Voisitko ottaa seksistä maksua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nekkis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No, jos verrataan tilanteeseen jossa "vuokrataan käsi/ pää työstä riippuen" palkkaa vastaan niin olisko siinä paljoakaan eroa jos vuokraa jotakin muuta paikkaa, jopa paremmalla korvauksella, ei minusta.

Oma tulotaso tuolla hommalla voisi jäädä heikoksi, mutta siivosti suoritettuna työtehtävänä en pidä sen kummempana kuin muutakaan työtä, melkein parempi jos tuosta työstä pitäisi, verrattuna tilanteeseen jossa on vastenmielisessä "päivätyössä" -henkistä huoxxamistahan sekin on.

Itse en siitä hommasta maksaisi, mutta paljon varmasti on ihmisiä jotka olisivat siihen valmiita tai joille syystä tai toisesta vaikea saada seksiä "tavallista kautta"

Pakottaminen tai parittaminen ovat sitten aivan eri asioita.

Avioliitonkautta tulleita kuluja jää miettimään, olenko maksanut vaiko en ja jos in mistä...hmmm mitä on tullut tehtyä?? :o :laugh:

En voisi.

Tosin kysymys on aiheeton, sillä elän parisuhteessa, johon ulkopuoliset seksisuhteet eivät kuulu.

Kuitenkin prostituutioon liitty tänä päivänä enemmän paskaa, kun aiemmin.

a) Hevonvitun käännytyspykälä aiheuttaa sen, että ulkomaalainen prostituoitu joutuu ongelmia kohdatessaan turvautumaan "parittajaan" poliisin sijaan.

b) Ostokielto aiheuttaa tilanteen, jossa rikollista toimintaa joudutaan peittelemään. Seurauksena lisääntynt uhkailu, väkivalta ja kiristys.

c) Seksityö tulisi sallia kokonaisuudessaan. Osuuskuntatoiminta olisi paras toimintamalli seksikaupalle. Parittamista ei tulisi sallia, mutta jokaisella on oikeus omaan kehoonsa.

Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:
Kyllä pitää asioiden huonosti olla, että myy itseään. Sellasella tyypillä täytyy olla arvot todella vääristyneet. Rahako se on joka ratkaisee?!!!

Millä lailla seksiä myyvän arvot ovat vääristyneet?

Alkuperäinen kirjoittaja B:
Kyllä pitää asioiden huonosti olla, että myy itseään. Sellasella tyypillä täytyy olla arvot todella vääristyneet. Rahako se on joka ratkaisee?!!!

No olisiko sillä, että myyvät seksiä toiselle, vaikkei itse sitä edes haluaisi... Eli sekstaa vaikkei edes haluaisi sitä.. Harva prostioitu oikeasti "valitsee" asiakkaat ja onhan se sitten "väärin" jos joku ei saakaan palvelua, vaikka muut saavat...

Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:

No olisiko sillä, että myyvät seksiä toiselle, vaikkei itse sitä edes haluaisi... Eli sekstaa vaikkei edes haluaisi sitä.. Harva prostioitu oikeasti "valitsee" asiakkaat ja onhan se sitten "väärin" jos joku ei saakaan palvelua, vaikka muut saavat...

Mistä tiedät etteivät halua?

Mä tarkotin sitä, että ei arvosta itseään. Ja rahastahan sitä kaiketi tehdään, kyllä se tunne-elämä aika p.....stä on jos raha on se joka ratkasee.

Eiköhän se ole meillä kaikilla raha se joka ratkaisee.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja sulasieni:
voisin vähintään yhden kuukaudenn vuokraa vastaavasta summasta.
Paljonko sun vuokra on?
500
Siis sä suostuisit harrastamaan seksiä rahasta jos saisit 500 euroa kerrasta?

B)

Ei se raha voi olla niin tärkee asia. Vaikka mä eläisin köyhyysrajalla, niin en itseäni myisi. Jotain rajaa.

Entäs jos seksin myyminen olisi ainoa tapa selvitä hengissä? Nöyrtyisitkö, vai olisitko periaatteen nainen loppuun saakka?

Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:

Mistä tiedät etteivät halua?

No ainakin jokaisessa dokumentissa mitä olen katsellut, niin ei ole ollut yhtään prostuoitua, joka olisi jokaisen asiakkaan kanssa halunnut olla. Muutenkin seksin motiivina on pelkästään se raha.

Ei se raha voi olla niin tärkee asia. Vaikka mä eläisin köyhyysrajalla, niin en itseäni myisi. Jotain rajaa.

Entäs jos seksin myyminen olisi ainoa tapa selvitä hengissä? Nöyrtyisitkö, vai olisitko periaatteen nainen loppuun saakka?

Mää olisin periaatteen nainen.. Ja kerjäläinen :p

Joo en mäkään rahasta antais. Jos mä olisin oikeesti ihan pa. niin eihän mulla olis muuta kun se itsekunnioitus. Ja tässä maassa ei kukaan ole niin köyhä että pakosta myy itseään....

Paljonko sun vuokra on?
500
B)

Oletko tosissaan kiinnostunut vai pelleiletkö?

Paljonko sun vuokra on?
500
B)

Oletko tosissaan kiinnostunut vai pelleiletkö?

Sulasieni: Etkö huomaa, saat asiakkaan! :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja vaimo:
avioliittohan on prostituution kallein muoto,että kyllä.

PEESI! :laugh:

Vielä lisään stand up show:ssa kuulemani parhaan ehkäisymuodon prostituutiolle: "Naiset! Jakakaa ilmaista pillua! Ei siitä kukaan enää sitten maksa, jos kerran ilmankin saa." :laugh:

Kyllä jos rahat ei riitä maksuihin ja ruokaan. :whistle:
Mut onneks suomessa on ruoka-avustuksia.

Yhteistyössä