Voisitko seurustella 165-168 senttisen miehen kanssa?

• Viestiketjun aloittaja "..."
  • Ensimmäinen viesti
Jaa.

Mä voisin vallan mainiosti kuvitella seurustelevani vaikka kaksimetrisen amatsonin kanssa. Jos asia ei minua itteäni tai häntä häiritse, niin voi kauheeta jos se jotain muuta häirittee.

Voisi olla vaikkapa mielenkiintoista??? Minä voisin jatkaa shakkipelin baarissa rauhassa loppuun ja sanoa, että pyyhihän kultaseni sinä tänään vuorostasi katu puhtaaksi tuolla ääliöllä, minä hoidan luuttuamiset sitten ensi viikolla kun teillä on naisten ilta.

Voisin kuvitella seurustelavani minkä tahansa pituisen miehen kanssa. Olen itse n. 168-169, eli tuo esimerkkimies olisi ehkä minua lyhyempi, ja eipä se haittaisi. Meinasin ensin kirjoittaa, ettei miehen pituudella ole mitään merkitystä, mutta sitten tajusin, että itse asiassa minusta on ajatuksen tasolla esteettisesti häiritsevää, jos mies on minua tosi paljon pitempi. Kaikkein paras, jos ollaan suunnilleen samanmittaisia. Toki pituus ei olisi estekään suhteelle, mutta jos olisin sinkku ja saisin "tilata", niin en haluaisi mitään kauhean pitkää miestä. Pitkillä miehillä on usein suuret jalat ja näyttävät muutenkin helposti isokokoisilta, ja itse pidän kaikkein viehättävimpänä sellaista hoikkaa, mutta hyväkuntoista, maskuliinisella tavalla "kaunista" miestyyppiä. Mutta tottakai tällaiset seikat unohtuvat sitten käytännössä, ja tiedän että voisin rakastua ihmiseen, joka ei täyttäisi ensisijaisia kriteerejä, koska kuitenkin rakastun persoonaan, en senttimetreihin.

Mutta joo, yleensä kai naiset haluavat pitkän miehen, mutta itse olen tässä poikkeus. Ehkä tähän vaikuttaa sekin, etten halua näyttää kauhean pieneltä jonkun rinnalla. Olen aika pienikokoinen (en niinkään pituuden puolesta, vaan muuten) ja kasvonpiirteeni ovat aika "lapselliset", ja en halua näyttää miltään pikkutytöltä kuitenkaan.

Viimeksi muokattu:
Eksäni oli tuon pituinen, ihan hyvin meni eikä hänen pituus ollut syy eroon :D Mutta nykyään sais olla kyllä aika saamarin komea tai jollain tavalla äärimmäisen hurmaava, että ihastuisin noin lyhyeen mieheen.

pehmytjäätelö
Voisin varmaankin kun olen itse vain 150cm pitkä :D Mutta kyllä minä kuitenkin enemmän kiinnitäin huomiota selvästi itseäni isompiin ja pidempiin miehiin :p Tarpeeksi pitkä, lihaksikas tai muuten harteikas ( ei löllykkää ) :D Se ois sellanen ihanne! :)
Aviomieheni on 175cm pitkä ja miehen kokoinen. Vähän on vuosien saatossa tullut massua mutta sekään ei ole löysää :D Mutta ei mikään lihaskimppukaan ja kyllä häntä kuitenkin kovasti rakastan <3

En. Itse olen lyhyt mutta miehen pitää olla miehen mitoissa, minimi 175cm
Pitäisikö minun pikkuisen unelmat särkeä? Olisinko niin inhottava?

Olen.

Miehet mitataan niissä paikoissa, joissa mittanauhalla ei ole sitten hitonkaan merkitystä. Sä et Lindgrenin Joonatanin tai Tolkienin Samvaisin pituutta tiedä. Oikean AnttiRokan, eli Viljami Pylkkään pituus on yhdentekevä. Simo Häyhä oli reilusti alle 160.

Noiden rinnalla voipi vapaasti mittailla senttimitalla vaikka jalkakäytävää.

• Tykkää
Reactions: fortunate
170
En voisi. Kyllä miehen pitää olla minua pidempi. Mutta ei liikaa. Silleen, ettei kumpikaan joudu kurkottamaan tai kumartumaan. Itse 170 cm, mies 173 cm. Jos olisin itse lyhyempi, niin sitten voisin.

tralalaallA
nuorena ja naiviina aattelin just noin että miehen oltava mua pitempi. exäni sitten olikin 190cm. itse olen 175cm. nykyinen mieheni on 170cm ja kyllä kaikinpuolin enemmän mies kuib exäni. lyhyydestä ei oo mitään haittaa.

"vieras"
Minun ehdoton pituus raja miehelle oli 180cm. Itse olen 173cm. Aviomieheni on 183cm ja välillä tuntuu, että hänkin on liian lyhyt.. Mutta olen tyytyväinen hänen pituuteensa, mutta ei haittaisi, jos hän olisi 193cm pitkä. Minun mieheni pitää olla pitkä, eikä lyhyt käppänä.

Yhteistyössä