Voisitko olla seksityöläinen seuraavassa elämässä?

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Rahat ei riitä eikä mustikoita poimimalla laskut tule maksetuksi niin aloin alalle kuukausi sitten. Hyvin ahkerasti olen työni lisäksi hoidellut menemään, nyt vaan tuntuu kuin olis kiva jättää työ ja siirtyä täysipäiväiseksi palvelutuottajaksi kuten nykyään sanotaan, huora sana on jotenkin super ikävä. Olen siis pt ja toivottavasti äiti ymmärtää kun kerron

• Tykkää
Reactions: Lukija516442
vierailija
Mä myyn persettä nykyään jo enemmän kuin koskaan kuvittelin. Ensin tämän piti olla vain ohimenevä lisätienisti mutta nykyään pillu ottaa 3-4 miestä päivässä ja verottaja saa siis osansa mun pillun tuottavuudesta. Eli kun käytte kirjastossa niin sen seiniä on rakennettu mun pillun avulla! 😅🤣

vierailija
Nyt ensimmäinen seksityöläisen viikko alkanut. Ei mitään muuta mahdollisuutta selvitä. 2 päivää nussinut urakalla ja huomenna maksan lainan ja nipun laskuja. Yhtään orgasmia en saanut mutta pidän tästä yllättävän paljon. Eikä pillu ole edes arka

vierailija
Mä miettinyt että jos heittäisi keikkaa silloin tällöin ja antaisi pillua aamusta iltaan Varmaan tienaisi hyvin ja v
Mä miettinyt että jos heittäisi keikkaa silloin tällöin ja antaisi pillua aamusta iltaan Varmaan tienaisi hyvin ja pidän munasta paljon !
Puhuimme vähän leikillään parin kaverin kanssa että minun pitää alkaa myymään seksiä että pystytään laskut maksamaan.
Kaverimme sanoi haluavansa tulla ekaksi asiakkaaksi ja maksavansa 500-600€ yöstä.
Mieheni kehoitti minua suostumaan.
Menin miehen tykö ja kysyin milloin hän haluaa minua panna? Mies laittoi 600€ tililleni ja kysyi saako hän minut kotiinsa yöksi ja mieheni lupasi.
Lähdimme heti kaverin kotiin ja olin valmis hänelle.
Olin mieh kanssa 14h ja nautin täysin.
T. 25-vuotias rouva

vierailija
Ninni 19 ja tehnyt nyt vuoden seksityötä. Ei hyväksikäyttö taustaa mutta jatkuvasti sykkivä pillu ja isot tissit jotka vetää miehiä puoleensa. Minulla on toiminimi ja maksan verot ja lellit ja vellit. Työnä tämä on minulle normaalia koska olen ollut seksihullu märkä pillu jo teinistä lähtien ja hienoin pillua milloin mihinki. Nyt kun saan paljon munaa voin hyvin enkä tapa poikaystävää seksillä. Elämä on 😘

vierailija
Minä haaveilen seksityöstä ja kostun ajatuksesta että saisin paljon tuntemattomia miehiä sisääni. Pillu on tulessa ajatuksesta. En miettisi hetkeäkään jos tuota työtä pidettäisiin arvossa ja työnä muiden joukossa!!!!!!!!!!!!

vierailija
Minä haaveilen seksityöstä ja kostun ajatuksesta että saisin paljon tuntemattomia miehiä sisääni. Pillu on tulessa ajatuksesta. En miettisi hetkeäkään jos tuota työtä pidettäisiin arvossa ja työnä muiden joukossa!!!!!!!!!!!!
Onkai niitä asiallisia-asiakkaita jotka arvostaa. Kai se kynnys pitää olla millaisia asiakkaita ottaa vastaan.
Muodostaa sellainen itselle sopiva asiakas määrä.

vierailija
Minä aloitin hommat koska on pakko. Rahat loppu kun Purra ja Orpo leikkaa. Tienaa Helsingissä yhtä kuin ministerit ja maksan täsmälleen jokaisesta panosta verot valtiolle

vierailija
Eilen illalla paarista mies mukaan ja sanoin että nyt sitten nussitaan kunnolla jos haluat rahoille vastinetta, mä tarkoitin kylläkin kun maksoi taksin ja parissa iski juomaa pöytään niin että siihen tarvittiin jo kavereita apuun, nyt yöpöydällä on 600€ ja mies on häipynyt Luuli mua seksityöläiseksi, voi apua 😱

vierailija
Tässä elämässä kiitos jos saan jatkaa mahdollisimman kauan, 8 vuotta tehnyt ja laskujeni mukaan n. 12.000 eri miestä ja 18.000 yhdyntää takana. Pidän työstäni ja kyllä, olen maksanut yhtä miestä lukuunottamatta verot jne kuuluvat maksut. Se yksi oli ensimmäinen asiakkaani ja 40 € menin ja ostin sillä rahalla itselleni alennusmyynnistä korsetin seksiliikkeestä tai netin kautta mutta näin. Työni on sitä että kohtaan ihmisiä sellaisina kun he ovat ja annan läheisyyttä ja kosketusta, toki myös yhdyntä on osa palvelua. Yleisin aika 30minuuttia jossa yhdynnän yleisin kesto on 8 minuuttia. 22minuuttia silitän puhumme ja minusta itsestä tuntuu hyvältä se läheisyys mitä voin antaa ja kokea. Hyvin antoisa työ, pidän tätä työtä unelma ammattina. Keke sanoo ettei kukaan pidä eikä haaveile tästä työstä ja täys rikolliseksi koko seksityö, niin myynti kuin osto. Hänellä on poliisin näkemys eikä siihen maailmaan kuulu inhimillinen ihminen tarpeineen, onneksi Keke on eläke poliisi joka ei ihan kaikesta päätä.

Yhteistyössä