, voi elää liian erilaista elämää, rakkaus voi olla liian riipivää ja rajua. En silti vaihtaisi pois, olisin köyhä ilman kokemaani :)

Rakkaus ei tunne rajoja kuten pituutta, väriä, asuinmaata tms, mutta elämän realiteetit asettavat useimmalle rajoituksia sen suhteen, kenen kanssa voi tai haluaa seurustella.

Tall
Voisin kuvitella, jos rakastuisin, mutta siinä tapauksessa kyllä miettisin jo mahdollisia lapsia ym. tulevaa sillä lapsista tulisi kyllä sitten geenien perusteella tosipitkiä. Todellisuudessa olen naimisissa huomattavasti lyhyemmän miehen kanssa, koska ulkonäöllä ei rakkaudessa sijaa.

Yhteistyössä