Voisitko olla seksityöläinen seuraavassa elämässä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei ole omatkaan tulot järin suuret, mutta jotakuta yh-äitiä voisin sponssata. Samalla saisin virkistystä leskimiehen elämään. Voisiko joku vinkata, mistä näitä enkeleitä löytää.

M58

Nyt löytyi sopiva. Kerroin, että minulle on tehty 12v sitten vasektomia. Kysyin, millä hinnalla saisin naida neljä kertaa kuukaudessa paljaalla. Sovittelimme hinnan tonniin/kk ja maksu lahjakortteina ja käteisenä. Niin ei pankki, sossu eikä Kela ala kyselemään hänen rahalähteitään. Lisäksi hän voi nussia kondomin kanssa muita, kuten ennenkin.

Ensimmäinen sessio on koettu. Sain kyllä hoitoa koko rahan edestä. Kun perllisiä ei ole, tämä on paras tapa käyttää rahojani.

Kyllä voisin. Olen jo nyt vähän niinkuin puoliammatilainen. Vanhempainrahan ja asumistuen täydennän kolmella kanta-asiakkaalla. Ihania vanhempia herrasmiehiä, jotka työntelevät sinisten pillerien voimalla.

Kyllä voisin. Olen jo nyt vähän niinkuin puoliammatilainen. Vanhempainrahan ja asumistuen täydennän kolmella kanta-asiakkaalla. Ihania vanhempia herrasmiehiä, jotka työntelevät sinisten pillerien voimalla.

Näin se menee minullakin. Hopeaketut ovat ihania ja kiireettömiä. Lisäksi he maksavat aina vähän bonusta. Olen ajatellut jatkaa heistä kahden kanssa vielä matalapalkkaiseen lähihoitajan työhön palattuanikin.

• Tykkää
Reactions: Sgt Pippuri
Olin ennen nainen joka ei todellakaan voinut käsittää kuka myisi itseään. Nyt olen sattuman kautta seksityöläinen joka jätti hyvän ammatin että saan tehdä tätä. Sattuma oli eksyä yksiin orgioihin. Sain heti 3 vakio asiakasta. Nyt 25-30 asiakasta viikossa. Nautin tästä työstä enkä voisi enää muuta tehdä.

Olisi kiva näin viittä vaille kuusikymppisenä käydä saman ikäisiä tai vanhempia rouvia naimassa ja saisin siitä korvauksen tai ilmankin. Rouvat voivat ilmoittautua tänne:)

Ihan täysammattilaiseksi tuskin pystyisin. Näin ammatinvaihtajana ja opiskelijana tienaan opiskelurahaa viikonloppuisin. Nyt sovin vuorokaudesta 500€. Asiakas tuossa nukkuu ja tuhisee ja aamulla jatketaan. Jos kaikki olisivat yhtä siistejä ja kiinnostuneita pillun nuolemisesta, voisin tehdä tätä enemmänkin.

Osuva kysymys, olen yksinhuoltaja ja leikkaukset vei minut epätoivoon ja luottotietonsa menettäneeksi. Päätin laittaa ilmoituksen että jos kokeilen. Hyvin tässä kävi, jätin aiemman työni ja olen nyt ihan seksipalvelujen täyspäiväinen ammatinharjoittaja, kiitos Riikka Purran. Toisaalta tämä työ on kivempi kuin aiempi ja nyt ei tarvitse toimeentulo tai mitään muitakaan tukia. Verottaja vähän kiusasi aluksi eikä meinannut myöntää ennakkoperintärekisteriin pääsyä mutta sekin hoitu. Olen aika kova YEL maksajakin että kaikki voittaa. Ihan hauska juttu mutta ikinä en olisi voinut uskoa käyvän näin.

Osuva kysymys, olen yksinhuoltaja ja leikkaukset vei minut epätoivoon ja luottotietonsa menettäneeksi. Päätin laittaa ilmoituksen että jos kokeilen. Hyvin tässä kävi, jätin aiemman työni ja olen nyt ihan seksipalvelujen täyspäiväinen ammatinharjoittaja, kiitos Riikka Purran. Toisaalta tämä työ on kivempi kuin aiempi ja nyt ei tarvitse toimeentulo tai mitään muitakaan tukia. Verottaja vähän kiusasi aluksi eikä meinannut myöntää ennakkoperintärekisteriin pääsyä mutta sekin hoitu. Olen aika kova YEL maksajakin että kaikki voittaa. Ihan hauska juttu mutta ikinä en olisi voinut uskoa käyvän näin.
Nautitko työstäsi?

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä