Voisitko seurustella 165-168 senttisen miehen kanssa?

• Viestiketjun aloittaja "..."
  • Ensimmäinen viesti
.....
En mitenkään voisi. Olen itse 170cm ja erittäin pinnallinen ja pituus on yksi tärkeimmistä ulkoisista seikoista mihin kiinnitän miehessä huomiota. Kyllä miehen pitää olla vähintään se 180 cm, kaikki siitä ylöspäin on vaan pelkkää plussaa.

"xXx"
Mä kun menin vielä naimisiinkin 168cm miehen kanssa. Olen itse alle 160cm, joten eipä tuo pituusmitta ole koskaan ollut esteenä.. Ymmärrän kyllä että pitkät naiset haluaa pidemmän miehen. Ainakin ennen kuin ovat aikuisia, onhan se enemmän sitä teinien maailmaa miettiä noinkin turhamaista asiaa.

"vieras"
[QUOTE="xXx";28709313]Mä kun menin vielä naimisiinkin 168cm miehen kanssa. Olen itse alle 160cm, joten eipä tuo pituusmitta ole koskaan ollut esteenä.. Ymmärrän kyllä että pitkät naiset haluaa pidemmän miehen. Ainakin ennen kuin ovat aikuisia, onhan se enemmän sitä teinien maailmaa miettiä noinkin turhamaista asiaa.[/QUOTE]

Ei siinä ole mitään turhamaista... Toiset vain pitävät pitkistä miehistä, toiset lyhyistä, toisille ihan sama onko minkä pituinen. Aikuisuus ei tarkoita sitä, että sitten on ihan sama minkälainen kumppani uppoaa. Kyllä ne silti omat mieltymykset jää, oli sitten teini tai aikuinen, joskin aikuisena on yleensä joustavampi, ei niin pilkun perään.

jbdfs
Voisin, koska ei se ulkomuoto todellakaan ratkaise kaikkea. Mutta silti olen tyytyväinen, että mieheni on reilu 180 cm, tunnen oloni turvallisemmaksi. Olen itse jotain 165-167 cm.

Wippy
Kun avasin ketjun niin veikkasin, että saan itselleni todella pahan mielen kun olen vian 166cm "mies" ja olen jonkin aikaa epäillyt sinkkuuteni johtuvan pituudestani. En ole koskaan edes seurustellut ja kaikilla kavereilla on ollut ties kuinka monta tyttöystävää. Osalla on jo lapsia ja osa on naimisissa ja ite jumitan vain paikallaan yksin. Nyt tiedän, että ongelmani ei olekkaan pituus vaan paska luonne.

Yhteistyössä