Voisitko olla seksityöläinen seuraavassa elämässä?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kyllä voisin olla luxsus miesprostutioitu naisasiakkaille. Seuraavassa elämässä pitäis olla samallainen fysiikka kuin nyt on. Asiakkaan ensimmäinen kerta olis aika kallis jotta laatu säilyy. Siitä sitten hinta laskis tietylle tasolle. Vakiasiakkaalle välillä olis ilmainenki kerta. Tämäny oli sellainen mielikuvitus fantasia. Sen pituinen se.
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus
vierailija
Kyllä voisin olla luxsus miesprostutioitu naisasiakkaille. Seuraavassa elämässä pitäis olla samallainen fysiikka kuin nyt on. Asiakkaan ensimmäinen kerta olis aika kallis jotta laatu säilyy. Siitä sitten hinta laskis tietylle tasolle. Vakiasiakkaalle välillä olis ilmainenki kerta. Tämäny oli sellainen mielikuvitus fantasia. Sen pituinen se.
Tämähän voi olla jo seuraava elämä, koska edellistä ei voi muistaa. Aatteleppa tota mahdollisuutta.
 
vierailija
Mitä ajatuksia herättää, kun yhden yön kumppani on lähtiessään jättänyt yöpöydälle rahaa ennen kuin itse olen herännyt. Olenko mielestäsi maksullinen vai en?
 
vierailija
Aloitin alalla vähän samalla tavalla, sain mieheltä 300€ yöpöydälle ja oli jo lähtenyt. Päivällä ostin itselleni jotain kivaa ja tuntui että olipa kivaa saada seksiä ja vielä rahaa siitä, homma meni niin että laitoin ilmoituksen nettiin ja jo heti tunnin päästä sain ensimmäisen oikean asiakkaan. Nykyään minun luona käy 4-6 asiakasta päivässä ja suurin osa on jo vakio asiakkaita ja olen karsinut ne ketkä minua miellyttää
 
vierailija
Tykkään seksistä paljon, miettinyt alaa olen mutta pelkään että jotain ikävää tapahtuu, jään äidille kiinni mitä teen tai mun joku sukulainen tulee käymään
 

Yhteistyössä