Voisitko seurustella afganistanilaisen miehen kanssa?

  • Viestiketjun aloittaja ...ap
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="minä vain";27616710]
Millaiset tasa-arvo yms. käsitykset tällä tapauksellasi on?[/QUOTE]
Oletan, ettei ap:lla ole väliä miten mies suhtautuu tasa.arvoihin. Seksistähän tässä on pääkyse. Eli, kun molemmat ovat saaneet tarpeensa kyllästymiseen asti niin silloin toivotetaan molemmille hyviä jatkoja
 
..ap
No en ole kysynyt tasa-arvosta koska aika varmana ajattelee naisista että saman arvoisia :D Tuntuu vähän tyhmältä kysyy tollasta. Ja on ennenkin seurustellut ja naisia ollut niin tuskin ajattelee olevansa mitenkään parempi :)

Joo, vihaa talibaneja!
 
Ei rakkaus katso kansalaisuutta, olen itse naimisissa ulkomaalaisen kanssa, hänessä on brittiä, ruotsia pääosin. Varauksella suhtautuisin kuitenkin aluksi, ja pitkänkin ajan..kulttuuriero on niin suuri kuitenkin...ja ikäviä tarinoita muutama ihan lähipiirissäkin.
 
"vieras"
Voisin tottakai, jos haluaisin elää elämääni kuten afgaaninaiset. Mutta jos en haluaisi, niin tuskin alkaisin seurustelemaankaan. Vaikkei se suhteen alussa tulisi mitenkään eteen, niin taatusti tulee myöhemmin. Mielipahaa sitten vain kummallekin, joten mitä järkeä siinä olisi?
 
"vieras"
Kuulostaa hieman kummalta minun suusta joka on ollut naimisissa 10 v ulkomalaisen kanssa mutta vastaus on ei, tai ainakin olisin todella varovainen ja hitaasti etenisin. kttuuri eroilla ei ole tapana tulla esille heti alussa, mutta usein se oma kulttuuri tausta korostuu viimeistaan silloin jos lapsia tulee kuvioon. Jos kuitenkin paatat jatkaa suhdetta ota selvaa hanen perheesta ja millaiset asenteet heilla on, varsinkin siskoja ym sukulais naisia kohraan ja millaista kaytosta odottaa nailta, koska todennakoisesti tulee odottamaan samaa sinulta ennemmin tai myohemmin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;27616851:
Varmaan voisin. Miksipä en, jos kemiat kohtaisivat.
kuin myös..tekisi mieli esittää lisäkysymys ( vaikkei mun alotus olekaan ), että moniko teistä tuntee afganistanilaisia ylipäätään vai tuomitsetteko vain ja ainoastaan tv:stä saatujen kuvien perusteella kaikki samaan kastiin, taas vaihteeksi?
 

Yhteistyössä