voisitko olla ystävä

isoäiti mölykylästä

Aktiivinen jäsen
04.05.2007
26 699
2
36
teen esimerkin. sä olet ystävä jonkun kanssa. mutta teidän miehet ei ole välttämättä ystäviä, mutta hyviä kavereita kuitenki. sit käy niin että miehille tulee jotain sanaharkkaa keskenään. niin voitteko te naiset silti olla ystäviä keskenään, vai oletteko miehellene niin lojaali, että ette enää pidä ystävyyttä keskenänne. kun meillä sattu näin. että mun mies hermostu tämän mun ystävän miehelle. nyt tää miehen vaimo ei enää käyttäytynyut mua kohtaan kuin ystävä, vaan käyttäytyi kuten asiakas palvelia ystävällisesti asiakkasta kohtaan käyttäytyy. mut osoitti selvästi, etä olin vain asiakas, en ystävä. vähä vaivaa. koska mä olen valmis olemaan ystävä, vaikka esim. ystävän ja mun mies riiteliskin keskenään. toivottavasti nyt joku käsitti mitä tarkoitin

Olen lojaali miehelleni, mutta ei se lojaalius vaadi mitään tuollaista. Se, kenen kanssa MINULLA ei ole olut sanaharkkaa, on minun ystäväni. Eli olisin ystävä myös tälle kaverini miehellä tässäkin tapauksessa ja toivoisin, että miehet sopisivat riitansa pikaisesti.

No kyllä mä voisin olla ystävä, olen ystävä erään naisen kans josta tuo ukkeli ei kamalasti välitä, mut ei se oo kyllä kieltänykkään olemasta ystävä, johtunee siitä et tein selväks sillon muinoin et mä en kavereita jätä miehen takia, sen virheen joskus oon tehny enkä toiste tee, onneks ei kuitenkaan kokonaan ystävyys palanut muutamiin henkilöihin vaan sen sai viel herätettyä henkiin

Mun mies vihasi yhteen aikaan sydämensä pohjasta parhaan ystäväni miestä, ja tunne oli molemminpuoleinen (lainasi rahaa mun mieheltä, ei maksanut, kävi miehen työpaikalla syömässä ja juomassa miehen piikkiin ilman että mun mies tiesi asiasta, ja kun miehellä meni hermot ja meni pyytämään maksua aterioista & juomista jotka pomo kyni häneltä, ja velkaakin pyysi takaisin, niin ystävän mies suuttui siitä ). Meidän ystävyyteen se ei siltikään vaikuttanut millään lailla.

Tilanteesta riippuen. Mun on vaikea kuvitella, että mieheni olisi riidoissa jonkun kanssa, joten jos riitä tulisi ja ystäväni puolustaisi miestään, niin voi olla että ystävä olisi entinen. Mutta jos riita ei vaikuttaisi ystävääni ja itsekin pitäisisin riitaa "typeränä", niin ei vaikuttaisi.

Voisin olla, mutta kaipa se käytännössä kuitenkin hiukan hiertäisi. Riippuisi varmaan siitä, miksi miehet olisivat vihoissaan. Jos kaverin mies olisi yksipuolisesti töpeksinyt, niin odottaisin kyllä, että kaverini takoisi järkeä miehensä päähän. Jos ei sitä tekisi, niin voisi olla hiukan hankala olla niin kuin ennen.

Yhteistyössä