Niinpä.Todellakin, olisin itsekin kiinnostunut jos työtä arvostettaisiin ja kaikki suhtautuisi sinuun samanlaisia kuin missä muussa työssä olisit.
Todennäköisesti.Seksityöläisten määrä lisääntyy seuraavien neljän vuoden aikana, johtuen leikkauspolitiikasta.
Tänään uutisoitiin "seksityöläisten määrä lähtenyt kasvuun".Seksityöläisten määrä lisääntyy seuraavien neljän vuoden aikana, johtuen leikkauspolitiikasta.
Tässä joutuu itsekkin alkamaan seksityöläiseksi kun laskut ei tule muuten maksetuksi.Tänään uutisoitiin "seksityöläisten määrä lähtenyt kasvuun".
Ihan ensiksi kannattaa mennä pankkiin keskustelemaan asuntolainasta.Tässä joutuu itsekkin alkamaan seksityöläiseksi kun laskut ei tule muuten maksetuksi.
Asuntolainasta ei selvitä jos en ala myymään seksiä.
Mä miettinyt että jos heittäisi keikkaa silloin tällöin ja antaisi pillua aamusta iltaan Varmaan tienaisi hyvin ja v
Puhuimme vähän leikillään parin kaverin kanssa että minun pitää alkaa myymään seksiä että pystytään laskut maksamaan.Mä miettinyt että jos heittäisi keikkaa silloin tällöin ja antaisi pillua aamusta iltaan Varmaan tienaisi hyvin ja pidän munasta paljon !
Kaverimme sanoi haluavansa tulla ekaksi asiakkaaksi ja maksavansa 500-600€ yöstä.
Mieheni kehoitti minua suostumaan.
Menin miehen tykö ja kysyin milloin hän haluaa minua panna? Mies laittoi 600€ tililleni ja kysyi saako hän minut kotiinsa yöksi ja mieheni lupasi.
Lähdimme heti kaverin kotiin ja olin valmis hänelle.
Olin mieh kanssa 14h ja nautin täysin.
T. 25-vuotias rouva
Onkai niitä asiallisia-asiakkaita jotka arvostaa. Kai se kynnys pitää olla millaisia asiakkaita ottaa vastaan.Minä haaveilen seksityöstä ja kostun ajatuksesta että saisin paljon tuntemattomia miehiä sisääni. Pillu on tulessa ajatuksesta. En miettisi hetkeäkään jos tuota työtä pidettäisiin arvossa ja työnä muiden joukossa!!!!!!!!!!!!