Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No jaa no joo, ehkä, mutta pitkät hiukset joutuisivat katkaisuhoitoon
No ihan kokemuksesta voin sanoa, että hiusten huuhteleminen esim huuhteluaineesta alkeellisissa olosuhteissa on aikamoinen haaste. En tykkää läträtä ikuisuuksiaAlkuperäinen kirjoittaja utelias:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No jaa no joo, ehkä, mutta pitkät hiukset joutuisivat katkaisuhoitoon
saako kysyä miksi?
Huuhteluaine :ashamed: tarkoitin tietenkin hoitoainettaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:No ihan kokemuksesta voin sanoa, että hiusten huuhteleminen esim huuhteluaineesta alkeellisissa olosuhteissa on aikamoinen haaste. En tykkää läträtä ikuisuuksiaAlkuperäinen kirjoittaja utelias:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No jaa no joo, ehkä, mutta pitkät hiukset joutuisivat katkaisuhoitoon
saako kysyä miksi?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Huuhteluaine :ashamed: tarkoitin tietenkin hoitoainettaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:No ihan kokemuksesta voin sanoa, että hiusten huuhteleminen esim huuhteluaineesta alkeellisissa olosuhteissa on aikamoinen haaste. En tykkää läträtä ikuisuuksiaAlkuperäinen kirjoittaja utelias:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No jaa no joo, ehkä, mutta pitkät hiukset joutuisivat katkaisuhoitoon
saako kysyä miksi?
näin minäkin ajattelisin.Alkuperäinen kirjoittaja miljoonakala:Kyllä mä luulen että selviytyisin. Lasten kanssa tuo padalla läträäminen ja kuuman veden kanssa heiluminen on vähän riskaabelia mutta kyllä mä luulen että silti pärjättäisi.
Mutta melkein se saunaa sitten vaatisi.