Voisitko olla suhteessa miehen kanssa joka on muuten melkein täydellinen ja sopiva, mutta..?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Jos toinen tosissaan kiinnostaa ja sen henkilön kanssa haluaa parisuhteen, se ei varmaankaan olisi omissa silmissä ruma. Ja siinä vaiheessa toisten mielipiteillä ei pitäisi olla paskan väliä.
 
sumuru
Kyllä ihanaan luonteeseen on helppo rakastua, mutta rumaan luonteeseen ei. Eli eniten merkkaa se mitä pään sisällä.Olisin kuitenkin epärehellinen jos väittäisin ettei ulkonäkö merkitse mitään. Jos itse pitäisin miestä rumana en usko että alkaisin suhteeseen, koska uskon että jos ihmisestä pitää häntä ei voi edes nähdä rumana. Liittyy jotenkin siihen että niitä ulkoisiakin piirteitä arvostaa ja rakastaa samalla tapaa. Sen huomaa monesti siitäkin jos näkee kauniin ihmisen joka osoittautuu ihan kauheaksi persoonaksi niin jonkun ajan päästä sitä ihmettelee miten edes piti tätä kauniina. Toki ulkonäkö sama mutta näyttäytyy erillä tapaa joten ei näytä enää kauniille. Sama juttu jotakuta on voinut pitää epäviehättävänä mutta kun henkilöstä oppii pitämään saattaa ulkonäkökin tuntua viehättävämmälle.
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
rumuus kunniaan
Olen enimmäkseen tuntenut vetoa rumiin miehiin. Eli eivät ole näyttäneet kiiltokuvapojilta, naama aina jotenkin karski tai epätäydellinen, kuin lihamyllyn läpi käynyt.
Viimeisin ihastus (siitä on aikaa) näytti palaneelta sisäsiitetyltä kirvesmurhaajalta, mutta luonne oli kaikkea muuta sekä äly. Vaikka olikin kovan elämän jäljet kasvoilla.

Eli minä pidän enemmän "rumista" miehistä, samoin ihailen rosoisia "rumia" naisia, sellasia joista elämä näkyy, en lesbona, vaan noin muuten ne ovat kiinnostavampia kuin ne kauniit täydelliset nukkenaamaiset naiset, mitkä ovat kuin tyhjä taulu.
Eli ei haittaa ihmisten rumuus, vaan kiehtoo.
 
En osaa sanoa koska olen aika ennakkoluuloinen. Oikeasti komeista miehistä tietää että niillä on melkein järjestään vähäsen nestettä päässä joten se on turvallinen vaihtoehto kun tietää etukäteen mitä saa. Vähemmän viehättävämmän miehen ottaminen on vähänkuin ostaisi sian säkissä. Mä olen muutamaan otteeseen seurustellut ruman miehen kanssa koska oon tykännyt niiden luonteesta ja siitä miten he on (alkuun) kohdellut mua. Mutta sitten kun hommat on alkanut rakoilemaan, on löytynyt se veemäinen marttyyriluonne ja vedetty sitä nice guy-korttia pöytään.
Mä en ole koskaan tavannut ihmstä, joka ei jollakin tasolla olisi kusipäinen, oli se sitten mies tai nainen, ruma tai komea :D
Eli yleensä kaikilta löytyy nestettä päänupista, kun tarpeeksi kauan odottelee.
 

Yhteistyössä